ФорумБонуси та акціїПідроблена бонусна акція BC.GAME

Підроблена бонусна акція BC.GAME

1 місяць тому від Kpioudyvgtac
|
829 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Коли я відвідав веб-сайт BC Game, увійшов у систему та створив обліковий запис, перше, що я зробив, це зв’язався зі службою підтримки, щоб запитати, чи потрібно мені негайно завершити будь-який KYC або подібний процес, щоб уникнути проблем із бонусами пізніше. Я також поцікавився потенційними бонусами, наприклад, чи пропонують вони бонус KYC чи бонус на депозит. Крім того, я запитав про функцію обертання. Після створення облікового запису я отримав спін, і коли я його використав, я виграв 5 монет BC. Однак замість отримання винагороди я отримав сповіщення про те, що приз не вдалося зарахувати на мій обліковий запис, оскільки хтось уже створив обліковий запис, використовуючи ідентифікатор мого пристрою чи IP-адресу.


Це повідомлення було незрозумілим — воно не підтверджувало, чи був попередній вхід насправді я чи хтось інший. Це міг бути хтось із моїх друзів, який, натиснувши одну з їхніх рекламних акцій, потрапив на їхній сайт, використовуючи мою IP-адресу. Ось чому я намагався завершити процес KYC, щоб підтвердити свою особу та уникнути подальших проблем.


Більша проблема виникла, коли я спробував отримати рекламований бонус на депозит. Коли я відвідав розділ депозитів, було сказано, що я отримаю бонус у розмірі 180% на свій перший депозит, якщо я внесу більше ніж 10 доларів США в будь-якій валюті. Вибравши свою суму, яка перетворилася на необхідний мінімум у 10 доларів, я вніс депозит. Однак бонус я отримав не відразу. Натомість я отримав сповіщення про те, що мій депозит заблоковано в сховищі, і, наскільки я зрозумів, мені потрібно було поставити суму, щоб розблокувати його.


Я виконав вимоги щодо ставок, використовуючи свої 10 доларів. Я зайшов в одну з ігор, зіграв і програв всю суму. Навіть після цього бонус залишився недоступним, і я його так і не отримав. Я знову звернувся до служби підтримки, і коли я згадав про Casino Guru, вони передали проблему супервайзеру. Я чекав приблизно 20 хвилин і перед тим, як збирався йти, повідомив їх, що можу почекати ще 5 хвилин. На жаль, ніхто не відповів, і я не отримав жодної допомоги.

Автоматичний переклад.
Kpioudyvgtac
1 місяць тому

Привіт!

Я хотів би сказати, що я розумію, що оператор чату казино сказав вам, що перевіряти не потрібно, оскільки, принаймні з мого досвіду, KYC потрібен лише для зняття коштів або остаточного закриття рахунку; крім того, я припускаю, що оператор не очікував, що ваш обліковий запис буде позначено через ту саму IP-адресу.

Дозвольте додати доброзичливу пораду: ніколи не діліться своєю IP-адресою з іншими під час гри в казино; Ви можете зіткнутися з проблемами зі зняттям коштів. Якщо ви збираєтеся грати разом з друзями, повідомте про це казино, перш ніж ви всі почнете грати.

Хоча я розумію, що така світська подія з друзями може бути дуже веселою, для казино це здається підозрілим. Уникніть пізніших непорозумінь, повідомивши службу підтримки, що ви та ваші друзі граєте з одного місця одночасно, використовуючи одне з’єднання.

Відверто кажучи, здається, це був початок досить неприємного досвіду користувача. Я не був би дуже здивований, дізнавшись, що багато бонусів буде заблоковано для матчу IP, але, безперечно, неприйнятно уникати пояснень будь-якому гравцеві.

А як щодо наших друзів? Чи стикалися вони з тими ж проблемами?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Я розумію вашу точку зору щодо потенційних проблем, які можуть виникнути, коли кілька людей використовують одну IP-адресу під час використання онлайн-казино. Однак я хотів би прояснити кілька речей зі свого боку.


Блокування мого бонусу та обмеження мого облікового запису лише через те, що моя IP-адреса збігається з попереднім користувачем, є дискримінацією на основі IP-адреси. Цей підхід неправильно припускає, що одна IP-адреса відповідає лише одній людині, ігноруючи той факт, що кілька людей можуть отримати доступ до Інтернету через спільні мережі, наприклад, у домогосподарствах або громадських місцях. Ця практика несправедливо карає законних користувачів, не надаючи їм можливості перевірки, що підриває принципи справедливості та прозорості, які очікуються від онлайн-платформ.


Я нікому свідомо не повідомляв свою IP-адресу для діяльності, пов’язаної з казино. Хоча можливо, що хтось отримав доступ до сайту казино з мого зв’язку протягом багатьох років, враховуючи, що друзі відвідували мій дім, я не знав про це досі. Крім того, я не стикався з подібними проблемами в інших казино. Якщо використання одного з’єднання несе в собі такі ризики, було б корисно, якби казино чітко повідомило про це заздалегідь.


Щодо процесу KYC, я вже висловив свою готовність пройти перевірку, щоб вирішити проблему. На жаль, команда підтримки сказала мені, що це непотрібно, і що вони зв’яжуться зі мною, якщо знадобиться KYC. Я мав намір підтвердити свою особу та уникнути непорозумінь, але відсутність активного зв’язку з боку казино ускладнила ситуацію, ніж мала бути.


Що стосується вашого запитання про моїх друзів, я не знаю, щоб вони стикалися з подібними проблемами, і вони не повідомляли мене, якщо вони стикалися.

Автоматичний переклад.
Kpioudyvgtac
1 місяць тому

Молодець, якщо можна так сказати!

Приблизно це те, що ми завжди намагаємося пояснити представникам казино.

«Блокування мого бонусу та обмеження мого облікового запису лише через те, що моя IP-адреса збігається з попереднім користувачем, є дискримінацією на основі IP-адреси. Цей підхід неправильно припускає, що одна IP-адреса відповідає лише одній людині, ігноруючи той факт, що кілька людей можуть отримати доступ до Інтернету через спільний доступ мережах, наприклад, у домашніх або громадських місцях, несправедливо карають законних користувачів, не пропонуючи їм можливості перевірки, що підриває принципи справедливості та прозорості, які очікуються від онлайн-платформ.

Я сам не можу сказати краще. Я б сказав, що іноді працівники казино настільки зайняті пошуком закономірностей і дисциплінуванням потенційних кривдників, що вони зовсім нехтують діями належним чином. Проте я майже впевнений, що подібні обставини можна вирішити досить просто.

Чи має гравець цікаву історію депозитів?

Чи виявляв він коли-небудь ознаки проблем, незважаючи на IP?

Чи все ще можна орендувати, щоб надавати йому наші послуги?

ТАК: залиште гравця в спокої, поки ми не будемо на 100% впевнені, що він хоче отримати несправедливу перевагу або стане справжньою проблемою.

НІ: закрийте його рахунок і дозвольте йому зняти баланс, який він чесно виграв.

Перепрошую за спрощення, але моєю метою було показати, як логічно можна було зробити вибір.

«Щодо процесу KYC, я вже висловив свою готовність пройти верифікацію, щоб вирішити цю проблему. На жаль, команда підтримки сказала мені, що це непотрібно, і що вони зв’яжуться зі мною, якщо KYC знадобиться. Я мав намір підтвердити свою особу та уникнути непорозумінь, але відсутність проактивної комунікації з боку казино ускладнила ситуацію, ніж мала бути».

Я все ще не розумію цю частину. Казино так пощастило мати справу з таким розумним гравцем, і єдина відповідь полягає в тому, що їм байдуже. Я не впевнений, що ще я можу зробити з цього, чесно кажучи.


Будемо сподіватися, що ваші друзі не зіткнуться з таким же поводженням!

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

file

Я можу надати цей знімок екрана як доказ того, що я запропонував себе для перевірки KYC. Мені сказали, що це не обов’язково.

Не те щоб я наполягав на цьому, але я був на 100% готовий це зробити.

Автоматичний переклад.
Kpioudyvgtac
1 місяць тому

О, дякую!

Однак, виходячи зі знімка екрана, здається, що ви запитували бонус в обмін на KYC.

У будь-якому випадку має сенс, що в такій ситуації казино не захоче пропонувати найбільші, звичайні бонуси для «новачків», але, на мій погляд, було б розумніше негайно виконати KYC, щоб виключити будь-які підозри.

Що станеться, наприклад, якби ви зірвали джекпот? Я припускаю, що оскільки вже є відомі збіги IP, KYC, ймовірно, буде складнішим. Ви запитували про це службу підтримки казино?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого