ГоловнаФорумБонуси та акціїКазино Мегапарі - Бонуси та акції

Казино Мегапарі - Бонуси та акції (Сторінка 2)

 від Megapari Casino
|
72 197 переглядів 167 відповідей |
|
|Доступне в Україні
1 2 3...9

Привіт усім!


Новорічна акція закінчилася, але не розіграші МегаПарі!


Застосуйте промокод MEGASTAR, щоб отримати додаткові 30% до вітального бонусного пакету.


Автоматичний переклад.

шишка!

Автоматичний переклад.

Три дні до нового бонусу.

Поспішайте відіграти вітальний бонус і отримати ще одну соковиту промо від МегаПарі!


Застосуйте промокод MEGASTAR, щоб отримати додаткові 30% до вітального бонусного пакету.


Автоматичний переклад.

Ура!


Зустрічаючи рік Кролика, MegaPari хоче відсвяткувати китайський Новий рік разом з вами.

Це ваш шанс отримати великий виграш і розпочати новий рік на щасливій ноті.

З 22 по 31 січня 2023 року ви отримаєте 150% бонус на депозит у казино, внісши принаймні 20 євро.


Щасливого китайського Нового року,

Команда MegaPari ❤

Автоматичний переклад.

Найгірші бонуси, які я бачив. Ви не можете грати на бонусні гроші. Спочатку його потрібно розблокувати реальними грошима. Категорично не рекомендується.

Автоматичний переклад.

привіт Смаки різні, як і прийоми гри. Зазвичай гравці користуються нижчою ставкою, яку пропонує MegaPari за депозитні бонуси та FreeSpin. Ми робимо це 5-20x максимум.

Автоматичний переклад.

лол, я ніколи раніше не бачив такого в жодному казино. З іншого німецького онлайн-форуму я знаю, що це причина, чому багато хто не хоче грати на вашому сайті.

Автоматичний переклад.

А позитивні відгуки на Trustpilot оплачуються бонусом. Це не свідчить про серйозність. Ось уривок із електронного листа.


«Щоб отримати безкоштовні обертання, просто залиште позитивний відгук (не забудьте вказати свій ідентифікаційний номер), потім зробіть знімок екрана та надішліть його команді підтримки MegaPari»



Автоматичний переклад.

привіт Ми попросили наших гравців поділитися своїм досвідом - ми отримали позитивні, нейтральні та негативні відгуки. Ми хотіли подякувати нашим гравцям за їх час і зусилля, висловлені Megapari невеликим компліментом - це нормальна практика в управлінні клієнтами. Оскільки ви зареєстровані на MegaPari, чи є щось, що вас розчарувало раніше? У нас є спеціальний відділ обслуговування клієнтів, який допоможе вам із будь-яким запитом або принаймні дасть відповіді на будь-які запитання, що стосуються вашого досвіду гравця.

Автоматичний переклад.

Що ж, у листі прямо вказано, що винагороджуються лише позитивні відгуки. Все дуже дивно. Є дійсно кращі казино з репутацією. Я вже написав у службу підтримки і попросив видалити мій акаунт. Я просив це 3 рази. Поки що цього не сталося.

Змінено автором
Автоматичний переклад.
denyo123

Нам шкода, що ми не виправдали ваших очікувань. Ми хотіли б детально зануритися в деталі, що саме спонукало вас видалити свій обліковий запис. Чи не могли б ви надати ідентифікатор свого облікового запису?

Автоматичний переклад.
Megapari Casino

Що ж, добре. Я добре пояснив причини в попередніх постах.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Чи були причиною вимоги до бонусів і рецензія?

Автоматичний переклад.

А позитивні відгуки на Trustpilot оплачуються бонусом. Це не свідчить про серйозність. Ось уривок із електронного листа.


«Щоб отримати безкоштовні обертання, просто залиште позитивний відгук (не забудьте вказати свій ідентифікаційний номер), потім зробіть знімок екрана та надішліть його команді підтримки MegaPari»



Автоматичний переклад.

Привіт denyo123,

Треба сказати, що ми в Casino Guru дуже стурбовані такими відгуками користувачів, як і відгуками користувачів загалом. Ми постійно докладаємо великих зусиль для виявлення всіх можливих несправжніх, тому я хотів би запитати вас, чи можете ви переслати мені цей оригінальний електронний лист від казино на radka@casino.guru

Це б нам дуже допомогло.

Дякую і бажаю гарного настрою.

Автоматичний переклад.

О, я люблю бонуси, дякую!

Автоматичний переклад.
b0nus_hunter

привіт Ви можете поділитися з нами своїм відгуком і позначити нас, якщо вам знадобиться допомога.

Автоматичний переклад.
Megapari Casino

Звісно нема проблем. Я переслав вам лист Мегапарі. Я ненавиджу, коли казино нагороджують бонусами ЛИШЕ ЗА ПОЗИТИВНІ відгуки. Можливо, ви можете включити це у свій рейтинг.


Вітаю 🙂

Автоматичний переклад.

Привіт Деньо та Радка,

бюлетень був присвячений збору відгуків наших гравців. Акція була використана як традиційний метод CTA, широко відомий серед стратегій управління клієнтами. Ми заохочуємо зареєстрованих гравців до участі та залучення, щоб зробити свій досвід яскравим для нових гравців.

Ми не зазначаємо в електронному листі, що для участі в акції враховуються лише позитивні відгуки. Ми отримали відгуки від 2 до 5 зірок, гравці поділилися своїми думками щодо варіантів виведення коштів, портфоліо платіжних систем і можливих покращень.

Ми також створили спеціальний відділ обслуговування клієнтів, який переглядає кожен негативний відгук і докладає всіх зусиль, щоб перетворити його на позитивний.

Ми не підтримуємо купівлю відгуків, замовлення фальшивих відгуків або підтримку будь-яких інших шахрайських дій щодо збору відгуків. Тим не менш, ми віримо, що клієнти заслуговують на жест подяки за те, що приділили додатковий час і зусилля, щоб допомогти нам підвищити видимість нашого бренду.

Сподіваюся, це внесе більше ясності у справу.


Команда МегаПарі

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Приємно бачити, що Casino Guru робить щось проти таких казино 🙂 Мені подобається ваша робота, і я радий, що ця сторінка існує, щоб відсіяти погані казино ❤️

Автоматичний переклад.

Привіт Деньо та Радка,

бюлетень був присвячений збору відгуків наших гравців. Акція була використана як традиційний метод CTA, широко відомий серед стратегій управління клієнтами. Ми заохочуємо зареєстрованих гравців до участі та залучення, щоб зробити свій досвід яскравим для нових гравців.

Ми не зазначаємо в електронному листі, що для участі в акції враховуються лише позитивні відгуки. Ми отримали відгуки від 2 до 5 зірок, гравці поділилися своїми думками щодо варіантів виведення коштів, портфоліо платіжних систем і можливих покращень.

Ми також створили спеціальний відділ обслуговування клієнтів, який переглядає кожен негативний відгук і докладає всіх зусиль, щоб перетворити його на позитивний.

Ми не підтримуємо купівлю відгуків, замовлення фальшивих відгуків або підтримку будь-яких інших шахрайських дій щодо збору відгуків. Тим не менш, ми віримо, що клієнти заслуговують на жест подяки за те, що приділили додатковий час і зусилля, щоб допомогти нам підвищити видимість нашого бренду.

Сподіваюся, це внесе більше ясності у справу.


Команда МегаПарі

Автоматичний переклад.

Привіт, команда MegaPari,

Вибачте, але ви, мабуть, не помітили, що ми не сприймаємо єдині стандарти як догму. Ми дбаємо про справедливість і чесний підхід.

Я не хочу здатися занадто суворим, але, як я пояснив гравцеві, ми дуже стурбовані відгуками користувачів загалом. Ми постійно докладаємо великих зусиль, щоб виявити всі можливі несправжні.

Гравець надав нам електронний лист, у якому чітко зазначено:

Привіт, zusammen!

Deine Wünsche stimmen mit unseren überein. Deshalb hast du "Hier" 50 Freispiele für dein gutes Feedback bekommen.

Um die Freispiele zu erhalten, hinterlasse einfach ein positive Feedback (vergiss nicht, deine ID-Nummer anzugeben), mach dann einen Screenshot und schicke ihn an das MegaPari Supportteam (support@megapari.com)

Du wirst einen Promo-Code für 50 Freispiele erhalten.

Auf MegaPari macht deine Stimme einen Unterschied.


Гугл переклад з німецької мови на англійську:

Привіт усім!

Ваші бажання відповідають нашим. Ось чому ви отримали 50 безкоштовних обертань "тут" за гарний відгук .

Щоб отримати безкоштовні обертання, просто залиште позитивний відгук (не забудьте вказати свій ідентифікаційний номер), потім зробіть знімок екрана та надішліть його команді підтримки MegaPari (support@megapari.com)

Ви отримаєте промокод на 50 безкоштовних обертань.

У MegaPari ваш голос має значення.


Справедливо буде згадати наш термін використання на цьому етапі, кажучи:

"3.11. Мета оглядів і рейтингів, створених Користувачами на Веб-сайті, полягає в тому, щоб вони відображали правдивий досвід гравців на окремих веб-сайтах казино. Саме тому ми залишаємо за собою право видаляти відгуки Користувачів, які були створені Користувачами після мотивації зробити це. так і казино, наприклад, пропонуючи їм бонус в обмін на позитивний відгук».


Вибачте, але ми не поділяємо спільну точку зору, коли мова йде про справжні відгуки користувачів.

Будь ласка, перегляньте свій підхід.


Змінено автором
Автоматичний переклад.
1 2 3...9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого