Зазвичай казино роблять це, коли вони просто не хочуть більше обслуговувати конкретного клієнта. Оскільки ви раніше також втратили доступ до бонусів, це пояснення – хоча я співчуваю, що це лише опис, а не причина – відповідає обставинам. 🙁
Насправді важко здогадатися про справжню причину, вибачте.
Casinos usually do that when they simply don't want to serve a particular customer anymore. Since you previously also lost access to the bonuses, this explanation - though I empathize that it's merely a description rather than a reason - fits the circumstances. 🙁
It's really hard to guess the true reason, I'm sorry.
Чи не означає євро, яке відображається на RealBalance, що ви можете знімати гроші?
Він збільшився завдяки бездепозитному бонусу, але чи є можливість, що я зможу зняти всі гроші після внесення певної кількості грошей?
Doesn't the euro displayed on RealBalance mean that you can withdraw money?
It increased from the no deposit bonus, but is there a possibility that I can withdraw all the money after depositing some money?
RealBalanceに表示されているユーロ=出金が出来る訳ではないのでしょうか?
入金不要ボーナスから増えたのですが、いくらか入金したら全て出金できる可能性はあるをんでしょうか?
Привіт, коли я бачу це в реальному балансі, я, як гравець, подумаю, що можу взяти все це.
Але в таких випадках, коли є бонус, я б обов'язково запитав у казино, тобто підтримку, як справи і чи можу я вивести все, що є на реальному балансі. Ви виконали всі вимоги для отримання бонусу?
Спробуйте, запитайте і дайте мені знати. 👍
Hi when I see it in real balance, I as a player would think that I can take it all out.
However, in such cases when there is a bonus included, I would definitely ask the casino, i.e. support how it is and if I can withdraw everything that is in the real balance. Have you met all the requirements for the bonus ?
Try it, ask and let me know. 👍
Привіт, що конкретно ви маєте на увазі під своїм дописом? Ви граєте в цьому казино і чи вдалося вам використати якийсь бездепозитний бонус і щось з нього виграти? 🙂
Hello, what specifically do you mean by your post ? Are you playing in this casino and did you manage to use any no deposit bonus and win something from it? 🙂
дякую за вашу відповідь!
Грайте з бездепозитним бонусом і насолоджуйтесь цим
Сума зросла.
Попутно тайник також став справжнім.
Я ніколи не робив депозит.
Отже, якщо ви зробите депозит зараз, ваш поточний баланс буде
Я хотів би знати, чи зможу я зняти гроші.
thank you for your reply!
Play with a no deposit bonus and enjoy this
The amount has increased.
Along the way, the cache also became real.
I have never made a deposit.
So, if you make a deposit now, your current balance will be
I would like to know if I will be able to withdraw money.
お返事ありがとうございます!
入金不要ボーナスでプレイしてそのままこの
金額まで上がりました。
途中でキャッシュもリアルになってたのですが
入金は1度もしてません。
なので、今からでも入金さえすれば今の残高が
出金できるようになるのかどーかを知りたいです💦
Я вже писав, що найкраще буде запитати у підтримки, яку суму можна зняти. Я б сказав, що якщо я бачу всі гроші в реальному балансі, як ви показали на знімку екрана, я можу зняти їх усі. Але оскільки ви грали з бонусом, там може бути щось, чого може не бути, і, можливо, ви не можете зняти всі гроші. Тому обов’язково зверніться до служби підтримки, і, коли отримаєте відповідь, ви можете поділитися нею зі мною. 🙂
I have already written that the best thing to do would be to ask the support what amount you can withdraw. I would say that if I see all the money in real balance as you showed in the screenshot, I can withdraw it all. But since you played with the bonus, there might be something that might not be there and maybe you can't withdraw all the money. So be sure to ask support and when you have an answer, you can share it with me. 🙂
Ми стаємо боржниками.
Мені потрібно надіслати селфі з паспортом або посвідченням особи перед веб-сайтом казино, але я не розумію, як це зробити. Чи означає це, що мені потрібно відкрити веб-сайт казино на телефоні та зробити селфі, щоб було видно екран?
Отже, ви відкриваєте казино на своєму телефоні, а потім позичаєте чужий телефон, щоб сфотографувати?
We become indebted to.
I need to submit a selfie with my passport or ID in front of the casino website, but I don't understand how to do it. Does that mean I need to open the casino website on my phone and take a selfie so that the screen is visible?
So you open the casino on your phone and then borrow someone else's phone to take pictures?
お世話になっております。
カジノのウェブサイトを背景にパスポートまたは身分証明書を持っている自撮りを提出する必要があるみたいなのですが、理解できずどーすれば良いか困ってます。携帯でカジノのサイトを開いて、その画面が見えるように僕の自撮りが必要って事ですか?
自分の携帯でカジノ開いて誰かに携帯借りて写メを撮るって事ですか?
