2 р. тому
Справа не в Наталії, а в тому, чи вирішить казино відкрити всі невирішені скарги чи ні. 🙏
It's not about Natalia, it's about whether the casino decides to open all unresolved complaints or not. 🙏
0
Справа не в Наталії, а в тому, чи вирішить казино відкрити всі невирішені скарги чи ні. 🙏
It's not about Natalia, it's about whether the casino decides to open all unresolved complaints or not. 🙏
Боже мій🥺
Але той факт, що мене відмітили ще 2 (Діна та Абдулрахаман)
І те, що казино пообіцяло заплатити Діні, залишивши мене і його позаду, тим часом вона вважала, що я це він, не вказуючи, що казино надало докази, що підтверджують їхні претензії... нас позначили лише тому, що ми мали схожі скарги.
Я читав його скаргу, вона веде нашу скаргу.
Oh my God🥺
But the fact that I was tagged with 2 others(deenah and Abdulrahaman)
And that the casino had promised to pay deenah leaving me and him behind, meanwhile she believed I was him, without stating that the casino provided evidence backing up thier claims....we were only tagged because we had similar complaints.
I read his complaint, she is in charge of our complaint.
Вона фактично закрила мою скаргу, тому що вони сказали їй, що ваш обліковий запис було позначено моїм у повідомленні, надісланому органом ліцензування, і вони сказали, що ми використали ту саму адресу електронної пошти, щоб відкрити обліковий запис на 1win.
Мені стало цікаво, як це можливо.
She actually closed my complaint because they told her that your account was tagged with mine on the message licensing authority sent to them,and they said we used thesame email adress to open an account on 1win.
It kept me wondering how this is possible.
спочатку все здається добре 1win, виплачує виграші, навіть якщо я знімав невеликі суми, від 100 до 150 євро кожного разу, потім раптом він змінює обличчя, слоти, які здаються мертвими, і як тільки ви робите невеликий виграш, це стає неможливим відкликати. 20 разів відмовився зняти лише 100 євро. я деякий час намагався, але нічого. підтримка завжди говорить те саме. .погляньте на кейс, то оплата працює чудово і завжди працює, і це дуже швидко. якщо мені справді потрібно дати чайові, я завжди кажу не грати або в будь-якому випадку грати на дуже невеликі гроші. Я беру 20/30 євро максимум. щоб грати в неї, звичайно, у великому масштабі Інтернету, ви можете знайти краще, і пам’ятайте, що чесність казино видно з виведення коштів, якщо воно не створює галасу та платить без проблем, це чесне казино, це перше, що має значення.
at first everything seems ok 1win, pays the winnings, even if I have withdrawn small they are, between 100 and 150 euros each time, then suddenly it changes face, slots that seem dead and as soon as you make a small win it becomes impossible to withdraw. refused 20 times a withdrawal of just 100 euros. i've been trying for a while but nothing. the support always says the same things. .look at the case then the payment works great and always works and it is very fast. if I really have to give a tip in general I always say not to play or in any case to play very little money. I charge 20/30 euros maximum. to play it certainly on the large scale of the web you can find better and remember that the honesty of a casino can be seen from the withdrawal, if it does not make a fuss and pays without problems it is an honest casino, it is the first thing that counts.
all'inizio sembra tutto ok 1win,paga le vincite,anche se io ho prelevato piccole sono,tra i 100 e 150 euro ogni volta,poi improvvisamente cambia faccia,slot che sembrano morte e appena fai una piccola vincite diventa impossibile prelevare.mi hanno rifiutato per 20 volte un prelievo di appena 100 euro.sto provando da un po'ma nulla.il supporto dice sempre le stesse cose.in ogni caso sicuro non perdero piu un euro in questo casino,perche casino che non paga non e'serio.guarda caso poi il versamento funziona alla grande e funziona sempre ed e'velocissimo.se proprio devo dare un cosiglio in generale dico sempre di non giocare o comunque di giocare pochissimi soldi.io carico 20/30 euro massimo .per quanto rigurda 1win sconsiglio di giocarci sicuramente sulla larga scala del web si puo trovare di meglio e ricordate che l'onesta di un casino si vede dal prelievo,se non fa storie e paga senza problemi e'un casino onesto,e'la prima cosa che conta.
Ви багато про них сказали. Я не думаю, що мені є що більше сказати про казино.
You've said alot about them. I don't think I have something more to say about the casino.
спочатку все здається добре 1win, виплачує виграші, навіть якщо я знімав невеликі суми, від 100 до 150 євро кожного разу, потім раптом він змінює обличчя, слоти, які здаються мертвими, і як тільки ви робите невеликий виграш, це стає неможливим відкликати. 20 разів відмовився зняти лише 100 євро. я деякий час намагався, але нічого. підтримка завжди говорить те саме. .погляньте на кейс, то оплата працює чудово і завжди працює, і це дуже швидко. якщо мені справді потрібно дати чайові, я завжди кажу не грати або в будь-якому випадку грати на дуже невеликі гроші. Я беру 20/30 євро максимум. щоб грати в неї, звичайно, у великому масштабі Інтернету, ви можете знайти краще, і пам’ятайте, що чесність казино видно з виведення коштів, якщо воно не створює галасу та платить без проблем, це чесне казино, це перше, що має значення.
at first everything seems ok 1win, pays the winnings, even if I have withdrawn small they are, between 100 and 150 euros each time, then suddenly it changes face, slots that seem dead and as soon as you make a small win it becomes impossible to withdraw. refused 20 times a withdrawal of just 100 euros. i've been trying for a while but nothing. the support always says the same things. .look at the case then the payment works great and always works and it is very fast. if I really have to give a tip in general I always say not to play or in any case to play very little money. I charge 20/30 euros maximum. to play it certainly on the large scale of the web you can find better and remember that the honesty of a casino can be seen from the withdrawal, if it does not make a fuss and pays without problems it is an honest casino, it is the first thing that counts.
all'inizio sembra tutto ok 1win,paga le vincite,anche se io ho prelevato piccole sono,tra i 100 e 150 euro ogni volta,poi improvvisamente cambia faccia,slot che sembrano morte e appena fai una piccola vincite diventa impossibile prelevare.mi hanno rifiutato per 20 volte un prelievo di appena 100 euro.sto provando da un po'ma nulla.il supporto dice sempre le stesse cose.in ogni caso sicuro non perdero piu un euro in questo casino,perche casino che non paga non e'serio.guarda caso poi il versamento funziona alla grande e funziona sempre ed e'velocissimo.se proprio devo dare un cosiglio in generale dico sempre di non giocare o comunque di giocare pochissimi soldi.io carico 20/30 euro massimo .per quanto rigurda 1win sconsiglio di giocarci sicuramente sulla larga scala del web si puo trovare di meglio e ricordate che l'onesta di un casino si vede dal prelievo,se non fa storie e paga senza problemi e'un casino onesto,e'la prima cosa che conta.
вибачте, але якщо 1win Casino має 6d 2h 49m 31s не відповідає на відкриту скаргу, що станеться?
sorry, but if 1win Casino has 6d 2h 49m 31s do not respond to the open complaint, what happens?
scusate, ma se 1win Casino ha 6g 2h 49m 31s non rispondere al reclamo aperto, che succede?
Таймер здебільшого фіксується на 7 днів, і він рахується в днях і годинах... мабуть, 1 тиждень для відповідей від кожної сторони.
The timer is mostly fixed on 7days,and it is counted in days and hours....apparently 1 week for replies from every party.
і якщо вони не відповідають, що станеться?
and if they don't answer, what happens?
e se non dovessero rispondere, cosa succede?
Вибачте за вашу скаргу, якщо казино бажає, вони можуть повторно відкрити скаргу.
So sorry about your complaint, if the casino wishes they can reopen the complaint.
Я прочитав вашу скаргу .... 1win потрібно закрити назавжди !!!
I read your complaint .... 1win must be closed permanently !!!
ho letto il tuo reclamo.... 1win bisogna chiuderlo definitivamente!!!
Це залежатиме від гравців, які грають у це, і, звичайно, від їхнього підходу... Я думаю, що вони час від часу змінюють підходи, іноді вони платять, коли гравці часто програють, а іноді намагаються вкрасти в гравців, коли вони не вистачає коштів.
На мою думку, це точно не гарне казино.
That will depend on players who play at it,and ofcourse how thier approach is....i think they do change approaches time to time,sometimes they pay out when players often loses, and sometimes tends to steal from players when they're running low of funds.
Its definitely not a good casino I believe.
Я втрачаю 550 євро на їхньому сайті
I'm losing € 550 on their site
io sto perdendo 550€ nel loro sito
Якщо казино погоджується з гуру щодо вашої справи, і ви надаєте належну інформацію, яка доводить свою невинуватість, ви можете отримати свої гроші назад, особливо якщо вам пощастить мати представника гуру казино, який добре розглядає справи та завжди шукає ваші концепції, перш ніж приймати подальші рішення.
If the casino comply with the gurus about your case and you provid adequate information proving that you're innocent, you might get your money back, most especially if you're lucky to have a casino guru representative who handles cases well,and always seeks your concepts, before taking further decisions.
вибачте, але якщо 1win Casino має 6d 2h 49m 31s не відповідає на відкриту скаргу, що станеться?
sorry, but if 1win Casino has 6d 2h 49m 31s do not respond to the open complaint, what happens?
scusate, ma se 1win Casino ha 6g 2h 49m 31s non rispondere al reclamo aperto, che succede?
Привіт! Якщо казино не відповідає, у нас немає шансів допомогти гравцеві. Ми просто не можемо вирішити деякі скарги без співпраці з казино, як це очевидно, наприклад , тут . Проте я бажаю вам удачі в цій ситуації, і будемо сподіватися, що вони незабаром дадуть відповідь на дзвінок Стефана.
Hi, if the casino doesn't respond, then we don't have much chance to help the player. We simply cannot resolve some complaints without cooperation with the casino as obvious for example here . However, I wish you the best of luck in this situation and let's hope they will answer Stefan's call soon.
ora hanno risposto
Привіт!
Ми уважно прочитали інформацію, яку ви надали на нашу електронну адресу.
Ідентифікація вашого ігрового облікового запису han------eb@hotmail.com успішно завершена.
Звертаємо увагу, що перевірка ігрового облікового запису проводиться виключно для підтвердження особи Клієнта та достовірності зазначеної інформації.
На даний момент можливий висновок коштів.
З найкращими побажаннями.
ora hanno risposto
Hello!
We have carefully read the information that you provided to our email address.
Identification of your game account han------eb@hotmail.com completed successfully.
Please note that the verification of the game account is carried out solely to confirm the identity of the Client and the accuracy of the specified information.
At the moment, withdrawal of funds is available.
Best regards.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.