ГоловнаФорумКазино1GoodBet Casino - загальне обговорення

1GoodBet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

2 р. тому від Anonymized134
|
13 593 переглядів 48 відповідей |
|
12 3
Radka
1 рік тому

не дав терміну

Автоматичний переклад.
Tulio
1 рік тому

Тоді я залишаю рішення за вами.

Якщо ви бажаєте подати скаргу, скористайтеся цим посиланням .

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Жива підтримка не працює! Крім одного «як буде час, ми подбаємо про це» чи щось в цьому роді, відповіді поки не було!?


Тоді у мене буквально на очах у прямому ефірі вкрали гроші!

Я грав у PRAGMATIC SLOT, ставив 0,80 ....

Потім із кредиту, який залишився приблизно в 77 євро... він підскочив до діапазону приблизно в 8 євро... Я був неуважним, а потім помітив це в якийсь момент, маючи кредит у 5,20 євро, я зупинив СЛОТ!!

Я переглянув список історії ігор і зробив СКРІНШОТ, кожен бачить на власні очі, що раптом трохи менше €70 зникають у повітрі!? Що робити в такій ситуації? file

Автоматичний переклад.
1 рік тому

деякий час тому частина мого балансу зникла, а в іншому депозиті сталося те ж саме, я зв'язався з казино, яке сказало почекати місяць, тому що воно було на техобслуговуванні, минув місяць, казино більше не працює, я зв'язався куракао електронною поштою, де мені сказали, що це неможливо обробити, оскільки вони більше не регулюють його, тож це все? я втратив свої 942 євро?

Автоматичний переклад.
Tulio
1 рік тому

Для мене це схоже на шахрайство! 🙁

На мій погляд, пропонувати місяць на технічне обслуговування звучить дуже підозріло, хотілося б, щоб ви прийшли швидше...

На даний момент казино більше не існує, що мене сильно хвилює.

Єдине, що ви ще не пробували, так це подати скаргу. Однак я не наважуся говорити про результат. Після закриття казино керівництво більше не існує. Вибачте, виглядає не дуже добре.

https://casino.guru/complaints/create




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не можу знайти його в списку для скарги, але сайт іноді працює, і на ньому є це посилання: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, чи не так спробувати щось таке?

Автоматичний переклад.
Tulio
1 рік тому

Я пропонував вам безкоштовну скаргу через Casino Guru Resolution Center.

За те, що я надіслав вам зелене посилання. Ви, здається, шукаєте скаргу, подану до органу ліцензування, але ваше посилання веде лише до валідатора – функції, яка показує, чи ліцензія казино все ще дійсна.

Якщо можна, забудьте про повноваження та натисніть це посилання:

https://casino.guru/complaints/create

Це найпростіший спосіб отримати підтримку. Спробуйте, будь ласка.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене залишилось 883$ на рахунку у цих шахраїв. На листи вони не відповідають. Вони просто зникли разом з моїми коштами!

xray200
1 рік тому

Привіт, я думаю, що ти не єдиний, хто має проблеми в казино. Однак я помітив, що казино вже деякий час закрито, тому в цьому випадку, ймовірно, буде важче отримати від них відповідь, і я боюся, що так само важко буде вирішити вашу проблему.

У будь-якому випадку, єдине, що я можу запропонувати в цій ситуації, це подати скаргу, хоча я не думаю, що це буде дуже успішно.

Як ви думаєте, ви можете принаймні спробувати, навіть якщо це може не мати щасливого кінця?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого