ФорумКазино1Bet Casino - загальне обговорення

1Bet Casino - загальне обговорення (Сторінка 2)

2 р. тому від HelmeHU
|
13115 переглядів 65 відповідей |
|
1 2 34
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт!


Справа Bellona зараз тут:


Загалом ми отримали дві копії листування в чаті. Звичайно, не збігається. Друге було надіслано лише тому, що ми знайшли спосіб автентично відправити вже надіслані повідомлення.


file

Bellona NV стверджувала, що вони ніколи не думали, що я захочу закрити свій рахунок. З листування в чаті співробітник Bellona NV дізнався, що я думаю про закриття рахунку.


Кілька разів я просив збільшити ліміт і запитував, що буде, якщо я закрию свій рахунок. Звісно, вони нічого не відповіли, хоча VIP-клієнтам обіцяли швидку відповідь та прискорену оплату.


Виходячи з другої підробки, коли я втратив суму, я навіть не написав у службу підтримки того дня. Це, звичайно, виявилося неправдою. Юридична фірма збрехала, що, ймовірно, різниця через інший часовий пояс. З усіма іншими було добре, але не з цим :😀

file


Але найстрашніше:


Розмова, коли я просив закрити рахунок, не була відправлена в жодному листуванні. Вони стверджують, що цього не було, але в мене є свідок. Вони не могли підробити це, щоб уникнути цього, тому вони навіть не надсилали його.


Адвокат надіслав їм останню вимогу, щоб чат-платформа надіслала нам копію розмов.


Тим часом я почав іншим шляхом.

Оскільки я є громадянином ЄС, ЄС захищає персональні дані. Я ввів у чат дуже конфіденційні дані (ім’я, адреса, дата народження, баланс тощо)


Тому я подав скаргу до угорського органу із захисту даних. Її визнали обґрунтованою, тому провадження порушили не лише проти «Беллони НВ», а й проти чат-платформи Zendesk.


Зараз ми тут через 7 місяців. Адвокат Беллони Н.В. бреше так, ніби мусить.


Вони забули, що покаранням за порушення GDPR може бути штраф у розмірі 20 000 000 євро або 4% від загального доходу від продажів.


Крім того, вони можуть заборонити не тільки Bellona NV, але й Antillephone в майбутньому обробляти дані угорських гравців, таким чином викинувши їх з усього внутрішнього ринку.


А тепер мені потрібна допомога:


Чи є статті чи описи того, як працює казино?


Отже, якщо хтось втратив 50 000 євро за 4 місяці, чому він отримує статус VIP? Тому що вони знають, що він азартний залежний? Хтось має достовірну інформацію про це? Це було б дуже важливо.


Автоматичний переклад.
HelmeHU
1 рік тому

Ну це вже щось!

Чесно кажучи, я поняття не маю, що мені сказати, тому я відчув полегшення, бо не потрібно говорити конкретно 🙂.

Тримайте нас у курсі, я хочу знати, чим це закінчиться!🙏🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Сьогодні ми знову на крок до завершення справи. Ми отримали від банку конкретні докази того, що Bellona NV займається відмиванням грошей та відмиванням операцій.

Автоматичний переклад.
HelmeHU
1 рік тому

У такому випадку я хотів би надіслати ці докази на адресу data@casino.guru - якщо можна запитати!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я вже майже два тижні чекаю на виплату 5000 євро.

Мій перший запит стосувався 10 000 євро, які були вказані як максимальні для Skrill, запит висів тиждень, поки мені не повідомили, що ліміт становить 5 000 євро на тиждень, тоді я вирішив дотримуватися поради та надіслати новий запит виплата 5000 євро 5 вересня 2023 року.

Запит досі висить.

Я зв’язувався зі службою підтримки через чат і електронну пошту, і мені обіцяли, що виплата щоразу обробляється як експрес, але нічого не відбувається, виплата все ще висить.


Найбільша проблема полягає в тому, що 5000 євро є частиною загальної суми понад 30 000 євро, я дуже хвилююся, що я ніколи не вийду.

Беручи до уваги їхній ліміт у 5 000 євро на тиждень, мені знадобиться кілька місяців (без затримок), щоб отримати гроші.


Будь ласка, чи може хтось дати мені пораду щодо подальших дій?


Автоматичний переклад.
0404470
1 рік тому

Негайно напишіть моєму адвокату: roelof.bijkerk@lms-advocaten.com, у нього багато справ проти Беллони, він працює на комісійних умовах.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Я вже майже два тижні чекаю на виплату 5000 євро.

Мій перший запит стосувався 10 000 євро, які були вказані як максимальні для Skrill, запит висів тиждень, поки мені не повідомили, що ліміт становить 5 000 євро на тиждень, тоді я вирішив дотримуватися поради та надіслати новий запит виплата 5000 євро 5 вересня 2023 року.

Запит досі висить.

Я зв’язувався зі службою підтримки через чат і електронну пошту, і мені обіцяли, що виплата щоразу обробляється як експрес, але нічого не відбувається, виплата все ще висить.


Найбільша проблема полягає в тому, що 5000 євро є частиною загальної суми понад 30 000 євро, я дуже хвилююся, що я ніколи не вийду.

Беручи до уваги їхній ліміт у 5 000 євро на тиждень, мені знадобиться кілька місяців (без затримок), щоб отримати гроші.


Будь ласка, чи може хтось дати мені пораду щодо подальших дій?


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт. Важка ситуація, я б сказав. З самого початку я б порекомендував вам подати скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all , де ми спробуємо вам допомогти.

У будь-якому разі ваш обліковий запис уже повністю підтверджено? Якщо ми говоримо про зняття коштів, як ви згадали, якщо казино виплачує все, це, мабуть, займе деякий час.

Що стосується зняття коштів, яке все ще висить, чи повідомило казино, чому виникла ця проблема?

Я також помітив, що індекс безпеки казино знаходиться на замерзаючій точці, що не дуже гарна новина, але я сподіваюся, що вам все одно вдасться отримати все на свій рахунок.

У всякому разі, ми побачимо, як ваша ситуація буде розвиватися далі. Чи можете ви повідомити нам, якщо щось зміниться і якщо ви отримаєте свою частину виграшу або нову інформацію від казино?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт,

Дякую за обидві відповіді.

Я зараз подам скаргу.

Мій обліковий запис повністю підтверджено, і я вже кілька разів зняв гроші, жодних проблем, за винятком кількох днів очікування.

Крім того, немає жодних бонусів, пов’язаних із цим чи наступним виведенням коштів.


Я вже сім разів спілкувався з «службою підтримки» з обіцянкою, що гроші надійшли до виплати, але нічого не відбувається.

Я також надіслав кілька електронних листів, відповіді немає.

Я написав відгук із однією зіркою на trustpilot, на який вони відповіли через два дні, попросивши моє ім’я користувача.

але без контакту та без оплати.


Я, звичайно, хвилююся, що у казино фінансові проблеми і що я ніколи більше не побачу своїх грошей.




Автоматичний переклад.
0404470
1 рік тому

Що ж, надішліть скаргу, як рекомендовано, як тільки ви будете до цього готові.

Ми, звичайно, можемо обговорювати тут погане обслуговування клієнтів або причину цієї проблеми, але я б сказав, що нічого з цього насправді не вирішує проблему.

🤔

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

ім'я користувача: goog_114120694539679148502 привіт, я вже 6 днів чекаю на схвалення виведення 5 тисяч на 1bet... у чаті вони завжди кажуть мені бути терплячим, тому що я закінчив надсилати документи та чеки, вони завжди кажуть, що вони є щоб переглянути мій рахунок, і тоді мені буде надіслано гроші, але на сьогоднішній день я нічого не отримав... чи можу я щось зробити?

Автоматичний переклад.
Gioele17
12 міс. тому

Привіт.

Я впевнений, що працівники казино не побачать ваш пост тут.

Чесно кажучи, це казино має індекс безпеки 0 з 10 . Я думаю, це досить переконливо. 🙁

Отже, ви можете чекати, щоб побачити, чи отримаєте гроші протягом наступних 8 днів. Тоді ми спробуємо зв’язатися з казино через скаргу Casino Guru. Декілька деталей процесу тут . Хоча казино це не хвилює,перегляньте подані раніше скарги тут .

Інше, що ви можете зробити, це подумати про те , як знайти гідне казино , щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому.🙏


Автоматичний переклад.
Radka
12 міс. тому

Я бачив, що деякі люди, мабуть, відкликалися... Я відправив усі документи, і вони мені сказали з чату, що все добре, але справа ще не перейшла до фінансів і знаходиться на розгляді

Автоматичний переклад.
Gioele17
12 міс. тому

Що ж, будемо сподіватися, що ви також станете одним із тих випадків, коли отримаєте свої гроші, але я трохи скептично налаштований, хоча й не хочу бути негативним.

Оскільки ви надіслали документи, ваш обліковий запис уже підтверджено, так?

У будь-якому випадку ми почекаємо, подивимося, як воно буде розвиватися, а ви дізнаєтеся далі. Якщо у вас є щось нове, тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
Jaro
12 міс. тому

побачимо... я вже надіслав документи: фото картки, фото підтвердження моєї адреси, фото медичної картки, селфі з посвідченням особи, сподіваюся, більше нічого не запитають.. . Я чекаю вже 9 днів, вони надіслали мені в чаті, що теоретично я повинен отримати електронний лист у понеділок, і я сподіваюся, що кошти надійдуть, оскільки вони значні

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

це моє перше зняття коштів, тому теоретично ось чому я маю всі ці чеки

Автоматичний переклад.
Gioele17
12 міс. тому

Це найімовірніше пояснення, і добре, що ви його знаєте. Сподіваюся, ви скоро отримаєте гроші. Майбутні мають піти набагато швидше 🙂

Автоматичний переклад.
12 міс. тому

Якщо ви є громадянином Європейського Союзу і грали в будь-якому казино Bellona NV, зв’яжіться зі мною. Bellona NV, що належить Delasport, також залучила до операції болгарську компанію Global Tech Market. Усі особисті дані проходять через цю злочинну мережу, тому, якщо ви також стурбовані тим, що ці компанії мають копії ваших банківських виписок і всіх ваших документів, будь ласка, напишіть мені. Ми повідомимо про проблему в органи захисту даних у кількох країнах. (У нас є багато доказів, включаючи договори, заяви, структуру мережі).

Автоматичний переклад.
HelmeHU
12 міс. тому

Як я можу з вами зв'язатися?

Автоматичний переклад.
11 міс. тому

Я ніколи не знімав гроші зі свого РАХУНКУ 1BET через нескінченні затримки

Автоматичний переклад.
euginepefung
11 міс. тому

Привіт! Я хотів би почати з запитання, чи ми говоримо про казино, яке показано першим на доданому знімку екрана.

file

Щодо вашого виведення коштів, чи сказали вам у казино, чому такі затримки? Як довго у вас тривала ситуація, коли ви не могли зняти гроші? У вас є підтверджений обліковий запис?

Будь ласка, дайте мені знати, щоб ми спробували вам допомогти.

Автоматичний переклад.
1 2 34

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого