Мене повідомили, що я не повинен ділитися тут конкретною інформацією, оскільки CasinoGuru має афілійовані відносини з Bellona NV, і між ними іноді відбувається обмін інформацією.
Коротше кажучи, вони у великій біді. Юридична фірма VANEPS навіть припинила своє представництво в одній справі, оскільки вони відмовилися платити, незважаючи на рішення суду на Кюрасао. Вони заплатили лише під тиском Антильфона.
I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.
In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.
Отже, якщо ви коли-небудь захочете довіритися або допомогти гравцям зі своєю справою, якщо вона закінчилася, але все одно виявиться, у вас буде шанс. Успіхів у вашій ситуації. ☘️
Okay then, so if you ever want to confide or help players with your case if it's at the end and it turns out anyway, you'll have a chance. Good luck with your situation. ☘️
Привіт!
CasinoGuru створено, щоб допомагати один одному. Є два гравці, які грали на 1bet.com. Ви намагалися вирішити їхню проблему і навіть дійшли висновку, що гравці були праві.
Я розумію, що відповідно до GDPR неможливо розголошувати особисту інформацію, але чи є у мене спосіб зв’язатися з цими гравцями? Я можу запропонувати конкретне, безкоштовне рішення, зокрема адвоката, який може їм допомогти. У боротьбі проти Bellona NV дуже важливо, щоб я міг дотягнутися до цих гравців.
Звичайно, якщо вони відмовлять у допомозі, я цілком розумію, але чи можна якось зв’язати нас?
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
І свіже запитання: якщо на 1bet.com так багато скарг, чому сайт не в чорному списку?
Hello!
CasinoGuru was created to help each other. There are two players who played on 1bet.com. You tried to solve their problem and even concluded that the players were in the right.
I understand that, under GDPR, it’s not possible to disclose personal information, but is there any way for me to contact these players? I have a specific, free solution to suggest, including a lawyer who can assist them. In the fight against Bellona NV, it’s crucial that I can reach out to these players.
Of course, if they decline the assistance, I completely understand, but is there any way you could connect us?
https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion
https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is
And a recent question: if there are so many complaints against 1bet.com, why isn’t the site on a blacklist?
Привіт, я хотів би почати з кінця, щоб я міг запитати про чорний список, але я вперше бачу казино, яке має індекс безпеки 0,0.
На жаль, що стосується контактів з гравцями, як ви сказали, у цьому випадку необхідно застосувати GDPR, і я не можу поділитися жодною інформацією про них. Якщо вони не опублікують у цій темі, а ви відповісте за допомогою кнопки відповіді та повернетеся до них. Мені було цікаво, чи ви бачили контактну інформацію гравця в надісланій скарзі, але якщо ні, то форум, ймовірно, єдиний вихід.
Hi, I would like to start from the end, so I can ask about the blacklist, but this is the first time I have seen a casino that has a safety index of 0.0.
Unfortunately, as far as contacting players is concerned, as you say GDPR needs to be applied in this case and I cannot share any information about them. Unless they post in this thread and you reply via the reply button and get back to them. I was wondering if you saw any player contact information in the complaint you sent, but if not, then the forum is probably the only option.
привіт
На жаль, цей форум не надає такої можливості. Це було лише для розгляду скарг.
Чи зможете ви зв’язатися з гравцем і надати йому мою електронну адресу, якщо я дам свою згоду? Таким чином, якщо вони зацікавлені в моїй допомозі, вони можуть зв’язатися зі мною безпосередньо, а якщо ні, то їм не обов’язково.
Я досі не отримав відповіді, чому казино немає в чорному списку.
Hi,
Unfortunately, this forum doesn’t provide that option. It was only for complaint handling.
Would it be possible for you to reach out to the player and provide them with my email address if I give my consent? This way, if they are interested in my assistance, they can contact me directly, and if not, they don’t have to.
I still haven’t received an answer to why the casino isn’t on the blacklist.
Чи можу я все-таки знати, як ти хочеш їм допомогти? Як вам вдалося вирішити вашу справу? Що означає «безкоштовне рішення», як ви думаєте, казино щось вирішить, якщо індекс безпеки дорівнює 0? Спробуйте пояснити трохи більше, а потім ми побачимо, чи можна щось зробити. У всякому разі, я бачив, що ви поділилися скаргою від AskGamblers, і я не знайшов такого гравця тут.
Що стосується чорного списку, то це добре, і я запитав нашу команду про це, і вони сказали, що розглянуть це сьогодні, і коли я отримаю більше інформації, я повідомлю вам.
Could I still know how you would like to help them? How did you manage to solve your case? What does "free solution" mean, do you think the casino will solve something if the safety index is 0? Try to explain a bit more and then we will see if something can be done. Anyway, I saw that you shared a complaint from AskGamblers and I didn't find such a player here.
As for the blacklist, that's a good point and I asked our team about it and they said they will look into it today and when I know more information I will let you know.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.