2 р. тому
Тут ви можете обговорити 1Bet Casino, ігри цього казино, його бонуси, способи оплати, проблеми з акаунтом, опції відповідальної гри та багато іншого.
На даний момент проти 1bet Casino починає розгортатися досить великий судовий процес, однак, щоб розпочати позов, було б важливо, щоб казино надіслало мені копію наших розмов у чаті. За останні три тижні я запитував копії повідомлень понад 10 разів. Відповідно до закону вони повинні були оприлюднити копії повідомлень. У чаті пишуть, що профільне відомство над цим працює, але це однозначна брехня. По електронній пошті служба підтримки тим часом не відповідає ні на один лист.
Крім того, я мав би право знати, що станеться із сумою на рахунку та який спосіб оплати, якщо я захочу скасувати свій рахунок. Я не чув три тижні. В умовах договору про це нічого не йдеться. Якщо я закрию свій обліковий запис, то відповідно до GDPR вони також повинні видалити мої дані, я більше не зможу ними керувати, тому обліковий запис буде закрито, і я не зможу виплачувати суму щотижня.
Я хотів би нарешті отримати копію повідомлень і отримати відповідь на питання, не деталізоване в умовах договору
Хтось знає до якого органу звернутись з цього приводу?
At the moment, a fairly large lawsuit is starting to unfold against 1bet Casino, however, in order to start the lawsuit, it would be essential for the casino to send me a copy of our chat conversations. In the last three weeks, I have requested copies of messages more than 10 times in total. They would be required by law to release copies of the messages. The chat says that the relevant department is working on it, but this is clearly a lie. By e-mail, the support does not respond to a single letter in the meantime.
In addition, I would have the right to know what happens to the amount on the account and what the payment method is if I want to cancel my account. I haven't heard back in three weeks. There is nothing about it in the terms of the contract. If I cancel my account, then according to the GDPR they should also delete my data, I would no longer be able to manage it, so the account will be closed and I will not be able to pay out the amount every week.
I would like to finally receive a copy of the messages and get an answer to a question not detailed in the terms of the contract
Does anyone know which authority to turn to in this regard?
Привіт,
Я спробував отримати доступ до сайту, щоб дізнатися, де він має ліцензію, але безуспішно.
Чесно кажучи, зараз це казино має репутацію 0,0 з 10, перевірте це тут , і загалом розглянуло лише 1 скаргу.
Ну, насправді це виглядає не дуже добре. Не соромтеся подати скаргу тут .
Hello,
I tried to access the site to find out where it is licensed but was not successful.
To be honest, this casino currently has a reputation 0,0 out of 10, check it here, and has solved only 1 complaint in total.
Well, it actually does not seem pretty good. Feel free to submit the complaint here.
Я подав скаргу, але, на жаль, казино ошукало Петронеллу. Казино скопіювало листування, яке на день раніше відповідного. Проте справу закрили і не відновлювали. І коли я хочу подати нову справу про те, що 1bet не видає листування майже місяць, моя скарга видаляється зі сторінки Casino Guru.
I filed a complaint, but unfortunately Petronella was scammed by the casino. The casino copied a correspondence that is one day earlier than the relevant one. Nevertheless, the case was closed and not reopened. And when I want to submit a new case that 1bet has not issued the correspondence for almost a month, my complaint is deleted from the Casino Guru page.
Привіт,
вашу скаргу видно, ви можете знайти її тут .
У вас є відповідне листування, будь ласка? Якщо так, то я думаю, що це вагома причина для повторного відкриття.
Hello there,
your complaint is visible, you can find it here.
Do you have the relevant correspondence, please? If so, I guess that this is a good reason for the reopening.
Привіт Радка,
Я подав ще два випадки щодо казино 1bet, але обидва були видалені без жодної суттєвої інформації.
Інший випадок:
Петронелла закрила справу, оскільки казино 1bet.com скопіювало повідомлення від менеджера VIP-акаунту. Однак повідомлення надійшло на день раніше, ніж я подав запит на закриття облікового запису. Згідно з умовами договору я подав запит на закриття облікового запису в чаті 1bet. Цього не сталося. Казино зловжило моєю пристрастю до азартних ігор. Я кілька разів запитував копії повідомлень. Поки що казино відмовилося надати копію листування в чаті. Вони не відповідають і тим часом були забанені.
Hello Radka,
I submitted two more cases regarding the 1bet casino, but both were deleted without any meaningful information.
