На жаль, якщо ви перевірите це 👈, термін дії бонусу вже закінчився.🤷♀️ Відтоді представник казино не написав жодного повідомлення, тож, ймовірно, нового бонусу немає, принаймні на даний момент.
Unfortunately, if you check this out 👈, the bonus has already expired.🤷♀️ The casino representative hasn't write any post since, so probably there is not a new bonus, for now at least.
Цікаво, чи є у вас досвід гри в цьому казино?🤔 Розкажіть нам про це більше, було б приємно почути. Завжди краще, ніж спамити форум повідомленнями, від яких ніхто нічого не отримує. Ви не вважаєте?😉
Have you got any experience from playing at this casino, I wonder?🤔 Tell us more about those, it would be nice to hear. Always better than spamming the forum with posts no one get anything from. Don't you reckon?😉
SISAL LOTTOMATICA НЕ ДАЄ ВАМ ЖОДНИХ БОНУСІВ, НАВІТЬ ЯКЩО ВОНИ КАЖУТЬ, ЩО ЗА РЕЄСТРАЦІЮ В SPID ВОНИ ДАЮТЬ ВАМ БОНУС, WINCASINO НЕ ДОЗВОЛЯЄ ВАМ ПЕРЕВІРИТИ ВАШУ ПОШТУ ТА ТЕЛЕФОН, ТОМУ ЩО ВИ НЕ МОЖЕТЕ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
SISAL LOTTOMATICA DOESN'T GIVE YOU ANY BONUS EVEN IF THEY SAY THAT BY REGISTERING WITH SPID THEY GIVE YOU BONUS, WINCASINO DOESN'T LET YOU CHECK YOUR EMAIL AND PHONE SO YOU CAN'T REGISTER
SISAL LOTTOMATICA NON TI DANNO NESSUN BONUS ANCHE SE DICEVANO CHE REGISTRANDOTI CON SPID DAVANO BONUS , WINCASINO NON TI FA VERFICARE MAIL E TELEFONO DUNQUE NON PUOI REGISTRARTI
Якщо у вас проблеми в казино, і ви не знаєте, що може бути не так, і ніхто не може вам допомогти, тоді ви можете подати скаргу до нас.
Якщо у вас є така ідея,ви можете це зробити за цим посиланням .
Звичайно, я також хотів би сказати, що якщо у вас є проблема з певним казино, найкраще опублікувати це в офіційній темі, оскільки ви дописуєте десь в іншому місці. Буду тобі вдячний.
If you have problems in the casinos, and you don't know what could be wrong and nobody can help you, then you can file a complaint with us.
If you have such an idea, you can do so at this link.
Of course, I would also like to say that if you have an issue with a particular casino, it's best to post it in the official thread because you're posting somewhere else. I will be grateful to you.
Якщо хочете, ви можете написати кілька корисних коментарів тут, на нашому форумі.😉
If you like, you can write some useful comments here on our forum, actually.😉
тому що там мені ніхто ніколи не відповідав.
because no one ever answered me there.
perche li non mi ha mai risposto nessuno.
Ви не дуже допомогли мені цією відповіддю. Якщо у вас є проблема, і ніхто не намагається її вирішити з казино, я сказав, що у вас є можливість подати скаргу. Якщо вам звідти довго ніхто не відповідає і ви не знаєте, що робити, я б теж так зробив. Якщо з вами сталося щось несправедливе, не соромтеся це сказати. Від такої відповіді не можна багато отримати.
You didn't help me much with that answer. If you have a problem and nobody tries to solve it from the casino, I said that you have the option to file a complaint. If nobody answers you from there for a long time and you don't know what to do, I would do that as well. If something unfair has happened to you, don't hesitate to say so. There is not much to be gained by answering like that.
ні, я не скаржуся, тому що я не буду робити висновок
no I'm not making a complaint because I won't conclude
no non faccio reclamo tanto non concludo
Було б добре писати з одного облікового запису, щоб я мав огляд, а не з двох, бо тоді ми можемо легко заблукати в ньому. Якщо ви не хочете подавати скаргу, я не знаю, як вам допомогти. Чи пробували ви запитати службу підтримки, чому вона не підтверджує електронну адресу?
It would be good to write from one account so that I have an overview and not from two because then we can easily get lost in it. If you don't want to file a complaint, I don't know how to help you. Have you tried asking support why it doesn't confirm the email address ?
Привіт, я не розумію, кому ви відповідаєте і що ви говорите. Чи могли б ви детальніше розповісти мені про це? Якщо ви відповідаєте комусь конкретному, було б добре скористатися кнопкою «відповісти». 👍
Hello, I don't understand who you are replying to or what you are saying. Could you please elaborate on that for me ? If you are replying to someone specific, it would be good to use the "reply" button. 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.