Коли я відвідав веб-сайт BC Game, увійшов у систему та створив обліковий запис, перше, що я зробив, це зв’язався зі службою підтримки, щоб запитати, чи потрібно мені негайно завершити будь-який KYC або подібний процес, щоб уникнути проблем із бонусами пізніше. Я також поцікавився потенційними бонусами, наприклад, чи пропонують вони бонус KYC чи бонус на депозит. Крім того, я запитав про функцію обертання. Після створення облікового запису я отримав спін, і коли я його використав, я виграв 5 монет BC. Однак замість отримання винагороди я отримав сповіщення про те, що приз не вдалося зарахувати на мій обліковий запис, оскільки хтось уже створив обліковий запис, використовуючи ідентифікатор мого пристрою чи IP-адресу.
Це повідомлення було незрозумілим — воно не підтверджувало, чи був попередній вхід насправді я чи хтось інший. Це міг бути хтось із моїх друзів, який, натиснувши одну з їхніх рекламних акцій, потрапив на їхній сайт, використовуючи мою IP-адресу. Ось чому я намагався завершити процес KYC, щоб підтвердити свою особу та уникнути подальших проблем.
Більша проблема виникла, коли я спробував отримати рекламований бонус на депозит. Коли я відвідав розділ депозитів, було сказано, що я отримаю бонус у розмірі 180% на свій перший депозит, якщо я внесу більше ніж 10 доларів США в будь-якій валюті. Вибравши свою суму, яка перетворилася на необхідний мінімум у 10 доларів, я вніс депозит. Однак бонус я отримав не відразу. Натомість я отримав сповіщення про те, що мій депозит заблоковано в сховищі, і, наскільки я зрозумів, мені потрібно було поставити суму, щоб розблокувати його.
Я виконав вимоги щодо ставок, використовуючи свої 10 доларів. Я зайшов в одну з ігор, зіграв і програв всю суму. Навіть після цього бонус залишився недоступним, і я його так і не отримав. Я знову звернувся до служби підтримки, і коли я згадав про Casino Guru, вони передали проблему супервайзеру. Я чекав приблизно 20 хвилин і перед тим, як збирався йти, повідомив їх, що можу почекати ще 5 хвилин. На жаль, ніхто не відповів, і я не отримав жодної допомоги.
When I visited the BC Game website, logged in, and created an account, the first thing I did was contact support to ask if I needed to complete any KYC or similar process right away, to avoid any issues with bonuses later. I also inquired about potential bonuses, such as whether they offered a KYC bonus or a deposit bonus. Additionally, I asked about the spin feature. After creating my account, I received a spin, and when I used it, I won 5 BC Coins. However, instead of receiving the reward, I got a notification saying that the spin prize could not be credited to my account because someone had already created an account using my device ID or IP address.
This message was unclear—it didn’t confirm whether the previous login was actually me or someone else. It could have been one of my friends who, by clicking on one of their promotions, ended up on their site using my IP address. That’s why I was trying to complete the KYC process, to prove my identity and avoid any further issues.
A bigger issue arose when I tried to claim the advertised deposit bonus. When I visited the deposit section, it said I would receive a 180% bonus on my first deposit if I deposited more than $10, in any currency. After selecting my amount, which converted to the required minimum of $10, I completed the deposit. However, I didn’t receive the bonus immediately. Instead, I got a notification saying that my deposit was locked in a vault, and from what I could understand, I needed to wager the amount to unlock it.
I proceeded with the wagering requirements using my $10. I entered one of the games, played, and lost the entire amount. Even after that, the bonus remained inaccessible, and I never received it. I reached out to support again, and when I mentioned Casino Guru, they escalated the issue to a supervisor. I waited for around 20 minutes, and just before I was about to leave, I notified them that I could wait only 5 more minutes. Unfortunately, no one responded, and I didn’t receive any further assistance.