Привіт!
Справа Bellona зараз тут:
Загалом ми отримали дві копії листування в чаті. Звичайно, не збігається. Друге було надіслано лише тому, що ми знайшли спосіб автентично відправити вже надіслані повідомлення.
Bellona NV стверджувала, що вони ніколи не думали, що я захочу закрити свій рахунок. З листування в чаті співробітник Bellona NV дізнався, що я думаю про закриття рахунку.
Кілька разів я просив збільшити ліміт і запитував, що буде, якщо я закрию свій рахунок. Звісно, вони нічого не відповіли, хоча VIP-клієнтам обіцяли швидку відповідь та прискорену оплату.
Виходячи з другої підробки, коли я втратив суму, я навіть не написав у службу підтримки того дня. Це, звичайно, виявилося неправдою. Юридична фірма збрехала, що, ймовірно, різниця через інший часовий пояс. З усіма іншими було добре, але не з цим :😀
Але найстрашніше:
Розмова, коли я просив закрити рахунок, не була відправлена в жодному листуванні. Вони стверджують, що цього не було, але в мене є свідок. Вони не могли підробити це, щоб уникнути цього, тому вони навіть не надсилали його.
Адвокат надіслав їм останню вимогу, щоб чат-платформа надіслала нам копію розмов.
Тим часом я почав іншим шляхом.
Оскільки я є громадянином ЄС, ЄС захищає персональні дані. Я ввів у чат дуже конфіденційні дані (ім’я, адреса, дата народження, баланс тощо)
Тому я подав скаргу до угорського органу із захисту даних. Її визнали обґрунтованою, тому провадження порушили не лише проти «Беллони НВ», а й проти чат-платформи Zendesk.
Зараз ми тут через 7 місяців. Адвокат Беллони Н.В. бреше так, ніби мусить.
Вони забули, що покаранням за порушення GDPR може бути штраф у розмірі 20 000 000 євро або 4% від загального доходу від продажів.
Крім того, вони можуть заборонити не тільки Bellona NV, але й Antillephone в майбутньому обробляти дані угорських гравців, таким чином викинувши їх з усього внутрішнього ринку.
А тепер мені потрібна допомога:
Чи є статті чи описи того, як працює казино?
Отже, якщо хтось втратив 50 000 євро за 4 місяці, чому він отримує статус VIP? Тому що вони знають, що він азартний залежний? Хтось має достовірну інформацію про це? Це було б дуже важливо.
Hello!
The Bellona case is currently here:
We received a total of two copies of chat correspondence. Of course it doesn't match. The second one was sent only because we found a way to send the already sent messages authentically.
Bellona NV claimed that they never thought I would want to close my account. Based on the chat correspondence, the employee of Bellona NV knew that I was thinking about closing the account.
Several times I asked for a limit increase and inquired about what happens if I close my account. Of course, they didn't answer anything, even though VIP customers were promised a quick response and an accelerated payment.
Based on the second forgery, when I lost the amount, I didn't even write to customer service that day. This, of course, turned out not to be true. The law firm lied that there was probably a difference due to a different time zone. It was fine with all the others, but not with this one :😀
But the worst thing is:
The conversation when I asked to close the account was not sent in any correspondence. They claim that this never happened, but I have a witness to it. They couldn't have faked it to get away with it, so they didn't even send it.
The lawyer sent them a final demand that the chat platform send us a copy of the conversations.
Meanwhile, I started on a different path.
Since I am an EU citizen, the EU protects personal data. I entered very sensitive data in the chat (Name, address, date of birth, balance, etc.)
That is why I filed a complaint with the Hungarian data protection authority. It was considered well-founded, and therefore proceedings were initiated not only against Bellona NV, but also against the Zendesk chats platform.
We are currently here after 7 months. Bellona NV's lawyer lies as if he has to.
They forgot that the penalty for violating the GDPR can be a fine of 20,000,000 euros or 4% of the total sales revenue.
Moreover, they can prohibit not only Bellona NV, but also Antillephone from handling the data of Hungarian players in the future, thus dropping them from the entire domestic market.
And now I would like help:
Are there any articles or descriptions of how the casino works?
So if someone loses 50,000 euros in 4 months, why does he get VIP status? Because they know he's a gambling addict? Does anyone have reliable information about this? It would be very important.