ФорумБонуси та акціїБонуси були заморожені Captain Cook/Casino Rewards

Бонуси були заморожені Captain Cook/Casino Rewards

1 рік тому від velli2
|
3940 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Хтось ще має досвід? Коли я почав розпитувати про бонуси, вони навіть заблокували мене в службі підтримки клієнтів 😀

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
velli2
1 рік тому

Привіт velli2, бонуси повністю контролюються казино, тому казино вирішує, хто отримає бонус, а хто ні. Бонуси є чудовим маркетинговим інструментом, який оплачує казино, а також чудовою маркетинговою стратегією для залучення нових гравців, і це потужний інструмент просто тому, що такі казино в основному зосереджені на залученні нових гравців. Дозвольте запитати вас, через скільки часу, після ви зареєструвалися в казино, ви починаєте запитувати бонус? 🙂 А в скількох випадках це вже траплялося з вами? Дякую


Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Є клієнтом казино протягом багатьох років. Можливо навіть 10 років. У них є система бонусів VIP, за яку ви отримуєте бали, граючи. Цього тижня також було надіслано багато бонусних пропозицій на депозит. Звичайно, я більше на них не реагую і не граю в цьому казино


Автоматичний переклад.
velli2
1 рік тому

Привіт, добре, дякую. Десять років — це справді великий термін. Це означає, що не було особливих проблем протягом минулих років до цього часу, чи не так? Мені було б цікаво, через скільки часу вони його знову активують, якщо ми говоримо про живий чат. А де ти зараз граєш, до речі?

Автоматичний переклад.
Magda
1 рік тому

Вони більше зі мною навіть не розмовляють 😀 Сьогодні я граю на paf.com (ніколи не дає бонусів на депозит, але дійсно надійні та швидкі виплати) та caxino.com (іноді виникають проблеми з підтвердженням облікового запису)

Автоматичний переклад.
velli2
1 рік тому

Ви згадали, що почали запитувати про бонуси, але як часто ви просили про бонуси? Деякі гравці приходять попросити бонуси кілька разів на день, і коли їм відмовляють, вони можуть використовувати образливу мову на адресу служби підтримки клієнтів. Я можу уявити, що вас можуть забанити, інакше це не має особливого сенсу.

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Я не просив бонусів. Я використовував лише ті пропозиції, які мені надіслали. Я намагався подати запит на використання зароблених бонусів

Автоматичний переклад.
velli2
1 рік тому

Привіт, я теж вирішила приєднатися до розмови 🙂

Отже, що ви мали на увазі під першою публікацією, яку опублікували в цій темі? Мені просто важко зрозуміти, звідки ти знаєш, що вже заробив якісь бонуси. Можливо, ми говоримо про програму лояльності?

У будь-якому разі, чи можете ви, з іншого боку, порекомендувати казино, яке відповідає вашим очікуванням?



Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Казино дає бали за гру, і їх можна конвертувати в гроші. Одночасно вони надсилають пропозиції бонусів за депозит, які надходять на той самий рахунок балів. Зараз у мене є 117 євро бонусних грошей, які вони мені відмовляються надати


Автоматичний переклад.
velli2
1 рік тому

О, тепер я бачу. Але це все ще бонусні бали - бонусні гроші, чи не так?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тримайтеся подалі від цих казино

Автоматичний переклад.
Chaly
1 рік тому

У вас поганий досвід роботи з цими казино?

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Honza
1 рік тому

Так. Вони були хороші кілька років тому, тепер ні

Автоматичний переклад.
Chaly
1 рік тому

Хочете пояснити, що з роками пішло не так? Я впевнений, що нам знадобиться більше деталей.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого