Тоді я залишаю рішення за вами.
Якщо ви бажаєте подати скаргу, скористайтеся цим посиланням .
Then I leave the decision up to you.
If you prefer to submit a complaint, use this link, please.
Жива підтримка не працює! Крім одного «як буде час, ми подбаємо про це» чи щось в цьому роді, відповіді поки не було!?
Тоді у мене буквально на очах у прямому ефірі вкрали гроші!
Я грав у PRAGMATIC SLOT, ставив 0,80 ....
Потім із кредиту, який залишився приблизно в 77 євро... він підскочив до діапазону приблизно в 8 євро... Я був неуважним, а потім помітив це в якийсь момент, маючи кредит у 5,20 євро, я зупинив СЛОТ!!
Я переглянув список історії ігор і зробив СКРІНШОТ, кожен бачить на власні очі, що раптом трохи менше €70 зникають у повітрі!? Що робити в такій ситуації?
The live support doesn't work! Except for one "as soon as there is time, we will take care of it" or something like that, there was no answer so far!?
Then money was literally stolen from me live in front of my eyes!
I was playing in a PRAGMATIC SLOT, bet on 0.80 ....
Then from about 77 € remaining credit...he jumped down to about 8 € range... I was inattentive, I then noticed it at some point, with 5.20 € credit I stopped the SLOT!!
I looked at the game history list and made a SCREENSHOT, everyone can see with their own eyes that suddenly just under €70 vanish into thin air!? What can one do in such a situation?
Der live Support funktioniert nicht! Ausser mal einer "sobald einer Zeit hat wird man sich drum kümmern" oder so ähnlich, kam keine Antwort bis her!?
Dann ist mir ebend live vor meinen Augen Wort wörtlich Geld geklaut worden!
Ich war in einer PRAGMATIC SLOT am Spielen,Einsatz auf 0,80 ....
Dann ab ca. 77€ rest Guthaben...sprang er runter auf ca. 8€ Bereich... Ich war Unaufmerksam,ich habe es dann irgendwann bemerkt, bei 5,20€ Guthaben habe ich die SLOT gestoppt!!
Habe mir dem Spielverlaufs Liste angeschaut und SCREENSHOT gemacht, dort kann jeder mit eigenen Augen sehen, das auf einmal knapp 70€ sich in Luft auflösen!? Was kann man in solch einer Situation tun?
деякий час тому частина мого балансу зникла, а в іншому депозиті сталося те ж саме, я зв'язався з казино, яке сказало почекати місяць, тому що воно було на техобслуговуванні, минув місяць, казино більше не працює, я зв'язався куракао електронною поштою, де мені сказали, що це неможливо обробити, оскільки вони більше не регулюють його, тож це все? я втратив свої 942 євро?
a while ago, part of my balance disappeared, and in my other deposit the same thing happened, I contacted the casino who said to wait a month, because it was under maintenance, a month passed, the casino is no longer working, I contacted curacao via email, where I was told that it is not possible to process it because it is no longer regulated by them, so that's it? did I lose my 942EUR?
Для мене це схоже на шахрайство! 🙁
На мій погляд, пропонувати місяць на технічне обслуговування звучить дуже підозріло, хотілося б, щоб ви прийшли швидше...
На даний момент казино більше не існує, що мене сильно хвилює.
Єдине, що ви ще не пробували, так це подати скаргу. Однак я не наважуся говорити про результат. Після закриття казино керівництво більше не існує. Вибачте, виглядає не дуже добре.
https://casino.guru/complaints/create
That sounds like fraud to me! 🙁
In my eyes, suggesting a month for the maintenance sounds very suspicious, I wish you had come sooner...
At this point, the casino no longer exists, which makes me worried significantly.
The only thing you have not tried so far is submitting a complaint. I do not dare to speculate about the result, however. Once the casino is closed, the management no longer exists. I'm sorry, it does not look good.
https://casino.guru/complaints/create
Я не можу знайти його в списку для скарги, але сайт іноді працює, і на ньому є це посилання: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, чи не так спробувати щось таке?
I can't find it on the list for the complaint, but the site sometimes works, and it has this link: https://licensing.gaming-curacao.com/validator/?lh=1d167917ffe0ca65c5cb08acf315e888&rlh=c7c0701eb5c551537911945b6e7f575a, shouldn't I try something that way?
Я пропонував вам безкоштовну скаргу через Casino Guru Resolution Center.
За те, що я надіслав вам зелене посилання. Ви, здається, шукаєте скаргу, подану до органу ліцензування, але ваше посилання веде лише до валідатора – функції, яка показує, чи ліцензія казино все ще дійсна.
Якщо можна, забудьте про повноваження та натисніть це посилання:
https://casino.guru/complaints/create
Це найпростіший спосіб отримати підтримку. Спробуйте, будь ласка.
I was offering you a free complaint through Casino Guru Resolution Center.
Fort that I sent you the green link. What you seem to be looking for is a complaint submitted to the licensing authority, but your link only leads to a validator - a feature that shows if the casino's license is still valid.
If I may, forget about the authority and click or tap this link:
https://casino.guru/complaints/create
It's the easiest way to get the support. Try that, please.
Привіт, я думаю, що ти не єдиний, хто має проблеми в казино. Однак я помітив, що казино вже деякий час закрито, тому в цьому випадку, ймовірно, буде важче отримати від них відповідь, і я боюся, що так само важко буде вирішити вашу проблему.
У будь-якому випадку, єдине, що я можу запропонувати в цій ситуації, це подати скаргу, хоча я не думаю, що це буде дуже успішно.
Як ви думаєте, ви можете принаймні спробувати, навіть якщо це може не мати щасливого кінця?
Hi, I think you're not the only one having problems in the casino. However, I noticed that the casino has been closed for some time, so it will probably be harder to get a response from them in this case, and I'm afraid it will be just as hard to resolve your issue.
Anyway, the only thing I can suggest in this situation is to file a complaint, although I don't think it will be very successful.
Do you think you can at least try, even though it may not have a happy ending ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.