Якщо ви граєте на мобільному телефоні, напевно так. Тільки якщо ви граєте на своєму комп’ютері, ви зможете зробити фото самостійно.🤷♀️
If you play on your mobile phone, probably yes. Only if you play on your computer, you should be able to take the picture yourself.🤷♀️
Отримати ці безкоштовні обертання, не вносячи авансу, завжди є приємним сюрпризом. Шкода збою, але чудово, що команда підтримки швидко виправила це за вас.
Getting those free spins without putting in any cash upfront is always a nice surprise. Too bad about the glitch though, but it's great that the support team was quick to fix it up for you.
Отримати ці безкоштовні обертання, не вносячи авансу, завжди є приємним сюрпризом. Шкода збою, але чудово, що команда підтримки швидко виправила це за вас.
Getting those free spins without putting in any cash upfront is always a nice surprise. Too bad about the glitch though, but it's great that the support team was quick to fix it up for you.
Привіт, чи вдалося вам щось виграти в цій акції? Яку помилку ви знайшли, яку вам потрібно було виправити за допомогою служби підтримки? 🙂
Hi, did you manage to win anything from this promo ? What glitch did you find that you had to fix with the help of support ? 🙂
Вибачте за пізню відповідь.
Сьогодні я надсилаю своє посвідчення особи та свою фотографію, яку можна буде побачити на сторінці мого профілю на веб-сайті казино.
Ми повідомимо вас, якщо отримаємо відповідь від казино.
I'm sorry for the late reply.
Today I am submitting my ID and a photo of myself that will be visible on my profile page on the casino website.
We will let you know if we receive a response from the casino.
お返事が遅くなり申し訳ないです。
本日、身分証明書とカジノウェブサイトのプロフィールのページが見えるような自分の写真を取り提出しております。
またカジノ側からの返答があればご報告させて頂きます。
Чудово, будемо чекати оновлення. Сподіваюся, ви прийдете з позитивними новинами.
Great, we will wait for the update. Hopefully you will come with some positive news.
Дякуємо, що поділилися новим казино та своїм досвідом роботи з ним! Завжди цікаво відкривати для себе нові розваги та платформи ставок. Сподіваюся, вам сподобався бонус і ви отримали приємні враження від гри. Також дякую за рекомендацію https://casinosonlinebulgaria.com/ — завжди добре мати надійне джерело для вибору якісних ігрових сайтів. Удачі та успіхів в іграх!
Thanks for sharing the new casino and your experience with it! It is always interesting to discover new entertainment and betting platforms. I hope you were able to enjoy the bonus and have a pleasant gaming experience. Also, thanks for the https://casinosonlinebulgaria.com/ recommendation - it's always good to have a reliable source for selecting quality gaming sites. Good luck and success in the games!
Благодаря за споделянето на новото казино и за опита ти с него! Винаги е интересно да откриваме нови платформи за забавление и залагане. Надявам се, че успя да се насладиш на бонуса и да имаш приятен опит с игрите. Също така, благодаря за препоръката за https://casinosonlinebulgaria.com/ - винаги е добре да имаме надежден източник за подбор на качествени игрови сайтове. Късмет и успех в игрите!
Якщо вас цікавлять деякі найкращі онлайн-казино, перегляньте це посилання . Ви можете вибрати з найкращих, згідно з нашим веб-сайтом, доступних у вашій країні. Якщо у вас є будь-які запитання, просто напишіть їх тут, і ми будемо раді відповісти вам на деякі відповіді.
If you are interested in some top online casinos, check this link, please. You can choose from the best ones, according to our website, available in your country. If you have any questions, just write those here and we will be glad to get back to you with some answers.
Я отримав електронний лист, який, здається, свідчить про те, що KYC завершено.
Блокування веб-сайту також було знято, тож я спробував приєднатися до турніру та зміг взяти участь!
Я розумію екран депозиту, але я не знаю, де зняти гроші.
Я хотів би знати.
I received an email that seems to indicate that KYC has been completed.
The lock on the website had also been lifted, so I tried joining the tournament and was able to take part!
I understand the deposit screen, but I don't know where to withdraw money.
I would like to know.
KYCが終了したと思われるメールが届きました。
ウェブサイトのかけられたロックも解除されてたので、トーナメントに参加してみると参加できました!
入金の画面は分かりますが、出金できる所が分かりません。
教えて頂きたいです。
Тож це хороші новини, і я радий, що ви придумали щось позитивне.
Щодо виведення коштів, я вважаю, що найкращим місцем буде живий чат казино, де ви можете запитати про зняття коштів, тому я б точно написав їм, якщо ви ще цього не зробили.
Сподіваюся, ви зможете зняти кошти, і більше не виникне жодних проблем.
Дай мені знати, як справи. 🙂
So that's good news and I'm glad you came up with a positive thing.
Regarding the withdrawal, I think the best place would be a casino live chat where you can ask about a withdrawal, so I would definitely write to them if you haven't already done so.
Hopefully you'll be able to make a withdrawal and there won't be any further problems.
Let me know how is it going. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.