Так, у мене є підтверджений обліковий запис. Проблеми тривають уже близько місяця
Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now
Дякую за роз’яснення, я переніс наші публікації під казино, про яке йдеться.
Однак казино не пояснило вам, чому є затримки?
Крім того, у цьому випадку я пропоную вам подати скаргу, оскільки місяць — це довгий термін для казино, щоб вирішити таку ситуацію.Ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам якнайкраще. Ви в ?
Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.
However, the casino didn't explain to you why there are delays ?
Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ?
У мене є перше зняття коштів, яке чекає на виграш у 1bet у казино, але, незважаючи на те, що я надіслав усі документи та підтвердив рахунок, гроші не надійшли, завжди написано, що зняття обробляється, я заявляю, що минуло лише 2 дні, але, прочитавши відгуки про сайт почну хвилюватися довіряю вирішити проблему дякую
I have the first withdrawal waiting with 1bet for a win at the casino but despite having sent all the documents and verified the account the money has not arrived, it always says withdrawal being processed, I state that only 2 days have passed but by reading the reviews of the site I will start to be worried I trust you to solve the problem thank you
Ho il primo prelievo in attesa con 1bet di una vincita al casinò ma nonostante ho mandato tutti I documenti e verificato il conto I soldi non sono arrivati , dice sempre prelievo in elaborazione , premetto che sono passati solo 2 giorni ma leggendo le recensioni del sito comincio a essere preoccupato confido in voi per risolvere il problema grazie
Я очікую на зняття коштів протягом 24 годин, хоча з документацією все гаразд, воно не розблоковано, казино 1bet, чи можете ви мені допомогти, дякую
I have a withdrawal pending for 24 hours although everything is ok with the documentation it is not unlocked the casino is the 1bet one can you help me thanks
Ho un prelievo in sospeso da 24 ore nonostante sia tutto ok con la documentazione non si sblocca il casinò è quello 1bet sapete aiutarmi grazie
привіт! Спробуйте заспокоїтися.
Не варто напружуватися, якщо немає справжнього занепокоєння, чи не так?
Як щодо того, щоб допомогти мені краще зрозуміти ситуацію?
Наприклад, що ви маєте на увазі під «це не розблоковано»? Можливо, це стосується вашого рахунку чи зняття коштів? Не хвилюйтеся, я просто намагаюся з’ясувати ще деталі.
Я тут для вас.
Hey! Try to calm down.
It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?
How about helping me understand the situation better?
For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.
I'm here for you.
Розблокувати в тому сенсі, що він не обробляється, тому все одно завжди на стадії оцінки. Я почекаю, дякую, ні, обліковий запис перевірено, документи в порядку
Unlock in the sense that it is not processed therefore always under evaluation anyway I'll wait thanks no the account is verified the documents are ok
Sbloccare nel senso che non viene elaborato quindi sempre in valutazione lo da cmq attendo grazie no il conto è verificato documenti sono ok
На сьогоднішній день переказ не прийшов, виведення ще оформляється, прошу вашої допомоги, дякую
To this day, the transfer has not arrived, the withdrawal is still being processed, I ask for your help, thank you
Ancora ad oggi bonifico non arrivato sempre prelievo in elaborazione chiedo il vostro aiuto grazie
Ну, вибачте за це. Чи пробували ви запитати в казино, чому це так, і у вас досі немає грошей? У вас є оновлення чи ні?
Крім того, ми даємо казино 14 днів, і оскільки ви все ще в середині цього часу, наша команда розслідує всю ситуацію після цього часу. Тому наберіться терпіння, і якщо до того часу нічого не трапиться, ми спробуємо вам допомогти.
Що ти сказав ?
Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ?
Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you.
What do you say ?
Так, я намагався запитати в казино, але вони нічого не сказали чекати, дякую за ваш інтерес, ми почекаємо цього разу, і тоді ви вступаєте в гру, якщо вони не платять
Yes I tried to ask the casino and nothing they say to wait anyway thanks for your interest we will wait this time and then you come into play if they don't pay
Si ho provato a chiedere al casinò e niente dicono di aspettare cmq grazie del vostro interessamento aspettiamo questo tempo e dopodiché entrate in campo voi se non pagano
Чудово, я радий за хороші новини, які ви принесли. 🎉🤗
Як це врешті-решт вирішилося? Казино вам щось написало чи вони просто надіслали вам гроші?
Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗
How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ?
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.