2 р. тому
Тут ви можете обговорити 1GoodBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
Я подав скаргу на це казино, яку ви завжди видаляли. Будь ласка, зверніться до цієї скарги, оскільки казино ігнорує мої запити на самовиключення протягом тижня.
Я додав деякі докази до скарги. Цей провайдер не здається мені особливо серйозним.
I opened a complaint about this casino which you guys have always deleted. Please address this complaint as the casino ignored my self-exclusion requests for a week.
I have attached some evidence to the complaint. This provider does not seem to me to be particularly serious.
Ich habe eine Beschwerde über dieses Casino eröffnet, die ihr bislang immer wieder gelöscht habt. Bitte nehmt euch dieser Beschwerde an, da das Casino eine Woche lang meine Wünsche nach einem Selbstausschluss ignoriert hat.
Etliche Beweise habe ich der Beschwerde beigefügt. Dieser Anbieter scheint mir nicht sonderlich seriös zu sein.
Привіт, ваша скарга очікує на розгляд. Будь ласка, що ви маєте на увазі під «яке ви завжди видаляли?»
Hello, your complaint is waiting to be reviewed. What do you mean by "which you guys have always deleted", please?
Шановний Anonymized134, нам шкода, що у вас був негативний досвід роботи з 1good.bet.
Тим не менш, ми хочемо підкреслити, що ми робимо все, щоб допомогти нашим гравцям боротися з залежністю від азартних ігор. Ми пропонуємо два варіанти на вибір; САМОВИКЛЮЧЕННЯ - блокування облікового запису на певний термін з можливістю повернення лише через вибраний проміжок часу та періодом ВИМИНАННЯ 7 днів, або ПОСТІЙНЕ ВИДАЛЕННЯ - видалення облікового запису без можливості повернення чи розблокування через 14 днів після ініціювання видалення. Якщо вам потрібно розблокувати свій обліковий запис, гравці можуть надіслати нам електронний лист на info@1good.bet.
Більше того, 1good.bet надає пріоритет юридичним рекомендаціям і допомагає своїм гравцям дотримуватися їх, що набагато важливіше, ніж інші веб-сайти. Таким чином, наше казино, на відміну від більшості інших онлайн-казино, додало важливий розділ «Відповідальна гра» прямо у верхній частині веб-сайту. Це було зроблено для того, щоб наші гравці мали доступ до опцій, і вони могли регулювати це у своєму профілі самі дуже швидко та без вказівок. Крім того, щоб вони не пропустили можливість ознайомитися з усіма рекомендаціями, контактною інформацією державних службовців, які мають право професійно керувати залежністю від азартних ігор. Не кажучи вже про те, що наша цілодобова цілодобова служба підтримки клієнтів готова допомогти вам у будь-який час і направить вас до ВИДАЛЕННЯ/САМОВИКЛЮЧЕННЯ; однак ви вважали за краще постійно просити їх ЗАКРИТИ та ПОВТОРНО ВІДКРИТИ ваш обліковий запис, що ми маємо докази.
Тим не менш, ми вдячні за ваш відгук, який допоможе нам розробити суворі стратегії боротьби з залежністю від азартних ігор
Dear Anonymized134, we are sorry you had a negative experience with 1good.bet.
Nevertheless, we would like to emphasize that we are doing everything to help our players fight against gambling addiction. We offer two options to choose from; SELF-EXCLUSION - blockage of an account for a definite period with a possibility to return only after the chosen amount of time and COOLING OFF period of 7 days, or PERMANENT DELETION - deleting the account without a possibility to return nor unblock yourself after 14day of initiation of the deletion. If you need to unblock your account, the players can email us at info@1good.bet.
Moreover, 1good.bet prioritizes legal guidelines and assists its players to follow those, much more significantly than other websites. Hence, our casino, unlike most other online casinos, has added an essential section of "Responsible Gaming" right on top of the website. This has been done to ensure our players have access to the options, and they can regulate it in their profile themself very quickly and without guidance. Additionally, so they do not miss a chance to get acquainted with all the guidelines, contact information of the government officials eligible to guide through gambling addiction professionally. Not to mention that our 24/7 customer support is there to assist anytime and has guided you towards DELETING/ SELF-EXCLUDING yourself; however, you preferred to ask them to CLOSE and RE-OPEN your account constantly, of which we have evidence.
Nonetheless, we are thankful for your feedback, and it will help us develop strict strategies against gambling addiction
Дякую за реакцію. Здається, ви офіційний представник казино. Якщо так, будь ласка, зв’яжіться зі мною за допомогою електронної пошти radka@casino.guru, використовуючи свою офіційну електронну пошту казино, щоб я міг змінити ваш обліковий запис на представника казино, будь ласка?
Thank you for your reaction. It seems you are an official casino representative. If so, would be so kind and contact me via radka@casino.guru email, using your official casino email, so I can change your account to casino rep., please?
На жаль, у цього казино виникають проблеми з кожним виведенням. Мої кошти Swift у розмірі 5000 євро все ще не надійшли через 10 робочих днів. Провайдер не відповідає на жодну електронну пошту та не поважає мій запит щодо ліміту депозиту в 10 євро. Навіть моя виплата астроплатою в розмірі всього 500 євро не була оброблена. У чаті миттєво припиняються будь-які мої контакти. Я не думаю, що це серйозно. Я просто хочу отримати свої гроші. Мені дозволили втратити неймовірну суму, але тепер провайдер взагалі не реагує на виплати. Сподіваюся, що 1 good зробив це взагалі. Будь ласка, допоможіть мені Casinoguru та подбайте про скаргу.
Шкода, тому що я думав, що провайдер серйозний, і мені сподобалося там грати.
Unfortunately, this casino seems to have problems with every withdrawal. My Swift withdrawals of €5,000 have still not arrived after 10 working days. The provider does not respond to any email and does not respect my request for a €10 deposit limit. Even my astropay payout of just €500 has not been processed. The chat immediately ends any contact from me. I don't think that's serious. I just want to receive my money. I was allowed to lose an incredible amount, but now the provider does not react at all to payouts. I hope that 1good did it at all. Please help me Casinoguru and take care of the complaint.
It's a shame, because I thought the provider was serious and enjoyed playing there.
Leider hat dieses Casino bei jeder Auszahlung scheinbar Probleme. Meine Swift Auszahlungen über 5.000€ sind nun nach 10 Werktagen immer noch nicht eingegangen. Der Anbieter reagiert auf keine Email und respektiert meinen Wunsch auf ein 10€ Einzahlungslimit nicht. Selbst meine astropay Auszahlung über gerade einmal 500€ ist nicht bearbeitet. Der Chat beendet sofort jede Kontaktaufnahme von mir. Das finde ich nicht seriös. Ich will nur mein Geld erhalten. Ich durfte unglaublich viel verlieren, nun bei Auszahlungen reagiert der Anbieter aber gar nicht. Ich hoffe diese hat 1good überhaupt durchgeführt. Bitte helft mir Casinoguru und nehmt euch der Beschwerde an.
Schade, da ich den Anbieter für seriös hielt und gerne dort gespielt habe.
У мене також є запитання, чому б вам не видалити всі погані казино з casinoguru? щоб люди більше не чули про них, це має бути перше
I also have a question, why don't you remove all the bad casinos from casinoguru? so people wouldn't hear about them anymore, that should be the first
Am si eu o intrebare,de ce nu eliminați din cazinoguru toate cazinouriile rele?asa lumea nu ar mai auzi de ele,asta ar trebui sa fie primu
Тому що ми маємо намір і надалі надавати найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино 🙂, як йдеться в Інтернеті.
Крім того, як ми можемо захистити людей і перешкодити їм грати в поганих казино, якщо ми приховаємо всі ці погані казино? Ми хочемо, щоб усі бачили, що деякі казино хороші, їх варто спробувати, а деякі погані та нечесні, їх варто ігнорувати.
Очевидно, казино можуть покращити свої рейтинги, тож навіщо щось приховувати?
Because we intend to keep providing the world's biggest source of information about online casinos 🙂 as the web states.
Furthermore, how can we protect and discourage people from playing in bad casinos if we hide all those bad casinos? We want all the see that some casinos are good - worth trying and some are bad and dishonest - worth ignoring.
Casinos can apparently improve their ratings so why hide anything?
Я просто хочу носити всіх, хто хоче відкрити рахунок у цьому казино!!! Тільки не…моя історія проста: я граю, я виграю трохи грошей, і настав час зняти свої гроші..Перша перевірка рахунку: їм знадобилося 5 днів, щоб підтвердити мій рахунок!! Але врешті-решт вони підтвердили мій обліковий запис.. Тепер зняття коштів: я надсилаю запит на зняття через Swift (банківський переказ) у своїй заявці на зняття коштів. Я вказую всю інформацію, яку вони запитують, навіть свою домашню адресу, з якої причини я не знаю, але у будь-якому випадку..через 48 годин я отримав лист про те, що мій запит на зняття коштів відхилено..оскільки моя домашня адреса була неправильною!! У заявці на зняття коштів я навіть не написав свою адресу, вона була автоматично там з мого облікового запису.. Я спілкувався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що фінансова команда обробить моє зняття коштів вручну, і мені потрібно надіслати електронний лист на info@1good.bet і я зробив..служба підтримки надала мені підтвердження, що вони отримали мою пошту, і вони пообіцяли мені, що моє відкликання буде оброблено протягом 48 годин!! Наразі я чекаю більше 72 годин..служба підтримки в прямому ефірі не знаю, що відбувається, просто вони сказали, що відповідний відділ працює над вашою справою..і ви отримаєте свої гроші якомога швидше!! Я надсилаю 1-2 електронні листи на адресу info..але жодної відповіді.. у мене є вся наша розмова, я можу надіслати друк скрінів ..і я надішлю тобі фотографію з інформації мого облікового запису, де ви можете побачити мою домашню адресу та друк скрін з моя заявка на відкликання ..тож щоб усі переконалися, що з моєю домашньою адресою нічого не було..але вони все одно відмовили в моєму відкликанні (їм потрібна якась причина, щоб відмовити у моєму відкликанні!! І, звичайно, причина всього цього полягає в тому, щоб змусити вас злий грати і втрачати гроші!! Я не бачу іншої причини!!
I just want to worn all who want to open account in this casino!!! Just don’t…my story is simple: I play i win some money and it’s time to withdrawal my money..first account verification: it’s took them 5 dyas to verify my account!! But in the end they verified my account..now the withdrawal: I request a withdrawal request via Swift ( bank transfer) on my withdrawal application I put all the information they request even a my home address for what reason I don’t know but anyway..after 48 hours I received a mail that my withdrawal request is denied..because my home address was wrong!! On the withdrawal application I didn’t even write my address it was automatically there from my account..i talked with support and they tell me that financial team will process my withdrawal manually and i need to send email to info@1good.bet and i did..the live support give me confirmation that they received my mail and they promised me that my withdrawal will be processed within 48 hours!! Right now am waiting more than 72 hours..live support don’t know what is going on just they said the relevant department working on your case..and you will get your money soon as possible!! I send 1-2 emails to info..but no response.. i have all our conversation i can send a print screens ..and i will send you a photo from my account info where you can see my home address and print screen from my withdrawal application ..so just for all to se that nothing was with my home address..but they denied my withdrawal anyway ( they need some reason to denied my withdrawal!! And of course the reason for all of this is to make you angry to play and to lose your money !! I don’t see any other reason!!
Привіт,
Мені шкода, що це казино не може вирішити таку проблему швидше, але я розумію, що фінансовий відділ повинен бути впевнений, що проблема спричинена лише якоюсь функцією автозаповнення або це просто повсякденна проблема, а не.
У будь-якому разі я видалив ці PrintScreens, тому що будь-хто міг побачити ваше повне ім’я та адресу – це дуже небезпечно. Будь ласка, вставте цю особисту інформацію лише через скаргу , де ми можемо приховати її від громадськості.
Я сподіваюся, ви розумієте.
Hello,
I'm sorry that this casino is unable to solve such a problem more quickly, but I can understand that the financial department needs to be sure that the problem is only caused by some autofill feature or that this is just a mundane problem not.
Anyway, I deleted those PrintScreens because anybody could see your full name and address - this is very very dangerous. Kindly paste that personal information only via complaint where we can hide it from the public.
I hope you understand.
