Однак я не міг знайти жодного електронного листа від вас. Не могли б ви описати помилку, яка виникла під час подання скарги?
Я бачу, що ви вже подали скаргу один раз, тож у чому проблема?
I couldn't find any email from you, though. Could you describe the error you experienced while submitting the complaint, please?
I can see that you already submitted a complaint once before, so what is the issue now?
Помилка Captcha *
Ця помилка з’являється після того, як я натискаю кнопку «Надіслати скаргу».
Я спробував усе, що можливо.
Я надіслав кілька електронних листів
Captcha failed *
This error I get after I press submit complain button.
I've tried everything possible.
I sent multiple emails
На жаль, ми стикаємося з такою проблемою. Однак мене бентежать електронні листи, які ви, як ви стверджували, надсилали. Ми ще раз перевірили електронну пошту знову, але не знайшов жодного надісланого від вас.
Як щодо того, щоб спробувати підсумувати деталі скарги в електронному листі, надісланому на адресу ?
Після отримання я обов’язково перешлю його на розгляд скарг.
Вибачте за незручності, і я також, чесно кажучи, не розумію ситуації, що склалася з електронною поштою. 🙁
Sadly, we are experiencing this kind of issue. However, I'm quite confused about the emails you claimed you have sent. We have double-checked the email complaint@casino.guru again but did not come across any sent from you.
How about you try to summarize the complaint details into an email sent to community@casino.guru ?
I'll make sure to forward it to complaints once received.
I'm sorry for the inconveniences and I also honestly do not understand the email situation we've got here. 🙁
Надіслано електронний лист із заголовком 1 red casino
Email sent with title 1 red casino
Тепер бачу - ось причина. Отже, ви не розглядали можливість подання справжньої скарги до нас, чи не так?
Ну, звичайно, ваш дзвінок. Просто мені здається, що надсилання електронних листів до казино ні до чого не привело. Що ж, якщо ви хочете, щоб наші посередники долучилися, дотримуйтесь оригінальних інструкцій, будь ласка.
Або якщо у вас є якісь сумніви, ми можемо про це поговорити.
I see now - that's the reason. So, you have not consider submitting an actual complaint with us, is that so?
Well, your call of course. It's just to me it seems like sending emails to casino got you nowhere. Well, if you want our mediators to get involved, folow the original instructions, please.
Or if you perhaps have any doubts, we can talk about it.
Я намагаюся протягом 2 тижнів, і я отримую ту саму помилку, немає можливості закінчити скаргу, якщо я натискаю «Надіслати скаргу», я отримую цю помилку, згадану раніше.
Тож я надіслав електронний лист до як ти мені радив.
Чи не могли б ви бути люб’язними та переслати мою електронну пошту в інший відділ?
I'm trying for 2 weeks and I get the same error ,no chance to finish the complain,if I press submit complain I get that error mentioned earlier.
So I've sent the email to community@casino.guru like you advised me .
Could you please be kind and forward my email internally to another department?
Звісно, я зараз цим займаюся.
Як на мене, найкраще рішення. Щоб отримати скаргу, знадобиться приблизно один день. Якщо ви зіткнетеся з будь-якою іншою проблемою, я тут або мої колеги.
Sure thing, I'm on it now.
In my opinion, the best decision. It should take more or less a day to get the complaint official. If you come across any other problem, I'm here - or my colleagues.
З 29 січня я чекав на зняття своїх 180 фунтів стерлінгів і досі не отримав їх, тримайтеся подалі, вони роблять усе можливе, щоб не виплатити мені!!
I have been waiting since the 29th January for my £180 withdrawal and still not recieved it stay away they are doing everything possible not to pay me out !!
Привіт, мені шкода, що у вас ще немає грошей на вашому рахунку.
Чи сказали вам у казино, чому минуло більше тижня? Це ваше перше зняття? Потрібна була верифікація в казино чи ні?
Не соромтеся описати трохи більше.
Hey, I'm sorry you don't have your money in your account yet.
Did the casino tell you why it's been over a week? Is this your first withdrawal? Was it necessary to verify with the casino or not?
Feel free to describe a bit more.
Вони просто кажуть, що обробляють це, у них є вся необхідна інформація, pdf, банківська виписка, ідентифікатор, усе, вони просто не надсилатимуть мені гроші, які я законно виграв
They just keep saying they are processing it they have all the information they need pdf bank statement id everything they just won’t send Me money that I have legally won
Я виграв 33 тисячі євро, і вони заблокували мій рахунок після того, як я зняв гроші 5, сказавши мені, що я порушив їхні правила, вони повністю підтвердили мій рахунок, навіть після цього вони заблокували та конфіскували мої кошти.
Вони намагалися обманом змусити мене грати з бонусами, але я завжди відмовляв їм.
I win 33 thousands euro and they blocked my account after I widrawal 5 telling me that I broke they're rules,my account was fully verified by them ,even after that they blocked and confiscated my funds.
They tried to Trick me to play with bonuses but I always refused them.
Я також не грав з бонусними коштами, я відмовився від них, мої коштують лише 180 фунтів стерлінгів, тому не так багато порівняно з urs, але я все одно хочу це
I haven’t played with bonus funds either I refused them mine is only £180 so not a lot compared to urs but I still want it
Вони заблокували мій обліковий запис, не показавши мені жодних доказів того, що я порушив умови, ніколи не грав з бонусами, ніколи не просив їх, ніколи не просив жодних послуг.
Практично вони знаходять виправдання, щоб не виплачувати виграш...
Прикро переживати таку неможливу ситуацію
They blocked my account without showing me any proofs that I broke the terms and conditions,never played with bonuses,never requested them,never asked any favors.
Practically they can find excuses to don't pay the winings...
Is frustrating to experience such a impossible situation
Я дуже сподіваюся, що я отримаю свої 180 фунтів стерлінгів, я виграв їх законно, вони продовжують надсилати мені безкоштовні гроші щодня, щоб грати, але я їх не торкався! Я просто хочу свої 180 фунтів
Very I hope I get my £180 I have legally won it they keep sending me free cash daily to play with but I haven’t touched it ! I just want my £180
Вони просто кажуть, що обробляють це, у них є вся необхідна інформація, pdf, банківська виписка, ідентифікатор, усе, вони просто не надсилатимуть мені гроші, які я законно виграв
They just keep saying they are processing it they have all the information they need pdf bank statement id everything they just won’t send Me money that I have legally won
У моїй ситуації вони просто відмовляються надати докази того, що я зробив щось не так, це вже майже 3 місяці... уявіть собі, вони можуть робити що завгодно
In my situation they simply refuse to show the proofs that I did something wrong this is for almost 3 months... imagine,they can do whatever they want
Я бачу, що у вас трохи складніший випадок відповідно до того, що я дізнався. Крім того, казино відповіло на вашу скаргу , і ми побачимо, що вони нададуть нашій команді, якщо у них виникнуть запитання. Крім того, ви сказали, що маєте докази на свій захист, тому Кубо повинен оцінити всю ситуацію.
Тримаю кулаки за справедливий результат.🤞
I see that you have a bit more difficult case according to what I have learned. Also, the casino has responded to your complaint and we'll see what they provide to our team if they have any questions. Also, you said you have proofs in your defense, so it will be up to Kubo to evaluate the whole situation.
I'll keep my fingers crossed for a fair outcome.🤞
Знову і знову відповіли одним і тим же, вони не мають наміру надсилати мені мої гроші, які я законно виграв, вони шахраї
Responded with the same thing over and over again they have no intention of sending me my money that I have legally won they are fraudsters
Все, що я хочу, це мої 180 фунтів стерлінгів, які я виграв
All I want is my £180 that I won
Вони відповіли точно таким же текстом, як і на веб-сайті запитати про азартні ігри, але коли команда скаржників запитала докази, вони просто відмовилися від будь-якого іншого спілкування.
У службі підтримки електронною поштою вони не відповідали мені з листопада минулого року.
Вони можуть робити що завгодно з реальним балансом клієнтів.
У будь-який момент на свій розсуд це казино може закрити будь-який рахунок і вилучити будь-які кошти.
Я сподіваюся, що цей гуру казино побачить справжнє обличчя цього казино
They responded with exactly the same copy paste text like in ask gamblers website complain,when the complain team asked proofs they simply refused any other communication.
On email support they didn't respond to me from november last year.
They can do whatever they want with customers real balance.
At any moment,at they're discretion this casino can terminate any account and substract any funds .
I hope this casino guru will see the true face of this casino
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.