ФорумКазино1Bet Casino - загальне обговорення

1Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 3)

1 рік тому від HelmeHU
|
7068 переглядів 52 відповідей |
|
12 3
Додати публікацію
5 міс. тому

Так, це казино

Автоматичний переклад.
Jaro
5 міс. тому

Так, у мене є підтверджений обліковий запис. Проблеми тривають уже близько місяця


Автоматичний переклад.
euginepefung
5 міс. тому

Дякую за роз’яснення, я переніс наші публікації під казино, про яке йдеться.

Однак казино не пояснило вам, чому є затримки?

Крім того, у цьому випадку я пропоную вам подати скаргу, оскільки місяць — це довгий термін для казино, щоб вирішити таку ситуацію.Ви можете подати скаргу тут, за цим посиланням, і наша команда спробує допомогти вам якнайкраще. Ви в ?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

У мене є перше зняття коштів, яке чекає на виграш у 1bet у казино, але, незважаючи на те, що я надіслав усі документи та підтвердив рахунок, гроші не надійшли, завжди написано, що зняття обробляється, я заявляю, що минуло лише 2 дні, але, прочитавши відгуки про сайт почну хвилюватися довіряю вирішити проблему дякую

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я очікую на зняття коштів протягом 24 годин, хоча з документацією все гаразд, воно не розблоковано, казино 1bet, чи можете ви мені допомогти, дякую

Автоматичний переклад.
Domenico.sisti
1 місяць тому

привіт! Спробуйте заспокоїтися.

Не варто напружуватися, якщо немає справжнього занепокоєння, чи не так?

Як щодо того, щоб допомогти мені краще зрозуміти ситуацію?

Наприклад, що ви маєте на увазі під «це не розблоковано»? Можливо, це стосується вашого рахунку чи зняття коштів? Не хвилюйтеся, я просто намагаюся з’ясувати ще деталі.

Я тут для вас.


Автоматичний переклад.
Radka
1 місяць тому

Розблокувати в тому сенсі, що він не обробляється, тому все одно завжди на стадії оцінки. Я почекаю, дякую, ні, обліковий запис перевірено, документи в порядку

Автоматичний переклад.
Domenico.sisti
1 місяць тому

Обов’язково тримайте нас в курсі.🙏🙂

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

На сьогоднішній день переказ не прийшов, виведення ще оформляється, прошу вашої допомоги, дякую

Автоматичний переклад.
Domenico.sisti
1 місяць тому

Ну, вибачте за це. Чи пробували ви запитати в казино, чому це так, і у вас досі немає грошей? У вас є оновлення чи ні?

Крім того, ми даємо казино 14 днів, і оскільки ви все ще в середині цього часу, наша команда розслідує всю ситуацію після цього часу. Тому наберіться терпіння, і якщо до того часу нічого не трапиться, ми спробуємо вам допомогти.

Що ти сказав ?

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Так, я намагався запитати в казино, але вони нічого не сказали чекати, дякую за ваш інтерес, ми почекаємо цього разу, і тоді ви вступаєте в гру, якщо вони не платять

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Все добре, дякую

Автоматичний переклад.
Domenico.sisti
1 місяць тому

Чудово, я радий за хороші новини, які ви принесли. 🎉🤗

Як це врешті-решт вирішилося? Казино вам щось написало чи вони просто надіслали вам гроші?

Автоматичний переклад.
12 3

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого