ФорумКазино1Bet Casino - загальне обговорення

1Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 4)

2 р. тому від HelmeHU
|
12830 переглядів 65 відповідей |
|
1...3 4
Додати публікацію
2 міс. тому

Як ми можемо продовжити?

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Мене повідомили, що я не повинен ділитися тут конкретною інформацією, оскільки CasinoGuru має афілійовані відносини з Bellona NV, і між ними іноді відбувається обмін інформацією.

Коротше кажучи, вони у великій біді. Юридична фірма VANEPS навіть припинила своє представництво в одній справі, оскільки вони відмовилися платити, незважаючи на рішення суду на Кюрасао. Вони заплатили лише під тиском Антильфона.

Автоматичний переклад.
2 міс. тому

Отже, якщо ви коли-небудь захочете довіритися або допомогти гравцям зі своєю справою, якщо вона закінчилася, але все одно виявиться, у вас буде шанс. Успіхів у вашій ситуації. ☘️

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

Привіт!

CasinoGuru створено, щоб допомагати один одному. Є два гравці, які грали на 1bet.com. Ви намагалися вирішити їхню проблему і навіть дійшли висновку, що гравці були праві.

Я розумію, що відповідно до GDPR неможливо розголошувати особисту інформацію, але чи є у мене спосіб зв’язатися з цими гравцями? Я можу запропонувати конкретне, безкоштовне рішення, зокрема адвоката, який може їм допомогти. У боротьбі проти Bellona NV дуже важливо, щоб я міг дотягнутися до цих гравців.

Звичайно, якщо вони відмовлять у допомозі, я цілком розумію, але чи можна якось зв’язати нас?

https://www.askgamblers.com/casino-complaints/1bet-casino-responsible-gaming-and-self-exclusion

https://casino.guru/1bet-casino-player-s-request-for-account-closure-is


І свіже запитання: якщо на 1bet.com так багато скарг, чому сайт не в чорному списку?

Автоматичний переклад.
HelmeHU
1 тиждень тому

Привіт, я хотів би почати з кінця, щоб я міг запитати про чорний список, але я вперше бачу казино, яке має індекс безпеки 0,0.

На жаль, що стосується контактів з гравцями, як ви сказали, у цьому випадку необхідно застосувати GDPR, і я не можу поділитися жодною інформацією про них. Якщо вони не опублікують у цій темі, а ви відповісте за допомогою кнопки відповіді та повернетеся до них. Мені було цікаво, чи ви бачили контактну інформацію гравця в надісланій скарзі, але якщо ні, то форум, ймовірно, єдиний вихід.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 тиждень тому

привіт

На жаль, цей форум не надає такої можливості. Це було лише для розгляду скарг.

Чи зможете ви зв’язатися з гравцем і надати йому мою електронну адресу, якщо я дам свою згоду? Таким чином, якщо вони зацікавлені в моїй допомозі, вони можуть зв’язатися зі мною безпосередньо, а якщо ні, то їм не обов’язково.

Я досі не отримав відповіді, чому казино немає в чорному списку.

Автоматичний переклад.
HelmeHU
1 тиждень тому

Чи можу я все-таки знати, як ти хочеш їм допомогти? Як вам вдалося вирішити вашу справу? Що означає «безкоштовне рішення», як ви думаєте, казино щось вирішить, якщо індекс безпеки дорівнює 0? Спробуйте пояснити трохи більше, а потім ми побачимо, чи можна щось зробити. У всякому разі, я бачив, що ви поділилися скаргою від AskGamblers, і я не знайшов такого гравця тут.

Що стосується чорного списку, то це добре, і я запитав нашу команду про це, і вони сказали, що розглянуть це сьогодні, і коли я отримаю більше інформації, я повідомлю вам.

Автоматичний переклад.
1...3 4

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого