Привіт,
Я попросив нашу афілійовану команду провести розслідування. Вибачте за незручності та зв’яжуся з вами з оновленням.
Hello,
I asked our affiliate team to investigate - I'm sorry for the inconvenience and will get back to you with an update.
Привіт знову,
Я переслав повідомлення, і здається, що бонус працює належним чином з нашого боку, тому ми запитали в казино і нас запевнили, що посилання працює, і бонус теж нормально.
Нам сказали, що:
«Я припускаю, що деякі з гравців, які скаржаться, не зробили щось правильно зі свого боку».
Вибачте, але ми двічі перевірили, і все в порядку. Чи можу я дізнатися, як саме ви намагалися отримати бонус? Ви зверталися до казино через бонусну панель «отримати бонус»?
Hello again,
I forwarded the message and it seems that the bonus is working correctly from our side, so we asked the casino and was assured that the link works and the bonus is ok as well.
We were told that:
"I guess that some of the players that are complaining didn't do something right on their side."
I'm sorry but we double-checked and everything is in order. May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get bonus"?
Лол, ви бачите, як агент каже мені, що бонус недоступний, а ви рекламуєте бонус, якого не існує?
Я зареєструвався, бонус не відображався у спадному списку, я зв’язався з чатом і запитав, чи додадуть вони його вручну, і ви можете побачити їхню відповідь, і вони звинувачують вас у рекламі неправильного бонусу?
Тепер ваш контакт звинувачує мене, гравця?
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Привіт. У мене був такий досвід. Я зареєструвався на Slot Wolf на веб-сайті AskGamblers. Тоді це казино боролося за найкраще. Вони пропонували 100 безкоштовних обертань, щоб ви проголосували за них. Я проголосував, опублікував скріншоти. А мені нічого не прийшло, зв'язок припинився, тепер навіть на сайт не можу зайти. Тому це казино може не давати бонус. Немає нічого дивного.
Hello. I had such an experience. I signed up for Slot wolf from the AskGamblers website. Then this casino fought to be the best. They were offering 100 free spins for you to vote for them. I voted posted screenshots. And I didn’t receive anything, the connection stopped, now I can’t even go to the site. So this casino may not give a bonus. There is nothing surprising.
Привет. У меня был такой опыт. Я зарегистрировался в Slot wolf с сайта AskGamblers. Тогда это казино боролось чтобы стать лучшим . Они предлагали 100 бесплатных вращений за то что вы проголосуете за них. Я проголосовал отправил скриншоты. И ничего не получил, связь прекратилась, теперь даже на сайт зайти не могу. Так что это казино может и не дать бонус. В этом нет ничего удивительного.
Лол, ви бачите, як агент каже мені, що бонус недоступний, а ви рекламуєте бонус, якого не існує?
Я зареєструвався, бонус не відображався у спадному списку, я зв’язався з чатом і запитав, чи додадуть вони його вручну, і ви можете побачити їхню відповідь, і вони звинувачують вас у рекламі неправильного бонусу?
Тепер ваш контакт звинувачує мене, гравця?
Lol, you can see the agent tell me specifically the bonus is not available an dyou are advertising a bonus that does not exist?
I signed up, the bonus did not show on the drop down, I contacted chat and asked if they would add it manually and you can see their response and them blaming you for advertising an incorrect bonus?
Now your contact is blaming me the player?
Привіт,
Мені перевіряють бонус і ось результат. Я вважаю, що цей бонус не можна додати вручну, ви повинні отримати доступ до сайту за допомогою відповідного бонусного посилання (це досить звично). Чи можете ви відповісти на моє запитання, будь ласка?
" Чи можу я дізнатися, як саме ви намагалися отримати бонус? Чи зверталися ви до казино через бонусну панель "отримайте бонус "?"
В іншому випадку ви, ймовірно, перейшли на сайт за іншим посиланням.
Hello,
I get the bonus checked and this is the result. I guess this bonus can't be added manually, you have to access the site using the proper bonus link (that's quite usual), can you kindly answer my question, please?
"May I know how exactly you attempted to claim the bonus, please? Did you approach the casino via the bonus panel " get the bonus"?"
Otherwise, you probably accessed the site using a different link.
Що з тобою?
Подивіться на знімки екрана. Казино конкретно заявляє, що ВАШОГО бонусу не існує, і ВИ рекламуєте його без дозволу. Це чорно-біле вище.
Так, я перейшов по вашому посиланню. Я надіслав його другу і запрошую його зареєструватися. Б'юся об заклад, вони кажуть те саме.
What is wrong with you?
Look at the screen grabs. The casino specifically states YOUR bonus does not exist and YOU are advertising it without permission. This is in black and white above.
Yes I went through your link. I have sent it to a friend and will get him to sign up. I bet they say the same.
На основі цього знімка екрана я припустив, що нам потрібно з’ясувати, яке посилання ви використали для реєстрації, а потім перевірити його за посиланнями на нашому веб-сайті.
Або, принаймні, якщо ви зареєструвалися за партнерським посиланням, тоді ви повинні бути пов’язані з партнером, який має певний ідентифікатор, і тоді ми зможемо порівняти цей ідентифікатор із нашим ідентифікатором партнера та перевірити, чи ви зареєстровані через наш веб-сайт.
Based on this screenshot, I supposed we need to find out which link you used for the registration and then cross check it with links on our website.
Or at least if you registered thought an affiliate link, then you should be related to an affiliate that has a specific ID and then we could compare that ID to our affiliate ID and see if you're registered through our website.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.