Another case:
Petronella closed the case because the 1bet.com casino copied a message from the VIP account manager. However, the message is a day earlier than when I requested to close the account. In accordance with the terms of the contract, I requested the account to be closed on 1bet chat. That didn't happen. The casino abused my gambling addiction. I have requested copies of the messages on several occasions. So far, the casino refused to give a copy of the chat correspondence. They don't answer and have been banned in the meantime.
Привіт Радка,
Я подав ще два випадки щодо казино 1bet, але обидва були видалені без жодної суттєвої інформації.
Інший випадок:
Петронелла закрила справу, оскільки казино 1bet.com скопіювало повідомлення від менеджера VIP-акаунту. Однак повідомлення надійшло на день раніше, ніж я подав запит на закриття облікового запису. Згідно з умовами договору я подав запит на закриття облікового запису в чаті 1bet. Цього не сталося. Казино зловжило моєю пристрастю до азартних ігор. Я кілька разів запитував копії повідомлень. Поки що казино відмовилося надати копію листування в чаті. Вони не відповідають і тим часом були забанені.
Hello Radka,
I submitted two more cases regarding the 1bet casino, but both were deleted without any meaningful information.
Another case:
Petronella closed the case because the 1bet.com casino copied a message from the VIP account manager. However, the message is a day earlier than when I requested to close the account. In accordance with the terms of the contract, I requested the account to be closed on 1bet chat. That didn't happen. The casino abused my gambling addiction. I have requested copies of the messages on several occasions. So far, the casino refused to give a copy of the chat correspondence. They don't answer and have been banned in the meantime.
Привіт,
Мені важко в це повірити. Зазвичай ми не видаляємо скарги, за винятком випадків, коли гравець поводиться неадекватно або випадок ідентичний тим, що були подані раніше.
Дозвольте ще раз запитати: у вас є відповідне листування, будь ласка? Перший, який ви згадали кілька разів?
Якщо так, то я думаю, що це вагома причина для повторного відкриття.
Hello,
I find it hard to believe. We usually do not delete complaints unless the player behaves inappropriately or the case is identical to those previously submitted.
Allow me to ask you again: Do you have the relevant correspondence, please? The first one you have mentioned several times now?
If so, I guess that this is a good reason for the reopening.
Мій адвокат написав наступного листа, на який, звісно, відповіді не отримав. Ми були б особливо раді, якби справу було відкрито знову, оскільки 1bet, здається, відповідає лише CasinoGuru.
Беллона Н.В
До уваги: Керівництво
Heelsumstraat 51 E-Commerce Park
Кюрасао
28 вересня 2022 р
Гельмеці / Беллона Н.В
Ls,
Від імені клієнта Krisztián Helmeczi я прошу вашої уваги на наступне.
Клієнт мав обліковий запис в онлайн казино 1bet.com. Цей сайт управляється вашою компанією та діє за ліцензією Antillephone NV.
Казино зловживало залежністю клієнта від азартних ігор, у результаті чого він втратив понад 100 мільйонів форинтів.
У багатьох випадках клієнт запитував копію листування в чаті між казино та ним. (Додаток)
Поки що казино відмовилося надати копію листування в чаті.
Від імені клієнта я вимагаю копію чат-листування між казино та клієнтом від 26 серпня 2022 року до сьогодні.
Ми очікуємо копію листування не пізніше ніж через 5 днів.
Чекаю вашої відповіді.
Щиро Ваш,
Р. Бійкерк
My lawyer wrote the following letter, to which, of course, no reply was received. We would be especially happy if the case were reopened, as 1bet seems to only respond to CasinoGuru.
Bellona NV
Attn: Management
Heelsumstraat 51 E-Commerce Park
Curaçao
September 28, 2022
Helmeczi / Bellona NV
L.s.,
On behalf of client Krisztián Helmeczi I request your attention for the following.
Client had an account at the online casino 1bet.com. This site is operated by your company and acts under the license of Antillephone NV.
The casino made misuse of the gambling addiction of client which make him lose over HUF 100 million.
On numerous occasions client asked copy of the chat correspondence between the casino and him. (Annex)
So far, the casino refused the give copy of the chat correspondence.
On behalf of client I hereby demand copy of the chat correspondence between the casino and client as from August 26, 2022 and today.
We expect copy of the correspondence not later than 5 days from now.
Awaiting your reply.
Sincerely yours,
R. Bijkerk
Я все ще вважаю, що вам слід зосередитися на забезпеченні відсутньої розмови.
Вибачте, але я б сказав, що це дуже важлива частина, якої досі не вистачає.
I still think that you should focus on providing the missing conversation.
I'm sorry, but I'd say this is a very important piece that is still missing.
Через тривалий час ми отримали копію листування. Єдина проблема в тому, що пошта була підроблена. :)
Хто б міг подумати...
Звичайно, ми подали заяву в поліцію.
1bet.com також обманює своїх юристів.
Додаю витяг із листа, надісланого моїм адвокатом.
Проти них відкрито багато справ, вони завдали клієнтам збитків на мільйони доларів. Крім того, виявилося, що в кількох випадках сплачена сума надходила не безпосередньо до них, а до китайських інтернет-магазинів (у нас є докази цього), що є класичним прикладом відмивання грошей.
After a long time, we received a copy of the correspondence. The only problem is that the mail was forged. :)
Who would have thought...
Of course, we filed a police report.
1bet.com also cheats its own lawyers.
I am attaching an excerpt from the letter sent by my lawyer.
There are many cases against them, they have damaged customers with millions of dollars. In addition, it turned out that in several cases the amount paid did not arrive directly to them, but to Chinese webshops (we have proof of it), which is a classic example of money laundering.
на жаль,
Я навряд чи можу прокоментувати це. Намагатися підробити – це безглуздо і нечесно, але не нам втручатися на такому рівні. Крім того, ніхто не повинен грати в «казино» з репутацією 0 .
Нехай ваша справа буде успішною.
Sadly,
I can hardly comment on this. Trying to make a forgery is stupid and dishonest, still, it's not up to us to get involved at this level. Furthermore, nobody should play in a "casino" with a reputation of 0.
Let your cause be successful.
Оновлення:
Ми подали скаргу на Bellona NV. У мене є дуже хороший юрист, який спеціалізується саме на шахрайстві з казино Кюрасао.
Є багато скарг на Bellona NV, дивно, що на таких сайтах, як CasinoGuru та Askgamblers, не всі їхні казино заборонені.
Update:
We filed a complaint against Bellona NV. I have a very good lawyer who specializes specifically in Curacao casino scams.
There are a lot of complaints against Bellona NV, it's a wonder that sites like CasinoGuru and Askgamblers don't have all their casinos banned.
Привіт,
ми не можемо заборонити жодне казино, тому що ми не є офіційною владою, розумієте?
Замість цього ми вирішили надавати чесні відгуки, щоб такі гравці, як ви, могли уникнути небезпечних онлайн-казино.
Чи можу я знати, чи перевіряли ви огляди казино, скарги чи відгуки користувачів будь-де в мережі, перш ніж ви вирішили грати на такому сайті? 🤔
Я вважаю цей запобіжний захід ефективнішим, ніж судитися з такими компаніями згодом. Просто моя точка зору 🙂
Hello,
we can't ban any casino, because we are not an official authority, you see?
Instead, we chose to provide honest reviews, so players like you can avoid dangerous online casinos.
May I know whether you had checked the casino review, complaints, or user reviews anywhere on the net before you decided to play on such a site? 🤔
I see this precaution as more effective than suing such companies afterward. Just my point of view 🙂
Привіт,
Я думав про цю сторінку:
https://casino.guru/blacklist
У ньому вказані інші казино Bellona NV, але ні 1bet.com.
Так, я перевіряв казино раніше. На жаль, я почув про Casino Guru лише після того, як прочитав про розгляд скарг.
Угорськомовні сторінки хвалили, але виявилося, що більшість із них – проплачені піар-статті. Також я перевірив на Trustpilot, але тим часом також виявилося, що вони платять 5 євро за позитивні відгуки.
Раніше я грав лише на великих сайтах, я не знав, що існують казино середнього розміру, які не дотримуються власних умов і навіть підробляють.
Hello,
I was thinking of this page:
https://casino.guru/blacklist
Other Bellona NV casinos are listed on it, but 1bet.com is not.
Yes, I checked the casino before. Unfortunately, I only heard about Casino Guru after reading about the complaint handling.
The Hungarian-language pages were praised, but it turned out that most of them were paid PR articles. Also, I checked on Trustpilot, but in the meantime it also turned out that they pay 5 euros for positive reviews.
Before, I only played on big sites, I didn't know that there are medium-sized casinos that don't respect their own terms and conditions and even commit forgery.
Привіт!
ви можете спробувати цей контакт. Я раніше повідомляв про казино HOT.BET (Bellona NV) тут.
Директор з юридичних питань та відповідності iGaming.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Ім'я: Сінді Дроммонд
Hi!
you can try this contact.I previously reported the HOT.BET (Bellona NV) casino here.
Director Legal and iGaming Compliance.
cindy.drommond@the-emgroup.com
Name:Cindy Drommond
Привіт!
Я бачу, що ти теж угорець. Я прочитав вашу скаргу. Ми знайшли адвоката в Кюрасао, він зараз веде нашу справу, є ще один угорець, у якого така ж проблема, як у вас. Лише за цим адвокатом проти Беллони зараз ведеться 5 справ. Я вже подав скаргу в EM group, відтоді приїжджав адвокат Беллони.
Я вже на тому етапі, коли ми подали заяву в поліцію на Кюрасао за підробку, тому що я хоч і отримав копію листування, але вона була підроблена останнім брудним способом. Зараз ми намагаємося змусити Zendesk (оператора чат-платформи) сказати, що це не автентична копія.
Наразі ні VANEPS (юридична фірма Bellona), ні Antillephone (вони є власником головної ліцензії), ні органи влади Кюрасао не відповідають, тому я повідомив про них угорські та мальтійські органи захисту даних тиждень тому.
Наступний раунд – подання заяви про відмивання грошей, оскільки в кількох випадках сума не надходила до «Беллони НВ», а потрапляла в китайські інтернет-магазини, і сума знімалася не в євро чи доларах, а в китайських юанях.
Якщо ви думаєте, що можете приєднатися до нас, юрист працює за винагороду.
Hi!
I see you are also Hungarian. I read your complaint. We found a lawyer in Curacao, he is currently handling our case, there is also another Hungarian who also has the same problem as you. There are currently 5 cases against Bellona with this lawyer alone. I have already filed a complaint with EM group, since then Bellona's lawyer has come.
I am already at the stage where we filed a police report in Curacao for forgery, because although I received a copy of the correspondence, it was forged in the last dirty way. We are now trying to get Zendesk (the operator of the chat platform) to say that this is not an authentic copy.
Currently, neither VANEPS (Bellona's law firm), Antillephone (they are the master license holder), nor the Curacao authorities are responding, so I reported them to the Hungarian and Maltese data protection authorities 1 week ago.
The next round is to file a report for money laundering, because in several cases the amount did not arrive at Bellona NV, but instead landed at Chinese webshops, and the amount was not deducted in euros or dollars, but in Chinese yuan.
If you think you can join us, the lawyer works for a success fee.
Szia!
Úgy látom Te is magyar vagy. Olvastam a panaszodat. Találtunk Curacaoban ügyvédet, jelenleg intézi az ügyünket, van még egy másik magyar is akinek szintén hasonló problémája van mint neked. A Bellona ellen jelenleg 5 ügy csak ennél az ügyvédnél. Az EM group-nál már tettem panaszt, azóta jött a Bellona ügyvédje.
Én már olyan szakaszban vagyok, hogy Curacaoban rendőrségi feljelentést tettünk okirathamisítás miatt, mert bár megkaptam a levelezés másolatát, de utolsó szemét módon meghamisították. Most próbáljuk elérni, hogy a Zendesk (a chat platform üzemeltetője) megmondja, hogy ez nem hiteles másolat.
Jelenleg sem a VANEPS (a Bellona ügyvédi irodája), sem az Antillephone (ők a master licence holder), sem pedig a Curacaoi hatóság nem válaszol, így 1 hete feljelentettem őket a magyarországi és a máltai adatvédelmi hatóságnál.
A következő kör, hogy feljelentést teszünk pénzmosás miatt, mert több esetben esetben nem a Bellona NV-hez érkezett meg az összeg, hanem kínai webshopoknál landolt a befizetett összeg, és nem euróban vagy dollárban vonták le az összeget, hanem kínai yüanban.
Ha gondolod csatlakozhatsz hozzánk, az ügyvéd sikerdíjért dolgozik.
Привіт.
Я розумію вашу ситуацію. дякую за спробу допомогти. але я також передав свою справу клієнту, і директор EM GRUP також розслідує справу. Думаю, чекаю результатів іспитів,
очевидно, що Bellona Nv. шахрайство і неповага ceg. тому що психологія використовується гравцями гри. якщо виграєш справедливо. зробить усе, щоб уникнути оплати.
Що стосується Penz Mosast, я знаю про цю компанію все. Я надішлю вам посилання для цього. які також можуть вас зацікавити,
https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund
Я сподіваюся, що ви зможете вирішити вашу справу. Я бажаю вам багатих пальців успіху
Hi.
