ФорумКазино1win Casino - загальне обговорення

1win Casino - загальне обговорення (Сторінка 11)

2 р. тому від oscarhorche14
|
65537 переглядів 522 відповідей ||
1...10 11 12...27
Додати публікацію
Annibale
1 рік тому

Гадаю, тепер ти можеш зняти свої кошти, вітаю.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав свої гроші сьогодні.

Дякую гуру казино, я дуже ціную🙏

Автоматичний переклад.
Deenah
1 рік тому

Вітаємо... нас було 3, які були позначені тегами в повідомленні, надісланому curacao, але 1win зміг збити Наталію з пантелику, змусивши повірити, що я Хафсат, я насправді все ще не розумів ситуації, але вони сказали, що хтось використав мою електронну адресу щоб відкрити ще один обліковий запис у 1win, і curacao позначив нас обох, тим часом ми всі маємо різні скарги, і ми різні люди.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я отримав свої гроші сьогодні.

Дякую гуру казино, я дуже ціную🙏

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт!

Мені приємно читати такі новини щоранку😀. Великі вітання та міцні обійми!

Бажаю тобі гідного та цікавого казино з безліччю ігор та доброю, чуйною підтримкою 😉

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вітаємо... нас було 3, які були позначені тегами в повідомленні, надісланому curacao, але 1win зміг збити Наталію з пантелику, змусивши повірити, що я Хафсат, я насправді все ще не розумів ситуації, але вони сказали, що хтось використав мою електронну адресу щоб відкрити ще один обліковий запис у 1win, і curacao позначив нас обох, тим часом ми всі маємо різні скарги, і ми різні люди.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт Абдулрахаман,

Кюрасао надав вам додаткову інформацію? 🤔 Хоча, мабуть, я знаю відповідь...

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Так, це відповідь.

Я не отримав від них відповіді.

Автоматичний переклад.
Annibale
1 рік тому

Привіт, чи можна було зробити новий висновок? Ви пробували знову? Я бачу у вашій скарзі, що ми все ще чекаємо відповіді від казино. Мені цікаво почути результат. Я схрещую пальці.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, Абдурахман і Хафсат, не могли б ви надати мені лист для зв’язку з владою, я надіслав тисячі листів, на які вони не відповіли

Автоматичний переклад.
Recan97
1 рік тому

Добре, ви можете надіслати на вказані нижче електронні адреси.

але я хотів би порадити вам спочатку дозволити гуру казино допомогти вам; якщо немає відповіді від казино або ви не задоволені рішенням гуру, ви можете зв’язатися з органами ліцензування.


info@gaminglicences.com

скарги-диспут--gaminglicences.com

complaints@gaminglicences.com

complaints@egamings.com

certria@gaminglicences.com

Complaints@softgamings.com

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я надіслав електронному листу казино на його офіційну електронну пошту, що конверсія платежу була вищою, ніж звичайна ставка.

Мені потрібні були пояснення та виправлення, лише для того, щоб казино попросило мої дані, необхідні для підтвердження мого облікового запису🤣🤣 Мені все ще цікаво, як вони працюють!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

contact@1win.xyz ?

Вони ніколи не відповідають. Я спілкуюся з ними 2 МІСЯЦІ безперервно кожного разу, коли на пошту немає відповіді, ніколи не використовую ці букмекери


Автоматичний переклад.
Recan97
1 рік тому

Я отримав відповідь сьогодні, через кілька годин після моєї скарги... Мене цікавить...

....яке відношення підтвердження мого облікового запису до конвертації валюти?


Я вважаю, що вони непрофесійні у своїй роботі!


У той момент, коли я надішлю їм свої документи, вони заблокують мій обліковий запис і процитують фразу 9.7!


У будь-якому випадку я не маю з ними грошей, я вже розіграв невелику суму!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Donald
1 рік тому

Привіт,

зазвичай я ніколи не казав, що радий, що ти втратив баланс, АЛЕ в цьому випадку я просто змушений.

Це казино ігнорує скарги гравців через тих, хто намагається з'ясувати, чому облікові записи гравців заблоковано, а їхні виграші не виплачені. 🤯

Я вважаю, що найбільш «улюбленою причиною» є правило 9.7 — кілька акаунтів, так?

Якщо можна, завжди перевіряйте репутацію казино заздалегідь, набагато краще витратити час, щоб переконатися, що сайт цілком нормальний, а не витрачати місяці на очікування грошей, виграних у поганому казино.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я шкодую, що вибрав цю букмекерську контору 1WIN, я ніколи не отримував відповіді на свої електронні листи з серпня 2022 року, що серйозно. Я шкодую, що не бачив відгуків перед реєстрацією, на жаль, я не міг.

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Дякую за добрі поради!😊

Автоматичний переклад.
Recan97
1 рік тому

Вибачте, мої товариші в тому ж взутті, що й ваші!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Ми чекаємо на відповідь і особливо на допомогу CASINO GURU, вони єдині рятівники.

Автоматичний переклад.
Recan97
1 рік тому

Дійсно, просто будьте в курсі!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Recan97
1 рік тому

Я дуже стурбований тим, чи приєднається казино до скарги та дасть нам можливість вирішити ситуацію.

Не хочу вас лякати, але деякі скарги та гравці були повністю проігноровані казино 🙁...

Автоматичний переклад.
Donald
1 рік тому

Прошу дуже.

Наскільки я помітив, казино 1win добре рекламується на кількох платформах і медіа-каналах, тому я просто хочу знати, як саме ви натрапили на це казино? Ти можеш сказати?

Автоматичний переклад.
1...10 11 12...27
Перейти на сторінкуіз 27 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого