2 р. тому
Це мій друг скористався моїм способом оплати, і казино заплатило йому після того, як відмовилося платити мені!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
0
Це мій друг скористався моїм способом оплати, і казино заплатило йому після того, як відмовилося платити мені!
It was my friend who used my payment option and the casino paid him,after refusing to pay me!
Насправді це не має жодного сенсу, як я вже писав, це суперечить правилам у 99% казино, я смію сказати.
Ну просто бардак.🙂
It does not actually make any sense, as I wrote, it's against the rules in 99% of casinos, I dare to say.
Well, just a mess.🙂
Значить за це у мене конфіскують кошти??
незважаючи на те, що я не використав несправедливу перевагу для перемоги?
Коли я грав у казино, у мого друга не було облікового запису в них, він зареєструвався через 2 місяці,
дата вказана на доказах, які вони надіслали.
So they'll confiscate my funds for that??
even though, I didn't use an unfair advantage to win?
When I played at the casino, my friend didn't have an account with them, he registered 2 months after,
the date is on the evidence they sent.
Привіт,
Я не знаю, але я не здивуюся, якби це було різко проти вас, тому що це шахрайство, навіть якщо ви мали намір допомогти своєму другу, це майже завжди суперечить правилам.
Ймовірно, він позначив вас як підозрілого користувача, оскільки я пам’ятаю, вас також звинувачували у використанні тієї самої адреси електронної пошти, що й інший гравець, що знову дуже підозріло.
«Це їх скарга на нашому веб-сайті: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. Вони також надали нам інформацію, отриману від органу ліцензування, про те, що їхній обліковий запис було позначено на ваш рахунок».
Моя порада - ніколи більше не робити нічого проти правил, навіть добросовісно. 🙏
Hello,
I do not know, but I would not be surprised if it spoke hugely against you, because this is a fraud even if you intended to help your friend, it's almost always against the rules.
It probably tagged you as a suspicious user, as I can recall you were also accused of using the same email address as another player, which is again very suspicious.
"This is their complaint on our website: https://casino.guru/1win-casino-player-s-concerned-about-account-verification. They also provided us with information received from the licensing authority, that their account was tagged to your account. "
My advice - is never to do again anything against the rules iven in good faith. 🙏
Привіт Recan97,
Будь-яка інформація про вашу справу??
Hello Recan97,
Any update about your case??
Вони божевільні, вони сказали, що я використовував програмне забезпечення та зловживав помилками в наданих коефіцієнтах..
Я ніколи не користувався програмним забезпеченням. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Подивіться і скажіть, що ви про це думаєте.
They are crazy they said i used software and i abused errors in the odds provided..
I never used a software. LMFAO..
https://casino.guru/1win-casino-player-s-account-has-been-blocked-8
Have a look and tell me what do you think about it.
Так, дорога РАДКА, як бачите, з цими несправедливими людьми буде напружено.
Вони кажуть, що я добре зняв кошти, тоді як усі мої запити на зняття так і не надійшли.
Yes dear RADKA as you can see it will be tense with these unfair people.
They say that I have withdrawn well while all my requested withdrawals have never arrived.
У такому випадку казино має надати певне підтвердження платежу, щоб підтвердити заяву про те, що гроші були надіслані, я б сказав. Побачимо, чи вийде щось...
З надією на краще!
In such a case, the casino should provide some sort of payment confirmation in order to support the statement that the money was sent, I'd say. We shall see whether we get something...
Hoping for the best!
Очевидно, якщо вони говорять про будь-яке зняття, то я зареєстрований у них більше року, тому я вже зробив зняття.
Але є 3 зняття, яких зі мною ніколи не траплялося. уточнюю.
Obviously if they talk about any withdrawal then I have been registered with them for more than a year so I have already made a withdrawal.
But there are 3 withdrawals that have never happened to me. I specify.
Я бажаю тобі всього найкращого, Recan97, я бачу, що казино не відповіло, я молюся, щоб це сприяло тобі.
Я не можу це прочитати, оскільки воно ще не схвалено гуру!
I wish you all the best Recan97, I can see that the casino had dropped a reply, I pray it favours you.
I can't read it since it's still not approved by the gurus!
Радка Я надіслав Петру важливий скріншот. Чи може він перевірити це, перш ніж відповісти.
У мене немає вашої пошти Radka, тому я б відправив її вам теж..
Radka I sent an important screenshot to Peter. Can he check it before he answers.
I dont have your mail radka so i would send it to you too..
Привіт,
чесно кажучи, мені це не потрібно. Пітер «відповідає» за вашу скаргу, а я навіть не є частиною групи скарг. 🙂 Ви також можете опублікувати скріншот безпосередньо до скарги , щоб його ніхто не пропустив.
Пітер отримує сотні електронних листів щодня, тому я впевнений, що це буде кращий спосіб оновити скаргу. 🙏
Hello,
honestly, I do not need that. Peter is "in charge" of your complaint and I'm not even part of the complaint team myself. 🙂 You can also post the screenshot to the complaint directly, to make sure no one misses it.
Peter receives hundreds of emails daily, so I'm sure this would be the better way how to update the complaint. 🙏
Питання до вас, шановна хафсат, коли ви повернули свої гроші, це ви увійшли у свій обліковий запис гравця, а потім вивели
АБО вони надсилають вам безпосередньо надсилати суму?
Question to you dear hafsat when you got your money back, is it you who entered your player account and then withdraw
OR they send you directly send the sum?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.