ФорумБонуси та акціїРегульовані виграші безкоштовних спінів

Регульовані виграші безкоштовних спінів

1 рік тому від siggiando
|
2418 переглядів 14 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт,


Тож сьогодні я отримав 10 безкоштовних обертань Book of the Dead від данського казино. На цей раз мені пощастило і я отримав бонус. І вгадайте що, сам Річ Уайльд з’явився як символ. Я отримав усі 5 символів і виграв приблизно 5000 датських крон.


5000 DK було зменшено до 200 через хвилину-дві. Безкоштовні обертання були вказані як вільні від ставок, а в електронному листі не було вказано максимальний виграш. Тож я перевірив їхні правила, і там сказано, що максимальний виграш на безкоштовних обертаннях становить 2,500 DkK.


Тож я зв’язався з ними й запитав, чому 200 замість 2500. Як ви думаєте, які мої шанси отримати 2500 датських крон? І що мені робити, якщо казино наполягає на виплаті лише 200?


Ульрік

Автоматичний переклад.
siggiando
1 рік тому

Привіт Ульрік.

Вітаємо зі знахідкою Річа Уайльда! 🙂

На ваше запитання: «Я звернувся до них і запитав, чому 200, а не 2500. Як ви думаєте, які мої шанси отримати 2500 датських крон? І що мені робити, якщо казино наполягає на тому, щоб мені виплатили лише 200?»

Спочатку ви повинні надати більше інформації, якщо ви не проти.

Найважливіша частина: як саме казино виправдало суму в 200 DKK?

Де ви грали і які умови бонусів застосовуються?

Дайте мені знати найближчим часом.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую за вашу відповідь,


Я отримав електронний лист від vindercasino.dk, яке загалом є надійним датським казино? У ньому сказано: 10 безкоштовних обертань для ставок, активні протягом 3 днів, 1DKk за обертання, лише одноразове використання, лише активні облікові записи, а також застосовуються загальні правила та умови.


Загальні правила на їхньому сайті стверджують, що ви можете виграти до 2500. АЛЕ в багатьох інших акціях вони пишуть, що максимальний виграш обмежений 200, але не цього разу. Тут сказано, що застосовуються ЛИШЕ загальні умови.


Виграні мною 5400 датських крон було змінено на 200 за кілька хвилин і без жодного зв’язку чи повідомлення про це.


Учора я розмовляв зі співробітником і надіслав скріншоти пошти та їхніх загальних умов щодо безкоштовних обертань (максимальний виграш 2500). Проте сьогодні він не повернувся.


Тож я на 99,99% впевнений, що маю право на 2500, а не лише на 200. Інше питання, чи збирається казино врахувати це: P



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Також я думав зіграти з рештою 200DkK – але поки що утримався від цього. Я боявся, що це буде те саме, що прийняти лише 200Dkk.

Автоматичний переклад.
siggiando
1 рік тому

Вибачте, але проблема полягає саме в тому, що "Сказано, що застосовуються ЛИШЕ загальні умови". Я маю на увазі, якщо ви можете знайти таку інформацію, зазначену в правилах бонусів, вона просто застосовується. В ідеальному світі пропозиція також інформуватиме вас про максимальний виведення коштів безпосередньо в електронному листі, на жаль, це радше виняток.

Я сподівався, що ви зможете вставити сюди пропозицію електронною поштою та знімок екрана з цими додатковими правилами. Це було б корисно. Чи згадав працівник казино певну частину умов бонусу або де саме вона міститься в загальних умовах?

Якщо правило було легко знайти, чітко сформульоване оголошення, я боюся, що казино є правильним.

Будь ласка, дайте мені знати та публікуйте знімки екрана (бажано англійською).

Дякую тобі.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Зі мною щойно зв’язалися представники казино. Вони наполягають, що я маю право лише на 200 DKK, але компенсували мені ще 200 DKK, тому на моєму сальдо є 400. Він сказав, що це так звана «реактивна промо», і з нею можна виграти лише 200 DKK. Я не можу знайти нічого про це на їхньому сайті.


Як ви можете бачити на скріншоті, вони згадують 5 умов + загальні умови (де вказується максимальний виграш безкоштовних обертань 2500).

У мене проблеми із завантаженням сюди фотографій, тому я створив галерею: https://postimg.cc/gallery/X0TZptx


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
siggiando
1 рік тому

В порядку. Тепер я трохи підозрілий.

Проста думка: якщо казино наполягає на тому, що максимальна сума виведення коштів становить 200 DKK, навіщо додавати ще 200 DKK на свій рахунок?

Що б ви сказали, якби я запропонував подати вам скаргу? Якщо правила недостатньо чіткі чи конкретні, найкраще передати цю ситуацію нашій спеціальній групі розгляду скарг. Цей посібник пояснює, чого очікувати на цьому шляху: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Звичайно, я залишаю це рішення вам.

Якщо ви згодні, скористайтеся цим посиланням: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Це точно були мої думки. Трохи затінений; як спроба змусити мене не рухатися далі.

Ну я подумав 10 хвилин, а потім написав скаргу. Почав із формальності (моєї особистої інформації тощо). Потім я вказав, на що саме я скаржився. Перейшов до пояснення того, що співробітник Finn сказав мені по телефону.

Потім я перерахував реальну ситуацію – що було сказано в електронному листі та що сказано в їхніх загальних умовах. І те, що стверджував Фін з VinderCasino (максимальний виграш 200 у «кампанії повторної активації»), не було знайдено ні в електронній пошті, ні на їх веб-сайті.

Напевно ваші експерти могли б написати кращу скаргу. Проте я знаю митні податки та склав свою долю позовних заяв. Також я провчив майже 2 роки в юридичній школі, перш ніж перейти на іншу освіту. Я вважаю, що я висвітлив суть своєї скарги.

Я також вважаю, що розгляд у суді вийде на мою користь. Навіть якби казино могло якось довести, що вони мали намір написати максимальний виграш 200 в електронному листі, але забули це зробити, це не мало б значення. Я знаю, що законодавство Данії дуже суворе щодо подібних рекламних акцій. У більшості випадків вони нестимуть відповідальність за те, що написали. Або в цьому випадку те, що вони говорять, вони забули написати.



Автоматичний переклад.
siggiando
1 рік тому

Вибачте, але ми, ймовірно, погано розуміємо один одного щодо скарги.🤔

Я маю на увазі, що ви ще не створили жодного з цього питання, тож що ви маєте на увазі

«Напевно, ваші експерти могли написати кращу скаргу».

Чудово, що ви такий добре освічений, але з мого досвіду, щоб подати в суд на таку низьку суму, знадобиться чимало часу та грошей. Це більше про моральний принцип, я це розумію! Все-таки я кажу, що легше було б почати зі скарги.

https://casino.guru/complaints

Ви в?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я просто мав на увазі, що відразу написав скаргу. Казино ще не відповіло. І що я дійсно маю досвід обробки/розгляду справ.


Редагувати: я забув згадати, що я надіслав свою скаргу в казино 30 травня. Тож скоро 14 днів без відповіді. Десь прочитайте, що вони повинні відповісти з рішенням протягом 14 днів - або сказати вам, коли очікується, що воно буде готове.


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
siggiando
1 рік тому

Привіт!

Спробую ще раз пояснити. Ми не розглядаємо скарги, до яких ми не входимо. 🙂 Щоб дозволити нам подати скаргу, ви повинні створити її тут, на нашому веб-сайті .

Натисніть це посилання, щоб почати спочатку:

https://casino.guru/complaints

Ви можете це зробити, будь ласка?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Нічого страшного. Я вас про це не просив.

Залежно від відповіді казино, я буду шукати допомоги.

Автоматичний переклад.
siggiando
1 рік тому

Не могли б ви пояснити, будь ласка? Я, чесно кажучи, втратив тут мотузку.

Так чи інакше - удачі вам!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Оновлення: я звернувся до місцевого відділу безкоштовної правової допомоги. Тому я пішов і зустрівся з ними, показав їм свої скріншоти всього, і вони погодилися, що у мене є справа. Отже, після того, як літні канікули закінчилися, студент юридичного факультету написав листа в казино, вказавши, що вони винні 2100 і що у них є 2 тижні, щоб заплатити. Або будуть вжиті подальші судові дії. Досить швидко казино, що вони погодилися. Вони пообіцяли заплатити мені 2100, а потім закриють мій рахунок.


Завтра минув 2-тижневий термін, але поки що грошей на моєму банківському рахунку чи рахунку в казино немає. Я очікую, що вони заплатять сьогодні або, можливо, завтра, як і обіцяли.

Автоматичний переклад.
siggiando
1 рік тому

Мені цікаво, як розвиватиметься ваша ситуація, оскільки сьогодні крайній термін. Чи можете ви продовжити повідомляти нам, чи надійшли гроші, а якщо ні, якими будуть наступні кроки? Мені здається, це досить цікавий випадок.

Я почекаю.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого