ФорумКазино1GoodBet Casino - загальне обговорення

1GoodBet Casino - загальне обговорення

2 р. тому від Anonymized134
|
12131 переглядів 48 відповідей |
|
1 23
Додати публікацію
2 р. тому
Тут ви можете обговорити 1GoodBet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
2 р. тому

Я подав скаргу на це казино, яку ви завжди видаляли. Будь ласка, зверніться до цієї скарги, оскільки казино ігнорує мої запити на самовиключення протягом тижня.

Я додав деякі докази до скарги. Цей провайдер не здається мені особливо серйозним.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
Anonymized134
2 р. тому

Привіт, ваша скарга очікує на розгляд. Будь ласка, що ви маєте на увазі під «яке ви завжди видаляли?»

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Шановний Anonymized134, нам шкода, що у вас був негативний досвід роботи з 1good.bet.

Тим не менш, ми хочемо підкреслити, що ми робимо все, щоб допомогти нашим гравцям боротися з залежністю від азартних ігор. Ми пропонуємо два варіанти на вибір; САМОВИКЛЮЧЕННЯ - блокування облікового запису на певний термін з можливістю повернення лише через вибраний проміжок часу та періодом ВИМИНАННЯ 7 днів, або ПОСТІЙНЕ ВИДАЛЕННЯ - видалення облікового запису без можливості повернення чи розблокування через 14 днів після ініціювання видалення. Якщо вам потрібно розблокувати свій обліковий запис, гравці можуть надіслати нам електронний лист на info@1good.bet.

Більше того, 1good.bet надає пріоритет юридичним рекомендаціям і допомагає своїм гравцям дотримуватися їх, що набагато важливіше, ніж інші веб-сайти. Таким чином, наше казино, на відміну від більшості інших онлайн-казино, додало важливий розділ «Відповідальна гра» прямо у верхній частині веб-сайту. Це було зроблено для того, щоб наші гравці мали доступ до опцій, і вони могли регулювати це у своєму профілі самі дуже швидко та без вказівок. Крім того, щоб вони не пропустили можливість ознайомитися з усіма рекомендаціями, контактною інформацією державних службовців, які мають право професійно керувати залежністю від азартних ігор. Не кажучи вже про те, що наша цілодобова цілодобова служба підтримки клієнтів готова допомогти вам у будь-який час і направить вас до ВИДАЛЕННЯ/САМОВИКЛЮЧЕННЯ; однак ви вважали за краще постійно просити їх ЗАКРИТИ та ПОВТОРНО ВІДКРИТИ ваш обліковий запис, що ми маємо докази.

Тим не менш, ми вдячні за ваш відгук, який допоможе нам розробити суворі стратегії боротьби з залежністю від азартних ігор

Автоматичний переклад.
1GoodBet Casino
2 р. тому

Дякую за реакцію. Здається, ви офіційний представник казино. Якщо так, будь ласка, зв’яжіться зі мною за допомогою електронної пошти radka@casino.guru, використовуючи свою офіційну електронну пошту казино, щоб я міг змінити ваш обліковий запис на представника казино, будь ласка?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

На жаль, у цього казино виникають проблеми з кожним виведенням. Мої кошти Swift у розмірі 5000 євро все ще не надійшли через 10 робочих днів. Провайдер не відповідає на жодну електронну пошту та не поважає мій запит щодо ліміту депозиту в 10 євро. Навіть моя виплата астроплатою в розмірі всього 500 євро не була оброблена. У чаті миттєво припиняються будь-які мої контакти. Я не думаю, що це серйозно. Я просто хочу отримати свої гроші. Мені дозволили втратити неймовірну суму, але тепер провайдер взагалі не реагує на виплати. Сподіваюся, що 1 good зробив це взагалі. Будь ласка, допоможіть мені Casinoguru та подбайте про скаргу.

Шкода, тому що я думав, що провайдер серйозний, і мені сподобалося там грати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

У мене також є запитання, чому б вам не видалити всі погані казино з casinoguru? щоб люди більше не чули про них, це має бути перше

Автоматичний переклад.
pamelapop9105
2 р. тому

Тому що ми маємо намір і надалі надавати найбільше у світі джерело інформації про онлайн-казино 🙂, як йдеться в Інтернеті.

Крім того, як ми можемо захистити людей і перешкодити їм грати в поганих казино, якщо ми приховаємо всі ці погані казино? Ми хочемо, щоб усі бачили, що деякі казино хороші, їх варто спробувати, а деякі погані та нечесні, їх варто ігнорувати.

Очевидно, казино можуть покращити свої рейтинги, тож навіщо щось приховувати?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я просто хочу носити всіх, хто хоче відкрити рахунок у цьому казино!!! Тільки не…моя історія проста: я граю, я виграю трохи грошей, і настав час зняти свої гроші..Перша перевірка рахунку: їм знадобилося 5 днів, щоб підтвердити мій рахунок!! Але врешті-решт вони підтвердили мій обліковий запис.. Тепер зняття коштів: я надсилаю запит на зняття через Swift (банківський переказ) у своїй заявці на зняття коштів. Я вказую всю інформацію, яку вони запитують, навіть свою домашню адресу, з якої причини я не знаю, але у будь-якому випадку..через 48 годин я отримав лист про те, що мій запит на зняття коштів відхилено..оскільки моя домашня адреса була неправильною!! У заявці на зняття коштів я навіть не написав свою адресу, вона була автоматично там з мого облікового запису.. Я спілкувався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що фінансова команда обробить моє зняття коштів вручну, і мені потрібно надіслати електронний лист на info@1good.bet і я зробив..служба підтримки надала мені підтвердження, що вони отримали мою пошту, і вони пообіцяли мені, що моє відкликання буде оброблено протягом 48 годин!! Наразі я чекаю більше 72 годин..служба підтримки в прямому ефірі не знаю, що відбувається, просто вони сказали, що відповідний відділ працює над вашою справою..і ви отримаєте свої гроші якомога швидше!! Я надсилаю 1-2 електронні листи на адресу info..але жодної відповіді.. у мене є вся наша розмова, я можу надіслати друк скрінів ..і я надішлю тобі фотографію з інформації мого облікового запису, де ви можете побачити мою домашню адресу та друк скрін з моя заявка на відкликання ..тож щоб усі переконалися, що з моєю домашньою адресою нічого не було..але вони все одно відмовили в моєму відкликанні (їм потрібна якась причина, щоб відмовити у моєму відкликанні!! І, звичайно, причина всього цього полягає в тому, щоб змусити вас злий грати і втрачати гроші!! Я не бачу іншої причини!!

Змінено Radka 2 р. тому
Причина: включена конфіденційна інформація
Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Привіт,

Мені шкода, що це казино не може вирішити таку проблему швидше, але я розумію, що фінансовий відділ повинен бути впевнений, що проблема спричинена лише якоюсь функцією автозаповнення або це просто повсякденна проблема, а не.

У будь-якому разі я видалив ці PrintScreens, тому що будь-хто міг побачити ваше повне ім’я та адресу – це дуже небезпечно. Будь ласка, вставте цю особисту інформацію лише через скаргу , де ми можемо приховати її від громадськості.

Я сподіваюся, ви розумієте.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

так, я розумію, чому ви видаляєте мої вкладення!! Але я не розумію, як вони можуть це зробити!! Я щодня спілкуюся зі службою підтримки, і вони щодня мені брешуть..вони кажуть мені, що так, ваше зняття коштів оброблено!!! Або це буде оброблено сьогодні…і найгірше те, що гроші все ще на моєму рахунку..це означає, що я можу зіграти в них будь-коли (я можу їх програти) Я це сенс 1 good.bet..вони дрочать мене щодня, щоб злити мене і втрачати мої гроші, щоб вони не платили.. після того, як вони сказали, що вони оброблять моє зняття вручну після 5 днів очікування, я відкриваю eZeewallet, я намагаюся зняти свої гроші через eZeewallet.. я прошу під час зняття я вказав суму грошей, яку потрібно було сплатити, і не було можливості вказати мій номер eZeewallet або пошту..тому я натиснув «Далі», сподіваючись, що це переведе мене на інший сайт, де можна розмістити мою інформацію про мій eZeewallet, але це не так "Не..просто залишайся на тій самій сторінці та скажи, що мій запит прийнято!!?? Тоді я поговорив зі службою підтримки, і вони сказали мені, що я продав, не намагайтеся зробити ще один запит на зняття коштів, оскільки моє зняття коштів обробляється вручну!!! І спроба eZeewallet очікує на розгляд, і гроші все ще є на моєму рахунку..як було сказано, я можу їх втратити будь-коли..(але я не буду) я більше не граю там, доки вони не заплатять мої гроші..я надішлю вам трохи вкладення, щоб побачити, як мене щодня обманювала служба підтримки..і вони навіть сказали мені, що моє зняття обробляє фінансовий відділ..але як можливо, що моє зняття буде оброблено, коли гроші все ще на моєму рахунку, і я можу грати з їх!!??.. filefilefile

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Швидке оновлення казино Dear Guru!! Щойно я помітив, що запит на зняття через eZeewallet було схвалено!!!! І як я вже сказав, коли a робив мій запит на зняття коштів, не було можливості розмістити будь-яку інформацію про мій eZeewallet!!! І тепер моє зняття схвалено, і гроші зникли з мого рахунку!!!! Я перевіряю свій eZeewallet, але я не отримав жодних грошей…звичайно, я не отримав гроші..оскільки я не вказав жодної інформації про свій eZeewallet..не було варіанту..як це можливо..де вони надсилають мої гроші!!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Привіт,

Я оновив вашу скаргу, щоб Нік також міг бачити цей прогрес. Що ж, у цьому випадку я далекий від здогадів, у мене немає відповіді, яку я можу дати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я ..Нік хоче закрити свою скаргу..але я пояснюю йому, що я не отримував грошей!!! Тому що я не впевнений, що відбувається з цим казино!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Привіт,

Просто нагадуємо: скористайтеся кнопкою «відповісти», інакше особа, якій ви написали, не отримає сповіщення. Дякую 🙂.

Я бачу, що Нік працює над цим, чесно кажучи, я не думаю, що він збирався закривати скаргу , я повідомив його вчора, і склалося враження, що він знає, що ваша проблема ще не вирішена.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

file inf Ніку, що я отримав свої гроші..так що він може закрити мою скаргу!!! Я отримав свої гроші після 10 днів боротьби!! Я все ще не рекомендую 1Goodbet ..і я видаляю свій обліковий запис разом із ними!! Насправді я поставив самовиключення на 100 років…тож якщо я живий до того часу..я буду грати!!😀😀 в будь-якому разі дякую за допомогу!!

Автоматичний переклад.
Kokoska15
2 р. тому

Дякую за ваше повідомлення, я радий, що ви все-таки отримали гроші. 🙂 Я думаю, що ви зробили хорошу річ із самовиключенням. 👍

Автоматичний переклад.
filippovichmaxim98
1 рік тому

Привіт, вибачте за ваш досвід. Ви також можете поділитися ним з іншими гравцями через наш огляд користувачів тут , що ви думаєте? Дякую

Автоматичний переклад.
1 рік тому
Опубліковано filippovichmaxim98 видалено
1 рік тому

Якщо я правильно розумію, ваш депозит відсутній понад 7 днів, чи не так?

Гадаю, вам слід зв’язатися зі своїм постачальником ігор — методом, який ви використовували для депозиту — і пояснити, що сталося. Казино має зробити те саме зі своїм платіжним постачальником, якщо депозит усе ще відсутній, однак будьте готові, що знадобиться деякий час, щоб з’ясувати, що пішло не так.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт! Я верифікував свій обліковий запис на 1goodbet одразу після реєстрації, а також отримав електронний лист із підтвердженням. Тепер я вперше запросив виплату 30.01.2023. На моєму рахунку 289 євро, я запросив виплату 189 євро. Через 3 дні нічого не сталося, я зайшов у чат і запитав, коли моя виплата нарешті буде оброблена. Вони сказали, що я маю терпіти. Через кілька годин я більше не міг увійти, і з’явилося повідомлення «Мій обліковий запис заблоковано». Ні електронні листи з цього приводу, ні живий чат також не можуть допомогти.

Я сподіваюся, що мою проблему можна вирішити тут. Це виглядає зовсім не серйозно.

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
1 23

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого