ГоловнаФорумКазино1Red Casino - загальне обговорення

1Red Casino - загальне обговорення (Сторінка 5)

 від caiods20221
|
19 588 переглядів 190 відповідей |
|
1...4 5 6...10

Вже більше 2 тижнів мені ніхто не допомагає з проблемою.

Автоматичний переклад.

Однак я не міг знайти жодного електронного листа від вас. Не могли б ви описати помилку, яка виникла під час подання скарги?

Я бачу, що ви вже подали скаргу один раз, тож у чому проблема?

Автоматичний переклад.

Помилка Captcha *

Ця помилка з’являється після того, як я натискаю кнопку «Надіслати скаргу».

Я спробував усе, що можливо.

Я надіслав кілька електронних листів

Автоматичний переклад.
nm86nlplay

На жаль, ми стикаємося з такою проблемою. Однак мене бентежать електронні листи, які ви, як ви стверджували, надсилали. Ми ще раз перевірили електронну пошту знову, але не знайшов жодного надісланого від вас.

Як щодо того, щоб спробувати підсумувати деталі скарги в електронному листі, надісланому на адресу ?

Після отримання я обов’язково перешлю його на розгляд скарг.

Вибачте за незручності, і я також, чесно кажучи, не розумію ситуації, що склалася з електронною поштою. 🙁


Автоматичний переклад.
Radka

Надіслано електронний лист із заголовком 1 red casino

Автоматичний переклад.
nm86nlplay

Тепер бачу - ось причина. Отже, ви не розглядали можливість подання справжньої скарги до нас, чи не так?

Ну, звичайно, ваш дзвінок. Просто мені здається, що надсилання електронних листів до казино ні до чого не привело. Що ж, якщо ви хочете, щоб наші посередники долучилися, дотримуйтесь оригінальних інструкцій, будь ласка.

Або якщо у вас є якісь сумніви, ми можемо про це поговорити.

Автоматичний переклад.

Я намагаюся протягом 2 тижнів, і я отримую ту саму помилку, немає можливості закінчити скаргу, якщо я натискаю «Надіслати скаргу», я отримую цю помилку, згадану раніше.

Тож я надіслав електронний лист до як ти мені радив.

Чи не могли б ви бути люб’язними та переслати мою електронну пошту в інший відділ?

Автоматичний переклад.
nm86nlplay

Звісно, ​​я зараз цим займаюся.

Як на мене, найкраще рішення. Щоб отримати скаргу, знадобиться приблизно один день. Якщо ви зіткнетеся з будь-якою іншою проблемою, я тут або мої колеги.

Автоматичний переклад.

З 29 січня я чекав на зняття своїх 180 фунтів стерлінгів і досі не отримав їх, тримайтеся подалі, вони роблять усе можливе, щоб не виплатити мені!!

Автоматичний переклад.
Vickywilliams

Привіт, мені шкода, що у вас ще немає грошей на вашому рахунку.

Чи сказали вам у казино, чому минуло більше тижня? Це ваше перше зняття? Потрібна була верифікація в казино чи ні?

Не соромтеся описати трохи більше.

Автоматичний переклад.
Jaro

Вони просто кажуть, що обробляють це, у них є вся необхідна інформація, pdf, банківська виписка, ідентифікатор, усе, вони просто не надсилатимуть мені гроші, які я законно виграв

Автоматичний переклад.

Я виграв 33 тисячі євро, і вони заблокували мій рахунок після того, як я зняв гроші 5, сказавши мені, що я порушив їхні правила, вони повністю підтвердили мій рахунок, навіть після цього вони заблокували та конфіскували мої кошти.

Вони намагалися обманом змусити мене грати з бонусами, але я завжди відмовляв їм.


Автоматичний переклад.
nm86nlplay

Я також не грав з бонусними коштами, я відмовився від них, мої коштують лише 180 фунтів стерлінгів, тому не так багато порівняно з urs, але я все одно хочу це

Автоматичний переклад.

Вони заблокували мій обліковий запис, не показавши мені жодних доказів того, що я порушив умови, ніколи не грав з бонусами, ніколи не просив їх, ніколи не просив жодних послуг.

Практично вони знаходять виправдання, щоб не виплачувати виграш...

Прикро переживати таку неможливу ситуацію

Автоматичний переклад.
nm86nlplay

Я дуже сподіваюся, що я отримаю свої 180 фунтів стерлінгів, я виграв їх законно, вони продовжують надсилати мені безкоштовні гроші щодня, щоб грати, але я їх не торкався! Я просто хочу свої 180 фунтів

Автоматичний переклад.

Вони просто кажуть, що обробляють це, у них є вся необхідна інформація, pdf, банківська виписка, ідентифікатор, усе, вони просто не надсилатимуть мені гроші, які я законно виграв

Автоматичний переклад.

Отже, чи були вже затверджені ті документи, які ви надіслали? Це важливо, тому що без нього ви поки що не можете зняти гроші.

Автоматичний переклад.

У моїй ситуації вони просто відмовляються надати докази того, що я зробив щось не так, це вже майже 3 місяці... уявіть собі, вони можуть робити що завгодно

Автоматичний переклад.
nm86nlplay

Я бачу, що у вас трохи складніший випадок відповідно до того, що я дізнався. Крім того, казино відповіло на вашу скаргу , і ми побачимо, що вони нададуть нашій команді, якщо у них виникнуть запитання. Крім того, ви сказали, що маєте докази на свій захист, тому Кубо повинен оцінити всю ситуацію.

Тримаю кулаки за справедливий результат.🤞

Автоматичний переклад.
Jaro

Знову і знову відповіли одним і тим же, вони не мають наміру надсилати мені мої гроші, які я законно виграв, вони шахраї

Автоматичний переклад.
Jaro

Все, що я хочу, це мої 180 фунтів стерлінгів, які я виграв

Автоматичний переклад.

Вони відповіли точно таким же текстом, як і на веб-сайті запитати про азартні ігри, але коли команда скаржників запитала докази, вони просто відмовилися від будь-якого іншого спілкування.

У службі підтримки електронною поштою вони не відповідали мені з листопада минулого року.

Вони можуть робити що завгодно з реальним балансом клієнтів.

У будь-який момент на свій розсуд це казино може закрити будь-який рахунок і вилучити будь-які кошти.

Я сподіваюся, що цей гуру казино побачить справжнє обличчя цього казино

Автоматичний переклад.
1...4 5 6...10
Перейти на сторінкуіз 10 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого