ФорумБонуси та акціїПравила для представників казино (додавання акцій)

Правила для представників казино (додавання акцій)

4 р. тому від Daniel
|
38775 переглядів 26 відповідей |
|
1 2
4 р. тому

Це повідомлення призначене лише для представників казино:


Шановні представники казино!


У нас є певні правила щодо поширення будь-яких рекламних акцій, пов’язаних із вашим казино.


1) Ви повинні бути зареєстровані як представник казино. Щоб стати зареєстрованим представником казино, вам потрібно пройти стандартну реєстрацію тут: https://casino.guru/signup

2) Ваш обліковий запис на форумі потрібно вручну синхронізувати з брендами казино, які ви представляєте. Вам потрібно надіслати нам назви цих брендів і своє ім’я користувача на форумі (або адресу електронної пошти) на community(at)casino.guru ( community@casino.guru ). Тоді ми зможемо синхронізувати ваш обліковий запис на форумі з усіма брендами казино. Вам також потрібно зв’язатися з нами з офіційної адреси казино або з адреси електронної пошти компанії, яка відповідає за маркетинговий план у певних брендах казино.

3) Вам буде дозволено створити ОДНУ тему для кожного бренду казино, який ви представляєте в розділі «Казино», і ще ОДНУ тему в розділі «Бонуси та акції». Там ви можете публікувати будь-яку інформацію та новини про ваше казино або акції кілька разів на тиждень.

Ви, звичайно, можете реагувати на будь-яке повідомлення, яке знайдете на форумі, ви можете допомагати гравцям або обговорювати з ними будь-які теми, але ваші відповіді не повинні носити рекламний характер (посилання на ваше казино та акції).


Ви зможете просто перемикатися між усіма брендами казино під час створення нової теми чи публікації, щоб мати змогу використовувати 1 обліковий запис для кількох брендів, які ви представляєте.


file

4) Якщо ви є нашим партнером і CasinoGuru зареєстровано у вашій партнерській системі, використовуйте наш ідентифікатор партнера в кожному посиланні на ваше казино з форуму.

Дозволяються лише офіційні посилання на казино, не вставляйте приховані чи короткі посилання (змінені сторонніми інструментами, наприклад Bitly). Також не прив’язуйте Telegram.

5) Лише казино з рейтингом 6,5+ (хороший або кращий індекс безпеки) можуть публікувати свої рекламні акції на форумі. Ми не хочемо підтримувати казино з поганою репутацією.

6) Якщо ваш бренд казино не перевірено на Casino Guru, надішліть нам посилання на веб-сайт вашого казино на forum(at)casino.guru, і ми додамо огляд казино протягом кількох днів. Тоді ваш акаунт на форумі можна буде синхронізувати з казино, яке ви представляєте.


Будь-які інші акції, розміщені користувачами, які видають себе за представників казино, будуть видалені.

Якщо ви просто звичайний користувач форуму, який хоче поділитися з іншими хорошою акцією чи бонусом, не соромтеся це робити 🙂


Змінено Radka 11 міс. тому
Причина: оновлено
Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Даніель, запит:

Користувачі форуму, які не представляють жодного казино, чи можемо ми розміщувати рекламні акції?

У моєму випадку я давно публікував у деяких рекламних кодах (з єдиною метою обміну і тим, що члени форуму можуть скористатися цими акціями, якщо вони цього захочуть).

Ця практика заборонена для користувачів, які не представляють казино?

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
lauarual
4 р. тому

Звичайно, це дозволено, якщо ви хочете щось цікаве (промо, бонусна пропозиція тощо), якими ви хочете поділитися з іншими, не соромтеся робити це. Ми просто хочемо уникати випадкових людей, які розміщують свої партнерські посилання на веб-сайт казино або публікації, які звучать як "РЕЄСТРУЙТЕ ТУТ, НАЙКРАЩЕ КАЗИНО - натисніть ТУТ !!!" - Я щодня видаляю подібні дописи.


Взагалі кажучи, якщо акція якось цікава для користувачів форуму, поділіться ними, але скажімо, якщо казино пропонує 100% на 1-й депозит, це нічого не цікавого, оскільки подібну пропозицію ви можете знайти всюди.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Дякую за роз'яснення!

Рекламні акції, які я розмістив, були цікавими (без 100% першого депозиту та пропозицій, подібних до тих, що більше однакові).

Вітаю 😉

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Звичайно, це дозволено, якщо ви хочете щось цікаве (промо, бонусна пропозиція тощо), якими ви хочете поділитися з іншими, не соромтеся робити це. Ми просто хочемо уникати випадкових людей, які розміщують свої партнерські посилання на веб-сайт казино або публікації, які звучать як "РЕЄСТРУЙТЕ ТУТ, НАЙКРАЩЕ КАЗИНО - натисніть ТУТ !!!" - Я щодня видаляю подібні дописи.


Взагалі кажучи, якщо акція якось цікава для користувачів форуму, поділіться ними, але скажімо, якщо казино пропонує 100% на 1-й депозит, це нічого не цікавого, оскільки подібну пропозицію ви можете знайти всюди.

Автоматичний переклад.
4 р. тому
Взагалі кажучи, якщо акція якось цікава для користувачів форуму, поділіться ними, але скажімо, якщо казино пропонує 100% на 1-й депозит, це нічого не цікавого, оскільки подібну пропозицію ви можете знайти всюди.


Крім того, якщо багато PPL починають публікувати, це занадто багато.
Ви можете просто відкрити бонусну сторінку.
Я рідко бачив якусь хорошу пропозицію. Також ви можете додати країну, дозволену.
Тому що деякі пропозиції призначені лише для однієї країни

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

Привіт, Даніеле,


Не могли б ви перевірити для мене, чи мій рахунок пов’язаний з www.bsvfun.com? Пам’ятаю, я поставив цей прапорець під час реєстрації, але зараз не бачу.

Автоматичний переклад.
BSV Fun Casino
4 р. тому

Якщо ви поставили галочку, це означає, що ви отримали електронний лист із підтвердженням, де була описана вся важлива інформація. Це не означає, що коли ви ставите галочку, ви будете представником. Нам потрібно це перевірити. Оскільки ваша електронна адреса тут знаходиться на @ gmail.com, ми навіть не можемо знати, чи є ви чиновником казино. Будь-хто може створити електронну адресу на gmail.

Краще було б надіслати мені електронний лист на адресу daniel@casino.guru з офіційного домену казино.


До речі, ми додали огляд BSVfun на нашому веб-сайті.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
4 р. тому

Привіт, Даніеле, я змінив електронну адресу та підтвердив її, я також відправлю на вашу електронну скриньку, дякую

Автоматичний переклад.
BSV Fun Casino
4 р. тому

Це чудово. Я вже синхронізував облікові записи та надіслав вам електронний лист із кількома деталями 🙂

Автоматичний переклад.
3 р. тому

І як ви відрізняєте рекламу та акції казино від користувачів, лінія дуже розмита

Автоматичний переклад.
woodoox1
3 р. тому

Це справді так, але використання здорового глузду працює в цьому випадку. Я наведу вам приклад:

Якщо у вас є користувач A, який уже розмістив 50 різних дописів на форумі, допомагав людям, допомагав пояснювати, створював різні теми, а потім користувач A приходить на форум і каже: Я виявив чудовий бонус у цьому казино, це для нові гравці, існує досить низька вимога до ставок, і я особисто досі маю хороший досвід роботи з казино - я заглядаю в наш огляд казино, бачу рейтинг 8,3 і думаю: Добре, це, мабуть, хороший бонус.


Тоді у вас є користувач B, він реєструється на форумі, і перше, що вони роблять, - це створити ланцюжок під назвою: Це казино найкраще! Потім у тексті кажуть: Грайте в цьому казино, чудові бонуси! і вони залишають своє партнерське посилання або навіть посилання на свій партнерський веб-сайт. Вони навіть часто переходять до випадкових тем і пишуть такі речі, як: Якщо ви граєте в цьому казино (з партнерським посиланням), це ніколи не трапиться з вами, бо казино найкраще! Я там граю вже багато років. Просто зареєструйтесь сьогодні! Я перевіряю огляд казино і бачу 2.3 / 10, що є жахливим рейтингом або 6.7, що зазвичай є рейтингом для нових казино.


Тоді стає більш ніж зрозуміло, що користувач B не написав справжнього відгуку. Це лише конструктор посилань / філія, яка намагається спамувати і залишати посилання на нашому форумі. Звичайно, їх усіх видаляють, а користувачів забороняють.


Існує не так багато між тим, що я б назвав сірою зоною. Філії та розробники посилань, які приходять на цей форум, як правило, надзвичайно дурні, тому знайти їх дуже складно.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Питання:

яка репутація Casino Classic та Vegas Slot Casino?

Я афілійований у цьому казино, і мені було цікаво, чи я кваліфікований як представник казино, щоб поділитися промо-акціями тут.

з повагою.


Автоматичний переклад.
petitgamer
3 р. тому

Casino Classic 8.8: https://casino.guru/Casino-Classic-review

Vegas Slot 8.7: https://casino.guru/Vegas-Slot-Casino-review


Тоді, звичайно, ви маєте право. Це хороші рейтинги. Нам просто потрібно синхронізувати ваш акаунт форуму з казино, і тоді ви станете представником. Не могли б ви надіслати мені електронного листа на daniel@casino.guru?

Будь ласка, використовуйте будь-яку офіційну електронну адресу (не gmail, hotmail, yahoo тощо), щоб я міг підтвердити, що ви дійсно офіційний представник казино.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Також

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, добрий день, я хотів би попросити оцінку онлайн-казино на gbctlatina.com/pt, а також мати можливість публікувати акції та пропозиції.

Автоматичний переклад.
atrabalhocaba2010
2 р. тому

Здравствуйте,

Я повідомлю вас, як тільки наша команда оцінить цей сайт. Дякую.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, добрий день, я хотів би попросити оцінку онлайн-казино на gbctlatina.com/pt, а також мати можливість публікувати акції та пропозиції.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, зараз ви можете знайти казино Gamble City.

Будь ласка, прочитайте ці правила для представників казино та надішліть мені електронний лист з офіційної електронної пошти казино на адресу radka@casino.guru. Тож я можу встановити ваш обліковий запис представнику казино.

Дякую 🙂

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я не представник казино, чи можу я опублікувати бонусний код для BlueChip.io 170% при першому депозиті та 420% при перших 3 депозитах

Автоматичний переклад.
Sohilshaikh51
2 р. тому

Привіт. Ви можете опублікувати його в розділі бонусів на форумі, якщо він не містить партнерського посилання, або ви можете опублікувати його в загальній темі обговорення казино BlueChip.

Автоматичний переклад.
Daniel
2 р. тому

Привіт Даніель,

Я просто хочу запитати про те, які етапи реєстрації облікового запису для представника казино, оскільки в процесі реєстрації вже немає доступної кнопки для представника казино, як зазначено в першому кроці в цій публікації.

Дякую!

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого