Так, у мене є підтверджений обліковий запис. Проблеми тривають уже близько місяця
Yes I have a verified account. The issues has been going on for like a month now
Дякую за роз’яснення, я переніс наші публікації під казино, про яке йдеться.
Однак казино не пояснило вам, чому є затримки?
Крім того, у цьому випадку я пропоную вам подати скаргу, оскільки місяць — це довгий термін для казино, щоб вирішити таку ситуацію.Ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам якнайкраще. Ви в ?
Thanks for the clarification, I moved our posts under the casino in question.
However, the casino didn't explain to you why there are delays ?
Additionally, in this case I suggest you file a complaint because a month is a long time for the casino to resolve such a situation. You can file a complaint here on this link and our team will try to help you as best as they can. Are you in ?
У мене є перше зняття коштів, яке чекає на виграш у 1bet у казино, але, незважаючи на те, що я надіслав усі документи та підтвердив рахунок, гроші не надійшли, завжди написано, що зняття обробляється, я заявляю, що минуло лише 2 дні, але, прочитавши відгуки про сайт почну хвилюватися довіряю вирішити проблему дякую
I have the first withdrawal waiting with 1bet for a win at the casino but despite having sent all the documents and verified the account the money has not arrived, it always says withdrawal being processed, I state that only 2 days have passed but by reading the reviews of the site I will start to be worried I trust you to solve the problem thank you
Ho il primo prelievo in attesa con 1bet di una vincita al casinò ma nonostante ho mandato tutti I documenti e verificato il conto I soldi non sono arrivati , dice sempre prelievo in elaborazione , premetto che sono passati solo 2 giorni ma leggendo le recensioni del sito comincio a essere preoccupato confido in voi per risolvere il problema grazie
Я очікую на зняття коштів протягом 24 годин, хоча з документацією все гаразд, воно не розблоковано, казино 1bet, чи можете ви мені допомогти, дякую
I have a withdrawal pending for 24 hours although everything is ok with the documentation it is not unlocked the casino is the 1bet one can you help me thanks
Ho un prelievo in sospeso da 24 ore nonostante sia tutto ok con la documentazione non si sblocca il casinò è quello 1bet sapete aiutarmi grazie
привіт! Спробуйте заспокоїтися.
Не варто напружуватися, якщо немає справжнього занепокоєння, чи не так?
Як щодо того, щоб допомогти мені краще зрозуміти ситуацію?
Наприклад, що ви маєте на увазі під «це не розблоковано»? Можливо, це стосується вашого рахунку чи зняття коштів? Не хвилюйтеся, я просто намагаюся з’ясувати ще деталі.
Я тут для вас.
Hey! Try to calm down.
It's not necessary to stress yourself unless there are some real concerns, don't you think?
How about helping me understand the situation better?
For example, what do you mean by "it is not unlocked"? Does it refer to your account or the withdrawal, perhaps? Don't worry, I'm just trying to figure out some more details.
I'm here for you.
Розблокувати в тому сенсі, що він не обробляється, тому все одно завжди на стадії оцінки. Я почекаю, дякую, ні, обліковий запис перевірено, документи в порядку
Unlock in the sense that it is not processed therefore always under evaluation anyway I'll wait thanks no the account is verified the documents are ok
Sbloccare nel senso che non viene elaborato quindi sempre in valutazione lo da cmq attendo grazie no il conto è verificato documenti sono ok
На сьогоднішній день переказ не прийшов, виведення ще оформляється, прошу вашої допомоги, дякую
To this day, the transfer has not arrived, the withdrawal is still being processed, I ask for your help, thank you
Ancora ad oggi bonifico non arrivato sempre prelievo in elaborazione chiedo il vostro aiuto grazie
Ну, вибачте за це. Чи пробували ви запитати в казино, чому це так, і у вас досі немає грошей? У вас є оновлення чи ні?
Крім того, ми даємо казино 14 днів, і оскільки ви все ще в середині цього часу, наша команда розслідує всю ситуацію після цього часу. Тому наберіться терпіння, і якщо до того часу нічого не трапиться, ми спробуємо вам допомогти.
Що ти сказав ?
Well, I'm sorry about that. Have you tried asking the casino why this is so and you still don't have the money ? Do you have any update or not ?
Besides, we give casinos 14 days and since you are still in the middle of it, our team will investigate the whole situation after that time. So be patient and if nothing happens by then, we will try to help you.
What do you say ?
Так, я намагався запитати в казино, але вони нічого не сказали чекати, дякую за ваш інтерес, ми почекаємо цього разу, і тоді ви вступаєте в гру, якщо вони не платять
Yes I tried to ask the casino and nothing they say to wait anyway thanks for your interest we will wait this time and then you come into play if they don't pay
Si ho provato a chiedere al casinò e niente dicono di aspettare cmq grazie del vostro interessamento aspettiamo questo tempo e dopodiché entrate in campo voi se non pagano
Чудово, я радий за хороші новини, які ви принесли. 🎉🤗
Як це врешті-решт вирішилося? Казино вам щось написало чи вони просто надіслали вам гроші?
Great, I'm glad for the good news you brought. 🎉🤗
How did it get resolved in the end ? Did the casino write you something or did they just send you the money ?
Привіт, мені потрібна ваша допомога, щоб повернути 1710 євро.
У мене імпульсивні проблеми з азартними іграми, я вже виключив себе з кількох казино, але це проігнорувало мій запит закрити мій рахунок.
Я зареєструвався в цьому казино і після кількох перших програшів увійшов у чат і подав запит на закриття через залежність. Мене проігнорували, і я зробив депозити на загальну суму 1710 євро.
Через тривалий час зняття коштів змусило мене скасувати більшість із них.
Hello, I need your help to recover 1710€.
I have an impulsive problem with gambling, I have already excluded myself from several casinos, but this one ignored my request to close my account.
I signed up at this casino and after the first few losses, I logged into the chat and requested closure for addiction reasons. I was ignored and made a total of 1710€ in deposits.
The time-consuming withdrawals led me to cancel most of them.
Olá, preciso da vossa ajuda para recuperar 1710€.
Tenho um problema impulsivo com o jogo, já me auto exclui de vários casinos, mas este ignorou o meu pedido de encerramento de conta.
Inscrevi-me neste casino e logo após as primeiras perdas, entrei no chat e solicitei o encerramento por motivos de vício. Fui ignorado, fiz um total de 1710€ em depósitos.
Os saques sempre demorados levaram me a cancelar grande parte deles .
Привіт. Мені дуже шкода, що вам доводиться пройти через цю важку ситуацію.
Кожне казино має заблокувати обліковий запис гравця, який має проблеми з азартними іграми, одразу, коли гравець згадає про це, а не чекати взагалі. Вони повинні дуже серйозно поставитися до такого роду проблем.
Сподіваємось, наша команда зможе допомогти вам із вашою скаргою та вирішити цю справу.
Я тримаю пальці в руках і сподіваюся, що казино зв’яжеться з нами щодо вашої скарги.🤞
Hello. I am really sorry that you have to go through this tough situtaion.
Every casino should block the account of the player with gambling problems right away when the player mentions it to them and not wait at all. They should take this kind of issue very seriously.
Hopefully, our team will be able to help you out with your complaint and get this case resolved.
I will keep my fingers closed and hope the casino will communicate with us regarding your complaint.🤞
привіт
Будь ласка, якщо у вас є будь-які докази того, що ви подали запит на закриття свого облікового запису на 1bet.com, але його проігнорували, надішліть мені електронний лист на адресу hkrisztian007@proton.me . Я можу зв’язати вас зі своїм адвокатом (оплата не потрібна), і ми можемо об’єднати вашу справу з моєю. 1Bet.com належить Delasport через складну мережу компаній із ізраїльськими власниками, які шахраюють гроші в криптовалюті. Проти них багато доказів, і ми розслідуємо більше двох років. Зараз до розслідування підключилися правоохоронці. До справи також залучені групи журналістів-розслідувачів, у тому числі двічі журналіст, лауреат Пулітцерівської премії.
Hi!
Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.
Я читав про вашу справу! Це так довго триває без жодного рішення?
I've been reading about your case! Has it been going on for so long without any resolution?
Estive a ler sobre o seu caso! Continua á tanto tempo sem qualquer resoluçao?
привіт
Будь ласка, якщо у вас є будь-які докази того, що ви подали запит на закриття свого облікового запису на 1bet.com, але його проігнорували, надішліть мені електронний лист на адресу hkrisztian007@proton.me . Я можу зв’язати вас зі своїм адвокатом (оплата не потрібна), і ми можемо об’єднати вашу справу з моєю. 1Bet.com належить Delasport через складну мережу компаній із ізраїльськими власниками, які шахраюють гроші в криптовалюті. Проти них багато доказів, і ми розслідуємо більше двох років. Зараз до розслідування підключилися правоохоронці. До справи також залучені групи журналістів-розслідувачів, у тому числі двічі журналіст, лауреат Пулітцерівської премії.
Hi!
Please, if you have any evidence that you requested the closure of your account on 1bet.com but it was ignored, send me an email at hkrisztian007@proton.me. I can connect you with my lawyer (no payment required), and we can combine your case with mine. 1Bet.com is owned by Delasport through a complex network of companies, with Israeli owners who are defrauding money in cryptocurrency. There is a lot of evidence against them, and we've been investigating for more than two years. Authorities have now joined the investigation. Investigative journalist groups are also involved in the case, including a two-time Pulitzer Prize-winning journalist.
За час, який ви описуєте, чи було виявлено будь-яку нову інформацію та чи просунулась вона якимось чином? Я бачив, що скаргу ми не задовольнили, тому й питаю.
У будь-якому випадку, я сподіваюся, що вам вдасться досягти позитивного результату і все вийде добре.
During the time you describe, has any new information been discovered and has it moved forward in any way ? I saw that the complaint was not successful with us, so that's why I'm asking.
Anyway, I hope that you will be able to achieve a positive result and everything will turn out well.
Мене повідомили, що я не повинен ділитися тут конкретною інформацією, оскільки CasinoGuru має афілійовані відносини з Bellona NV, і між ними іноді відбувається обмін інформацією.
Коротше кажучи, вони у великій біді. Юридична фірма VANEPS навіть припинила своє представництво в одній справі, оскільки вони відмовилися платити, незважаючи на рішення суду на Кюрасао. Вони заплатили лише під тиском Антильфона.
I've been informed that I shouldn't share specific information here because CasinoGuru has an affiliate relationship with Bellona NV, and information exchange sometimes occurs between them.
In short: they are in big trouble. The VANEPS law firm even terminated their representation in one case because they refused to pay despite a court ruling in Curaçao. They only paid under pressure from Antillephone.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.