I understand your situation. thanks for trying to help. however, I also gave my case to the client, and the Director of EM GRUP is also investigating the case. I think I will wait for the results of the exams,
it is obvious that Bellona Nv. a fraud and disrespectful ceg. because psychology is used by the game players. if you win fairly. will do anything to avoid payment.
as for Penz Mosast, I know everything about this company. I will send you the link for this. which may also be of interest to you,
https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund
I hope you can solve your case. I Wish You Rich Fingers of Success
Szia.
Megertem a helyzeted. köszönöm hogy próbalsz segiteni. viszont en is atadtam az ügyemet az ügyvednek, es az EM GRUP Igazgatója is vizsgalja az esetet. úgy gondolom hogy megvarom a vizsgalatok eredmenyet,
ez nyilvan való hogy az Bellona Nv. egy csaló es tiszteletlen ceg. hiszen pszichologiat hasznal a jatekosok megtevesztesere. ha tisztesegesen nyersz. mindent megtesz hogy elkerülje a kifizetset.
ami a Penz Mosast illeti en barmit eltudok kepzelni erről a cegről. bemasolok neked ehez kapcsolodo ugyet. ami erdekes lehet szamodra is,
https://casino.guru/hot-bet-casino-the-player-s-requesting-a-refund
Remelem sikerül megoldani az ügyed. Sikerekben Gazdag Uj Evet Kivanok
Привіт!
З Новим роком, повним успіхів і вас!
А Рулоф Бійкерк випадково не ваш адвокат?
Як довго Em Group розслідує вашу справу?
Hi!
Happy new year full of success to you too!
Isn't Roelof Bijkerk your lawyer by any chance?
How long has Em Group been investigating your case?
Szia!
Neked is sikerekben gazdag boldog új évet!
Véletlenül nem Roelof Bijkerk az ügyvéded?
Neked mióta vizsgálja az Em Group az ügyedet?
Привіт!
Дуже дякую!
Рулоф Бійкерк не мій адвокат.
3 жовтня я передав свою справу безпосередньо директору EM Grup.
Я впевнений, що зможу повернути свої виграші, оскільки кілька місяців тому казино оголосило, що мені повернули сплачені гроші. але він так і не повернув гроші, які я заплатив. і взяв мій приз теж, тут казино заявило, що повернуло мій депозит. пройшло більше 2 місяців. але, на жаль, казино мене обдурило і тут. і він збрехав. БЕЛЛОНА Н.В. Він так і не повернув сплачені гроші. зрозуміло, що Bellona NV Penzmosók є Шахраями та Грабіжниками.
Hi!
Thank you very much!
Roelof Bijkerk is not my attorney.
On October 3, I gave my case directly to the EM Grup Director.
I am confident that I will be able to get my winnings back, since the casino announced several months ago that I received my paid money back. but he never returned the money I paid. and took my prize too, here the casino stated that it returned my deposit. it's been more than 2 months. but unfortunately the casino cheated me here too. and he lied. BELLONA NV. He never returned the money he paid. it is clear that Bellona NV Penzmosók are Fraudsters and Robbers.
Szia!
Köszönöm Szepen!
Nem Roelof Bijkerk az en ügyvedem.
Oktober 3. adtam at az ügyemet közvetlenül az EM Grup Igazgatójanak.
en meg bizom benne hogy sikerül vissza kapnom a nyeremenyem, hiszen a kaszinó honapokkal ezelőtt kijelentette hogy vissza kaptam a befizetett penzem. de soha nem küldte vissza a befizetett penzem. es a nyeremenyemet is elvette,itt a kszinó kijelentette hogy vissza adta a befizetesemet. ennek mert több mint 2 hónapja. de sajnos a kaszinó itt is megtevesztett. es hazudott. BELLONA NV . Soha nem küldte vissza a befizetett penz. egyertelmű hogy a Bellona NV Penzmosók Csalók es Rablók.
Привіт! Оскільки я читаю ваші розмови тут, мені нічого не залишається, як побажати вам успіхів у вирішенні ваших суперечок. Ми будемо вдячні, якщо ви зможете документувати на форумі, як просуваються ваші справи та що це означає. Ви можете легко створити нову тему тут на форумі щодо цієї теми, щоб все було зрозуміліше. Пізніше я зможу опублікувати ваші поточні публікації. Успіхів і тримайте нас у курсі✨
Hello, as I am reading your conversations here, I have nothing left but to wish you much success in solving your disputes. We would definitely appreciate if you could document on the forum how your cases are progressing and what it entails. You can easily start a new thread here on the forum regarding this topic to make everything clearer. I can then your current posts there later . Good luck and keep us informed please✨
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.