так, я розумію, чому ви видаляєте мої вкладення!! Але я не розумію, як вони можуть це зробити!! Я щодня спілкуюся зі службою підтримки, і вони щодня мені брешуть..вони кажуть мені, що так, ваше зняття коштів оброблено!!! Або це буде оброблено сьогодні…і найгірше те, що гроші все ще на моєму рахунку..це означає, що я можу зіграти в них будь-коли (я можу їх програти) Я це сенс 1 good.bet..вони дрочать мене щодня, щоб злити мене і втрачати мої гроші, щоб вони не платили.. після того, як вони сказали, що вони оброблять моє зняття вручну після 5 днів очікування, я відкриваю eZeewallet, я намагаюся зняти свої гроші через eZeewallet.. я прошу під час зняття я вказав суму грошей, яку потрібно було сплатити, і не було можливості вказати мій номер eZeewallet або пошту..тому я натиснув «Далі», сподіваючись, що це переведе мене на інший сайт, де можна розмістити мою інформацію про мій eZeewallet, але це не так "Не..просто залишайся на тій самій сторінці та скажи, що мій запит прийнято!!?? Тоді я поговорив зі службою підтримки, і вони сказали мені, що я продав, не намагайтеся зробити ще один запит на зняття коштів, оскільки моє зняття коштів обробляється вручну!!! І спроба eZeewallet очікує на розгляд, і гроші все ще є на моєму рахунку..як було сказано, я можу їх втратити будь-коли..(але я не буду) я більше не граю там, доки вони не заплатять мої гроші..я надішлю вам трохи вкладення, щоб побачити, як мене щодня обманювала служба підтримки..і вони навіть сказали мені, що моє зняття обробляє фінансовий відділ..але як можливо, що моє зняття буде оброблено, коли гроші все ще на моєму рахунку, і я можу грати з їх!!??..
yes a understand why you delete my attachments!! But what I don’t understand is how they can do that!! Am talking to support every day and they lie to me every day..they telling me that yes your withdrawal is processed!!! Or it will be processed today…and the worst thing is the money are still in my account..that’s mean a can play them any time( I can lose them) I that’s the point to 1 good.bet..they jerking me off every day to make me mad and to lose my money so they don’t pay.. after thay said that they gonna processed my withdrawal manually after 5 days of waiting i open a eZeewallet i try to withdraw my money via eZeewallet.. i request the withdrawal i put the money amount to be pay and there was no option to put my eZeewallet number or a mail..so I press next hoping that it will bring me to other site where a can put my information about my eZeewallet but it didn’t..just stay in the same page and say that my request is accepted!!?? Than I talked to support and they tell me that i sold not attempt to make an another withdrawal request because my withdrawal is processed manually!!! And the eZeewallet attempt is pending and money are still on my account..like a said i can lose them any time..( but I will not) am not playing there any more until they pay my money..i will send you some attachments to see how I been lied every day from support..and they even telling my that my withdrawal is processed by financial department..but how is possible my withdrawal to be processed when the money are still on my account and I can play with them!!??..
Швидке оновлення казино Dear Guru!! Щойно я помітив, що запит на зняття через eZeewallet було схвалено!!!! І як я вже сказав, коли a робив мій запит на зняття коштів, не було можливості розмістити будь-яку інформацію про мій eZeewallet!!! І тепер моє зняття схвалено, і гроші зникли з мого рахунку!!!! Я перевіряю свій eZeewallet, але я не отримав жодних грошей…звичайно, я не отримав гроші..оскільки я не вказав жодної інформації про свій eZeewallet..не було варіанту..як це можливо..де вони надсилають мої гроші!!!
Dear Guru casino quick update!! Just now I noticed that the withdrawal request via eZeewallet was approved!!!! And like a said when a was making my withdrawal request there was not an option to put any information about my eZeewallet!!! And now my withdrawal is approved and the money are gone from my account!!!! I check my eZeewallet but I didn’t receive any money…of course i didn’t recive the money..because i didn’t put any information about my eZeewallet..there was no option..how is that possible..where they send my money!!!
Привіт,
Я оновив вашу скаргу, щоб Нік також міг бачити цей прогрес. Що ж, у цьому випадку я далекий від здогадів, у мене немає відповіді, яку я можу дати.
Hello there,
I updated your complaint so Nick can see this progress too. Well, I'm far from guessing in this case, I have no answer I can provide.
Я ..Нік хоче закрити свою скаргу..але я пояснюю йому, що я не отримував грошей!!! Тому що я не впевнений, що відбувається з цим казино!!
Me ..Nick want to close my complaint..but I explain to him that I didn’t recive any money!!! Because am not sure what is going on with this casino!!
Привіт,
Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂.
Я бачу, що Нік працює над цим, чесно кажучи, я не думаю, що він збирався закривати скаргу , я повідомив його вчора, і склалося враження, що він знає, що ваша проблема ще не вирішена.
Hello,
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂.
I can see that Nick is working on it, honestly, I do not think that he was going to close the complaint, I informed him yesterday and got the impression, that he knows that your issue is not solved yet.
inf Ніку, що я отримав свої гроші..так що він може закрити мою скаргу!!! Я отримав свої гроші після 10 днів боротьби!! Я все ще не рекомендую 1Goodbet ..і я видаляю свій обліковий запис разом із ними!! Насправді я поставив самовиключення на 100 років…тож якщо я живий до того часу..я буду грати!!😀😀 в будь-якому разі дякую за допомогу!!
ininf Nick that i have received my money..so he can close my complaint!!! I received my money after 10 days struggling!! I still don’t recommend the 1Goodbet ..and i delete my account whit them!! Actually i put self exclusion for 100 years…so if am alive by that time..i will play !!😀😀 anyway thanks for the help !!
Дякую за ваше повідомлення, я радий, що ви все-таки отримали гроші. 🙂 Я думаю, що ви зробили хорошу річ із самовиключенням. 👍
Thank you for your notice, I'm happy you got the money after all. 🙂 I guess that you made a good thing with the self-exclusion. 👍
Привіт, вибачте за ваш досвід. Ви також можете поділитися ним з іншими гравцями через наш огляд користувачів тут , що ви думаєте? Дякую
Hi, I am sorry for your experience. You might share it also with other players via our user review here, what do you think? Thank you
Якщо я правильно розумію, ваш депозит відсутній понад 7 днів, чи не так?
Гадаю, вам слід зв’язатися зі своїм постачальником ігор — методом, який ви використовували для депозиту — і пояснити, що сталося. Казино має зробити те саме зі своїм платіжним постачальником, якщо депозит усе ще відсутній, однак будьте готові, що знадобиться деякий час, щоб з’ясувати, що пішло не так.
If I understand correctly, your deposit is missing for more than 7 days, right?
Well, I guess you should contact your game provider - the method you used for the deposit- and explain what happened. The casino has to do the same with their payment provider, if the deposit is still missing, however, be prepared that it will take some time to investigate what went wrong.
Привіт! Я верифікував свій обліковий запис на 1goodbet одразу після реєстрації, а також отримав електронний лист із підтвердженням. Тепер я вперше запросив виплату 30.01.2023. На моєму рахунку 289 євро, я запросив виплату 189 євро. Через 3 дні нічого не сталося, я зайшов у чат і запитав, коли моя виплата нарешті буде оброблена. Вони сказали, що я маю терпіти. Через кілька годин я більше не міг увійти, і з’явилося повідомлення «Мій обліковий запис заблоковано». Ні електронні листи з цього приводу, ні живий чат також не можуть допомогти.
Я сподіваюся, що мою проблему можна вирішити тут. Це виглядає зовсім не серйозно.
Hello, I verified my account at 1goodbet immediately after registering and also received a confirmation email. I have now requested a payout for the first time on 01/30/2023. There are 289 euros in my account, I have requested a payout of 189 euros. After 3 days nothing happened I went live chat and asked when my payout will finally be processed. They said I should be patient. Hours later I couldn't log in anymore and it says "My account is banned". No emails in this regard and the live chat cannot help either.
I hope my problem can be solved here. That looks anything but serious.
Hallo, mein Konto bei 1goodbet habe ich direkt nach meiner Registrierung verifiziert und bekam auch eine Bestätigungsemail. Ich habe jetzt am 30.01.2023 zum ersten Mal eine Auszahlung beantragt. Auf meinem Konto befinden sich 289 Euro, ich habe eine Auszahlung in Höhe von 189 Euro beantragt. Nachdem 3 Tage nichts passiert ist bin ich in den Livechat und fragte, wann meine Auszahlung endlich bearbeitet wird. Man sagte, ich sollte mich gedulden. Stunden später konnte ich mich nicht mehr einloggen und es wird angezeigt "My account is banned". Keinerlei Email diesbezüglich und auch der Livechat kann nicht weiterhelfen.
Ich hoffe hier kann mein Problem gelöst werden. Das wirkt alles andere als seriös.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.