2 р. тому
Гадаю, тепер ти можеш зняти свої кошти, вітаю.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Гадаю, тепер ти можеш зняти свої кошти, вітаю.
I guess you can now withdrawal your funds, congratulations man.
Я отримав свої гроші сьогодні.
Дякую гуру казино, я дуже ціную🙏
I got my money today.
Thanks to casino guru, I really appreciate🙏
Вітаємо... нас було 3, які були позначені тегами в повідомленні, надісланому curacao, але 1win зміг збити Наталію з пантелику, змусивши повірити, що я Хафсат, я насправді все ще не розумів ситуації, але вони сказали, що хтось використав мою електронну адресу щоб відкрити ще один обліковий запис у 1win, і curacao позначив нас обох, тим часом ми всі маємо різні скарги, і ми різні люди.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Привіт!
Мені приємно читати такі новини щоранку😀. Великі вітання та міцні обійми!
Бажаю тобі гідного та цікавого казино з безліччю ігор та доброю, чуйною підтримкою 😉
Hello!
I'd love to read such news every morning 😀. Big congratulations and a huge hug!
I wish you a decent and entertaining casino with tons of games and kind, responsive support 😉
Вітаємо... нас було 3, які були позначені тегами в повідомленні, надісланому curacao, але 1win зміг збити Наталію з пантелику, змусивши повірити, що я Хафсат, я насправді все ще не розумів ситуації, але вони сказали, що хтось використав мою електронну адресу щоб відкрити ще один обліковий запис у 1win, і curacao позначив нас обох, тим часом ми всі маємо різні скарги, і ми різні люди.
Congratulations....it was 3 of us that were tagged on the message curacao sent but 1win managed to confuse Natalia into believing that I am Hafsat,I actually still didn't understand the situation well,but they said someone used my email adress to open another account with 1win,and curacao tagged us both,meanwhile we all have different complaints and we are different persons.
Так, це відповідь.
Я не отримав від них відповіді.
Yeah it is the answer.
I haven't gotten a response from them.
Привіт, чи можна було зробити новий висновок? Ви пробували знову? Я бачу у вашій скарзі, що ми все ще чекаємо відповіді від казино. Мені цікаво почути результат. Я схрещую пальці.🤞
Hello, was it possible to make a new withdrawal? Did you try again? I see in your complaint that we are still waiting the answer from casino. I am curious to hear the result. My fingers are crossed.🤞
Привіт, Абдурахман і Хафсат, не могли б ви надати мені лист для зв’язку з владою, я надіслав тисячі листів, на які вони не відповіли
Hello abdurahman and hafsat could you give me the mail for contacting the authorities i sent thousand mails they didnt answer
Добре, ви можете надіслати на вказані нижче електронні адреси.
але я хотів би порадити вам спочатку дозволити гуру казино допомогти вам; якщо немає відповіді від казино або ви не задоволені рішенням гуру, ви можете зв’язатися з органами ліцензування.
скарги-диспут--gaminglicences.com
Complaints@softgamings.com
Alright, you can send to the below emails.
but I'd love to advise you to allow casino guru help you first, if there's no response from the casino or you aren't satisfied with the gurus decision, then you can contact the licensing authorities.
complaints-dispute--gaminglicences.com
Complaints@softgamings.com
Я надіслав електронному листу казино на його офіційну електронну пошту, що конверсія платежу була вищою, ніж звичайна ставка.
Мені потрібні були пояснення та виправлення, лише для того, щоб казино попросило мої дані, необхідні для підтвердження мого облікового запису🤣🤣 Мені все ще цікаво, як вони працюють!
I emailed the casino on its official email, that the conversion in payment was higher that the normal rate.
I needed an explanation and correction, only for the casino to ask for my details that they needed to verify my account🤣🤣 I'm still wondering how they operate!
contact@1win.xyz ?
Вони ніколи не відповідають. Я спілкуюся з ними 2 МІСЯЦІ безперервно кожного разу, коли на пошту немає відповіді, ніколи не використовую ці букмекери
contact@1win.xyz ?
They never answer. I contact them 2 MONTHS non stop everytime mail no answer, never use these bookie
Я отримав відповідь сьогодні, через кілька годин після моєї скарги... Мене цікавить...
....яке відношення підтвердження мого облікового запису до конвертації валюти?
Я вважаю, що вони непрофесійні у своїй роботі!
У той момент, коли я надішлю їм свої документи, вони заблокують мій обліковий запис і процитують фразу 9.7!
У будь-якому випадку я не маю з ними грошей, я вже розіграв невелику суму!
I got a response today, few hours after my complaint....what I'm curious about is....
....what does verifying my account has to do with conversion of currency?
I believe they are unprofessional with thier work!
The moment I send them my documents, they'll block my account and qoute the 9.7 phrase!
Anyway I do not have money with them,I already played the little amount off!
Привіт,
зазвичай я ніколи не казав, що радий, що ти втратив баланс, АЛЕ в цьому випадку я просто змушений.
Це казино ігнорує скарги гравців через тих, хто намагається з'ясувати, чому облікові записи гравців заблоковано, а їхні виграші не виплачені. 🤯
Я вважаю, що найбільш «улюбленою причиною» є правило 9.7 — кілька акаунтів, так?
Якщо можна, завжди перевіряйте репутацію казино заздалегідь, набагато краще витратити час, щоб переконатися, що сайт цілком нормальний, а не витрачати місяці на очікування грошей, виграних у поганому казино.
Hello,
normally I'd never said that I'm happy that you played away your balance, BUT in this case, I simply have to.
This casino ignores players' complaints through those we try to find out why player's accounts got blocked and their winnings unpaid. 🤯
I think that the most "favorite reason" is the rule 9.7 - multiple accounts is, right?
If I may, always check the casino's reputation in advance, much better ivesting some time to make sure the site is quite ok rather then spend months waiting for the money won in a bad casino.
Я шкодую, що вибрав цю букмекерську контору 1WIN, я ніколи не отримував відповіді на свої електронні листи з серпня 2022 року, що серйозно. Я шкодую, що не бачив відгуків перед реєстрацією, на жаль, я не міг.
I regret having chosen this bookmaker 1WIN , I have never had an answer to my emails since August 2022, which is serious. I regret not having seen the reviews before registering too bad I could not.
Вибачте, мої товариші в тому ж взутті, що й ваші!
So sorry, my friend's are in same shoe as yours!
Я дуже стурбований тим, чи приєднається казино до скарги та дасть нам можливість вирішити ситуацію.
Не хочу вас лякати, але деякі скарги та гравці були повністю проігноровані казино 🙁...
I'm quite concerned about whether the casino will join the complaint and give us a chance to sort things out.
Don't want to scare you, but some complaints and players were completely ignored by the casino 🙁...
Прошу дуже.
Наскільки я помітив, казино 1win добре рекламується на кількох платформах і медіа-каналах, тому я просто хочу знати, як саме ви натрапили на це казино? Ти можеш сказати?
You are most welcome.
As far as I noticed, 1win casino is well advertised on several platforms and media channels, so I just want to know how exactly did you come across this casino? Can you tell?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.